tomek11 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Witam wczoraj po pierwszym uruchomieniu silnika,silnik dostał 1200 obrotów i tak je utrzymywał przez kilka sekund, dzisiaj dzieje się to samo. Temp.otoczenia +2stopnie Ile ssanie powinno mieć obrotów? czy moze to być spowodowane nisą temp? albo co gorsze coś padło. Może ktoś z was miał taki problem. Za podpowiezdzi wielkie dzięki.
slaweq Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Na zimnym obroty zawsze są większe, ale 1200 to chyba za duzo
tomek11 Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 a prawidłowe jakie są[br]Dopisany: 19 Listopad 2008, 18:00_________________________________________________bo przy takich obrotach to turbo przy minusowej temp. może ucierpieć
slaweq Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 U mnie zaraz po odpaleniu na zimnym obroty są troche powyżej 1000
spetsnaz Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Witam wczoraj po pierwszym uruchomieniu silnika,silnik dostał 1200 obrotów i tak je utrzymywał przez kilka sekund, dzisiaj dzieje się to samo. Temp.otoczenia +2stopnie Ile ssanie powinno mieć obrotów? czy moze to być spowodowane nisą temp? albo co gorsze coś padło. Może ktoś z was miał taki problem. Za podpowiezdzi wielkie dzięki. Musisz podpiąć VAG`a. Prawdopodobnie jest to uszkodzenie elektozaworu paliwowego.
Musashi Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 U mnie zaraz po odpaleniu na zimnym obroty są troche powyżej 1000 slaweq przeciez masz V6 ot zupelnie inna bajka. w silnikach z PD obroty w pierwszym momencie wskakuja na ok 1000 obr i po kilku sekundach stabilizuja sie na poziomie 900 obr aby po uzyskaniu temp ok 20 - 30C ustabilizowac sie na poziomie 840-860 obr.
slaweq Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 slaweq przeciez masz V6 ot zupelnie inna bajka. A w V6 jak powinno byc prawidłowo? Tak jak napisałem to jest ok?
Musashi Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 z tego co kojarze w V6 bieg jalowy zimnego silnika to ok 950-1000. ale musialbym sprawdzac w papierzyskach.
mczekaj5 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 A koledzy jak to powinno prawidłowo wyglądać w B6 1.9 TDI 130 KM...? jakiś czas miałem tak, że normalnie po odpaleniu niezależnie od temperatury było to około 900 nawet przy -20 stopniach... dziś przy -2 nagle wskoczyło na 1100 i to po przejechaniu 2-3 km stojąc na skrzyżowaniu na luzie.. co może być przyczyną...?
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 A koledzy jak to powinno prawidłowo wyglądać w B6 1.9 TDI 130 KM...? jakiś czas miałem tak, że normalnie po odpaleniu niezależnie od temperatury było to około 900 nawet przy -20 stopniach... dziś przy -2 nagle wskoczyło na 1100 i to po przejechaniu 2-3 km stojąc na skrzyżowaniu na luzie.. co może być przyczyną...? przy -20C po uruchomieniu obroty moga wskoczyc na poziom 1050-1150. czasami gdy jest gorsze paliwo ECU moze podniesc obroty, podobnie moze byc gdy nie dziala ktoras swieca zarowa.
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Prawdopodobnie jest to uszkodzenie elektozaworu paliwowego. prawdopodobnie nie, to nie jest silnik na pompie wtryskowej, winy szukałbym w czujniku temperatury G62 ale to wyjdzie po podpięciu vaga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się