Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] GTB 2056-190hp/415Nm/FMIC180/EIBACHProKit/18"RS6/ULTER90/B7Multi/S4/DP/320/LED/GREDDY by Boguc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zdjęcie na szybko, przyda się jakieś detalingowe mycie ?

2e7142ecc3507.jpg1de4467221577.jpg

Edytowane przez boguc
Opublikowano

Czekamy na wykres. Wymień korek wlewu oleju lub uszczelkę pod nim bo puszcza. 

Opublikowano (edytowane)
30 minut temu, dekiel 13 napisał:

Czekamy na wykres. Wymień korek wlewu oleju lub uszczelkę pod nim bo puszcza. 

Tutaj na serii turbo + program który był robiony w VTech w 2005r - 1.5 bar
d32465ebfea75.jpg

I na GTB2056 - soft ten sam

a841affcaf131.jpg

Umyje wszystko ładnie w weekend i jeśli faktycznie puszcza to kupi się nowy, właśnie sprawdziłem to groszowe sprawy.
Chyba że taki od Audi R8 ??
SOFT pod GTB2056 - ustalić jakiś termin z Adrianem z WWE TUNING i myślę że będzie dobrze ?
W dalszej kolejności czeka mnie polerka wałka rozrządu + nowe szklanki i panewki, Krzysiek zajrzał do wałka i mówi ze do odratowania jest, zamiast za jakiś czas pakować zamiennik.
Czeka mnie też wymiana wahaczy z przodu, przy wymianie oleju i filtrów #Wsółek zajrzał przy okazji do zawieszenia i powoli coś tam trzeba będzie powymieniać.

Edytowane przez boguc
Opublikowano

Kamil fajny zestaw gratuluje moda, powiedz mi bo też mam ten sam motor i też chcę zapakować do niego GTB2056/60 + fmic , czy robiłeś coś ze sprzęgłem, czy na razie siedzi seryjny kit?  FMIC włożyłeś ten o wymiarach 550/180/65 ? 

 

Opublikowano

Od kogo masz turbinę?

Opublikowano
50 minut temu, MichałA4 napisał:

Kamil fajny zestaw gratuluje moda, powiedz mi bo też mam ten sam motor i też chcę zapakować do niego GTB2056/60 + fmic , czy robiłeś coś ze sprzęgłem, czy na razie siedzi seryjny kit?  FMIC włożyłeś ten o wymiarach 550/180/65 ? 

 

Póki co siedzi seria sprzęgło, które jeździ już u mnie od ~90tys.

Jak pójdę dalej z mocą to będzie trzeba zmieniać, dwumas już od roku daje o sobie znać ?

fmic wpadł 180 - belka delikatnie podcięta

Opublikowano
50 minut temu, trepek napisał:

Od kogo masz turbinę?

Turbo jak i montaż u chłopaków w Turbo-Spaw.

Pięknie to ogarnęli w jeden dzień.

Opublikowano
11 minut temu, boguc napisał:

Póki co siedzi seria sprzęgło, które jeździ już u mnie od ~90tys.

Jak pójdę dalej z mocą to będzie trzeba zmieniać, dwumas już od roku daje o sobie znać ?

fmic wpadł 180 - belka delikatnie podcięta

Mi na seryjnym turbo i wtryskach AL wyszło 185 KM 387Nm, więcej nie ma chyba sensu dmuchać bo oem turbina się rozleci :decayed: póki co sprzęgło również jest seryjne i jakoś sobie radzi z momentem . Mi po głowie chodzi zestaw sprzęgła od BRD+ tarcza kevlar, ale muszę jeszcze pogadać z kimś mądrzejszym na ten temat bo zależy mi na tym aby to pracowało tak jak seryjny zestaw. Fmic brałeś z FMIC.PL ?

 

Opublikowano

185hp na serii turbo to sporo, ile to pompuje bar ?

Wszystko ogarniali chłopaki z Turbo Spaw, turbo jak i FMIC ja tylko przyjechałem na montaż.

BRD seria sprzęgło podobno znosi 500Nm a z kevlarem to taki spokojny jeszcze zapas zostaje, ale koszt nie duży obicia i pewnie jak będę zmieniał sprzęgło to też obije od razu.

Opublikowano

Można było by pozostać też przy docisku z AVF i obić tarcze , ale w BRD docisk będzie pewnie mocniejszy , ja celuje finalnie tak w 220/240 KM , ogólnie chce żeby to był w miare bezpieczny dla tego motoru zestaw .

Wole mniej dymu niż kilka koni wiecej :)

Niestety nie zagłębiałem się aż tak mocno w temat doładowania turbiny , auto zostalo shamowane przy okazji zmiany pompek , a wykres mam w temacie.

Przed zmianą wtryskiwaczy był program na ok 165KM, po zmianie pompek bez ruszania czego kolwiek wynik podskoczył do 185KM , i pewnie gdybym codziennie jeździł tym autem to turbo już dawno by się poddało.

Opublikowano (edytowane)

Kamil,

Jaki koszt+robocizna jesli mozna wiedziec?

Edytowane przez Voucher
Opublikowano
3 godziny temu, Voucher napisał:

Kamil,

Jaki koszt+robocizna jesli mozna wiedziec?

Oficjalnie w domu 2tys ??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

? ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Dziś trochę wysmalcowałem pod maską, może nie jakiś wielki detailing ale od razu trochę inaczej to wygląda ?IMG_20190313_233025.jpg

W najbliższym czasie czeka mnie wymiana 2 wahaczy i zastanawiam się czy od razu nie zmienić amory z przodu, z serii 1BA na takie pod Eibach ProKit.

Edytowane przez boguc
Opublikowano

Jutro strojenie u Adriana z WWE-TUNING? zobaczymy co da się wydusić z Ori wtrysków i trochę już zmęczonego sprzęgła ?

Pytanie od razu do Was, jakie opinie macie o dystansach DYSTOM?? ?

Opublikowano

Ciekawy jestem wyniku, planuje u siebie podobny zestaw. 

Pompki masz al czy ba ? 

Opublikowano
12 minut temu, koziol992 napisał:

Ciekawy jestem wyniku, planuje u siebie podobny zestaw. 

Pompki masz al czy ba ? 

Pompki jeszcze seria czyli BA.

Albo będę podkręcał swoje albo pójdę w AL a moje na sell ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
12 minut temu, koziol992 napisał:

Ciekawy jestem wyniku, planuje u siebie podobny zestaw. 

Pompki masz al czy ba ? 

Pompki jeszcze seria czyli BA.

Albo będę podkręcał swoje albo pójdę w AL a moje na sell ?

Opublikowano
2 godziny temu, boguc napisał:

 

Pytanie od razu do Was, jakie opinie macie o dystansach DYSTOM?? ?

Mogę je szczerze polecić. Używam na obu osiach i zero bicia. 

Opublikowano
W dniu 26.04.2019 o 14:18, Onyks napisał:

Mogę je szczerze polecić. Używam na obu osiach i zero bicia. 

To chyba i ja się zdecyduje ?

Co do strojenia:

Trzeba było mocno uciąć NM bo sprzęgło ślizgało się już przy 430Nm ? i finalnie zostało 193/414Nm.

Już teraz czuć mega różnice bo jest +50Nm.

Wrzucę sprzęgło BRD i będzie korekta softu.

Wg Adriana na wtryskach które mam 200hp pęknie spokojnie, zobaczymy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...