Maniusiek28 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Sprzęgłem BRD duzo więcej niz masz nie ugrasz(430-450NM). Jak już inwestować to może docisk sachs performance + tarcza obita kevlarem(tylko nie na litere M...) Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Maniusiek28 uzupełninie
boguc Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) 14 minut temu, Maniusiek28 napisał: Sprzęgłem BRD duzo więcej niz masz nie ugrasz(430-450NM). Jak już inwestować to może docisk sachs performance + tarcza obita kevlarem(tylko nie na litere M...) No i bądź tu mądry...na grupach piszą że nawet seria BRD bez kevlaru znosi 500Nm ? a po obiciu czy to okładziną LUK czy M...(tu chyba odpuszczę ze względu na szarpania które często są opisywane) to 500Nm+ zniesie. Teraz mam 330Nm przy około 1900obrotów ? Dużo większe koszta Sachs Performance ? Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez boguc
MichałA4 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Sachs performance wg mnie jest twardy fch....j, nie nadaje się to do normalnej jazdy ,w korku noga tak boli że masakra. Kamil zagadaj z Krzyśkiem może coś Ci doradzi w kwestii sprzegła, ostatnio widziałem na Facebooku że zapakowali zestaw z 3.0tdi do avf jak dobrze pamietam, tak że temat do ogarniecia. A bym zapomniał Maklanda odpuść te tarcze od nich tak szarpia ze malo silnika nie wyrwie z budy, i nie prawdą jest to że to się ułoży ,nie nie ułoży się zjara sie ta tarcza a i tak bedzie bila, ja swoja musialem wywalić i wrzucić zwyklego luka bo nie dalo sie jeździć. Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez MichałA4
dekiel 13 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Teraz, MichałA4 napisał: Sachs performance wg mnie jest twardy fch....j, nie nadaje się to do normalnej jazdy ,w korku noga tak boli że masakra. Kamil zagadaj z Krzyśkiem może coś Ci doradzi w kwestii sprzegła, ostatnio widziałem na Facebooku że zapakowali zestaw z 3.0tdi do avf jak dobrze pamietam, tak że temat do ogarniecia. Potwierdzam. Docisk jest dość mocny i jazda w korku czy nawet w mieście nie bedzie przyjemna. 1
boguc Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2019 40 minut temu, MichałA4 napisał: Sachs performance wg mnie jest twardy fch....j, nie nadaje się to do normalnej jazdy ,w korku noga tak boli że masakra. Kamil zagadaj z Krzyśkiem może coś Ci doradzi w kwestii sprzegła, ostatnio widziałem na Facebooku że zapakowali zestaw z 3.0tdi do avf jak dobrze pamietam, tak że temat do ogarniecia. A bym zapomniał Maklanda odpuść te tarcze od nich tak szarpia ze malo silnika nie wyrwie z budy, i nie prawdą jest to że to się ułoży ,nie nie ułoży się zjara sie ta tarcza a i tak bedzie bila, ja swoja musialem wywalić i wrzucić zwyklego luka bo nie dalo sie jeździć. Krzysiek mi pisał że mogą wsadzić sprzęgło od 3.0 z okładziną LUK w tej samej cenie co by mi wyszło nowe BRD + kevlar...teraz pytanie co lepsze, czy regenerowane/prawie nowe 3.0 z wzmocnionym dociskiem....czy sprawdzone BRD i nowe ? Raczej nie pęknie więcej niż 480-500Nm na GTB2056
MichałA4 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Opublikowano 30 Kwietnia 2019 BRD z tarczą kevlarowa troche zniesie ale kit z 3.0 tdi bedzie mocniejszy i raczej w to bym poszedł. Nie wiem jak to jest z dopasowaniem tego sprzęgła i czy pasuje ono p&p do AVF , ale skoro ludzie to wkładają to znaczy że pasuje, dodatkowo już w serii to przenosilo dość spory moment i ponad 230 KM a wzmocnione kevlarem czy okładziną luka powinno utrzymać dlubnietego AVF-a bez problemu.
boguc Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Opublikowano 2 Maja 2019 W dniu 30.04.2019 o 23:57, MichałA4 napisał: BRD z tarczą kevlarowa troche zniesie ale kit z 3.0 tdi bedzie mocniejszy i raczej w to bym poszedł. Nie wiem jak to jest z dopasowaniem tego sprzęgła i czy pasuje ono p&p do AVF , ale skoro ludzie to wkładają to znaczy że pasuje, dodatkowo już w serii to przenosilo dość spory moment i ponad 230 KM a wzmocnione kevlarem czy okładziną luka powinno utrzymać dlubnietego AVF-a bez problemu. Rozmawiałem z ziomkiem co ma takie sprzęgło w modzonym AVF 270hp/490Nm i mówił że jeździ się jak serią, a chłopaki dają gwarancję na rok na 550Nm. Także może faktycznie warto w to pójść ?
dydek1 Opublikowano 2 Maja 2019 Opublikowano 2 Maja 2019 3 godziny temu, boguc napisał: Rozmawiałem z ziomkiem co ma takie sprzęgło w modzonym AVF 270hp/490Nm i mówił że jeździ się jak serią, a chłopaki dają gwarancję na rok na 550Nm. Także może faktycznie warto w to pójść ? Takie właśnie sprzęgło montuje u Krzycha po majowce do skrzyni hck? 1
boguc Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Opublikowano 3 Maja 2019 15 godzin temu, dydek1 napisał: Takie właśnie sprzęgło montuje u Krzycha po majowce do skrzyni hck? Obserwuję Twój temat, także czekam na relację ? Jak już któreś auto będzie jeździło z takim setupem to można będzie w to iść śmiało ? U mnie największy problem że mam spory kawałek do Turbo-Spaw, ale pewnie i tak u nich wylonduję.
dydek1 Opublikowano 3 Maja 2019 Opublikowano 3 Maja 2019 37 minut temu, boguc napisał: Obserwuję Twój temat, także czekam na relację ? Jak już któreś auto będzie jeździło z takim setupem to można będzie w to iść śmiało ? U mnie największy problem że mam spory kawałek do Turbo-Spaw, ale pewnie i tak u nich wylonduję. Kamil, ja obecnie mam 78km ale jak się przeprowadzce bd miał 370???
boguc Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 Ostatnio zbytnio nic się nie dzieje przy a4, sporą część stała w garażu na cześć elektrycznej hulajnogi :-D Z nowości, wyleciały HIDy a na ich miejsce wpadły LEDy w postojowe H7 z Promotor Lights, czeka mnie jednak chyba wymiana całych lamp na DEPO BLACK i wtedy dopiero na nowych lampach LEDy zaczną świecić pełną mocą. Przy okazji owinąłem DP od strony turbo, bandażem termicznym.
boguc Opublikowano 14 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2019 Wpadły nowe fanty :-) Zegary Boost i Temp oleju + cyfrowy EGT. Sprzęgło BRD po nowym roku idzie do obicia w kevlar a później montaż zegarów. Nie chciałem VFIZ bo w moim wypadku z dołożeniem kolorowych zegarów to koszt ~1200zł :-/ a tutaj 1/4 tej ceny.
boguc Opublikowano 17 Lutego 2020 Autor Opublikowano 17 Lutego 2020 (edytowane) 501bac0eaddd.jpg - NaForum.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora i blogi, automatyczne tworzenie miniatur, bez rejestracji i limitów NAFORUM.ZAPODAJ.NET Darmowy hosting zdjęć i obrazków na fora internetowe, blogi i strony. Sprzęgło BRD obite okładzina LUK8090S odebrane ? Co ciekawe na zimowych kołach sprzęgło aktualnie nie ślizga się pomimo niskich temperatur :-) Edytowane 17 Lutego 2020 przez boguc Poprawa treści
dzejo Opublikowano 17 Lutego 2020 Opublikowano 17 Lutego 2020 Też kupiłem komplet BRD i dziś wysłałem ma obicie kevlarem luka. Chciałbym żeby te 500 nm wytrzymała Bo za 2 tyg jadę na chiptuning a z tego co rozmawiałem z tunerem przy mojej gtb 2056 więcej jak 250km nie uzyskam.
boguc Opublikowano 18 Lutego 2020 Autor Opublikowano 18 Lutego 2020 15 godzin temu, dzejo napisał: Też kupiłem komplet BRD i dziś wysłałem ma obicie kevlarem luka. Chciałbym żeby te 500 nm wytrzymała Bo za 2 tyg jadę na chiptuning a z tego co rozmawiałem z tunerem przy mojej gtb 2056 więcej jak 250km nie uzyskam. Na ile masz teraz wystrojone gtb2056 ? Jak nie zmieniłeś wtrysków to wyjdzie jakieś 210/450 jak zdrowe wtryski. Na 500nm trzeba wsadzać podkręcone AL.
dzejo Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 5 godzin temu, boguc napisał: Na ile masz teraz wystrojone gtb2056 ? Jak nie zmieniłeś wtrysków to wyjdzie jakieś 210/450 jak zdrowe wtryski. Na 500nm trzeba wsadzać podkręcone AL. Na razie seria 130... za 2 tyg jestem umówiony na chipsa. Wtryski zmieniłem na ba z końcówkami 120% firad. Troche duża wydajność tych pompek bo potencjał na 300+ ale takie kupilem.
boguc Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) Powoli temat a4 znów ruszył. Wpadły dystanse na przód DYSTOM 13mm. Został zamontowany zegar GREDDY TRUST Boost Edytowane 24 Maja 2020 przez boguc
boguc Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Opublikowano 24 Maja 2020 Przy okazji okazało się że tylne amory 1BA po przejechaniu ~75tys na eibach pro kit poddały się i jeden jest już wylany, czas na zmianę. Do tego łączniki stabilizatorów przód i guma przegubu wewnętrzna do zmiany. Na dniach wpada zestaw 288 na tył, tylko przyjdzie z osłonami pod Q, zdaje się że można nawiercić otwory i można wtedy montować pod ośkę ? Następnie dołożenie dyfuzora na tył, dokładka gumowa na przód i pozostałe zegary temperatury oleju i EGT.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się