Emejcz Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Ja dziś sprawdziłem w ASO wpisy serwisowe swojego. Ogólnie myślałem, że padnę... Spodziewałem się, że kręcony choć na liczniku i tak 278 tys. Kupiony był w lutym 2000. Ostatni wpis 2005 rok przebieg.... ponad 200 tys. Z Niemiec przyprowadzili go w 2013 roku, więc już wyjeżdżając stamtąd miał z 520 tys... W Polsce zrobił z 70 więc ma praktycznie 600 tys... Dziwne by było jakby nie brał oleju przy takim przebiegu. Swoją drogą nie widać po nim, nie był picowany na sprzedaż, ale naturalne zużycie materiałów nie jest duże. Nie chcę myśleć ile miał mój sedan który w porównaniu do tego był szrotem. Zdziwiło mnie, że Niemiec w benzynie robił 40 tys. rocznie. Edytowane 24 Lutego 2016 przez Emejcz
Gość Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 zajechane trupy macie, u mnie 1.8 wolnossące dostaje po garach non stop, motul 5w40 i od wymiany do wymiany ani grama nie wpiertoli, sztywno stoi na max
piter-eg Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Ja w moim anb nie dolewam nic.Na blacie 210000km. Mialem pocenie sie/wycieki.Bardziej martwilo mnie tracenie plynu.Aktualnie jestem po zrobieniu wszystkich uszczelek,napinaczy,paskow,lancuszka,itd - okazalo sie,ze ktos chcial dobrze ale wyszlo jak zawsze,poprzednik wymienil paski i uszczelke glowicy...ale wsadzil stare szpilki glowicy.Wszystko sie wyklepalo i popuszczalo.Aktualnie wszystko na tip-top, plyn jest tyle ile wlane,olej tez.Mialem 3 wymiany oleju w mojej kadencji - mam go od 11.2014 i zero dolewek oleju.Wiec nie mowcie,ze turbo pije olej!W benzyniaku 3.2fsi z przelotem ostro ponad 300tys dolewka 0,5-0,7l to maks.
rafal9119 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Ja w moim anb nie dolewam nic.Na blacie 210000km. Mialem pocenie sie/wycieki.Bardziej martwilo mnie tracenie plynu.Aktualnie jestem po zrobieniu wszystkich uszczelek,napinaczy,paskow,lancuszka,itd - okazalo sie,ze ktos chcial dobrze ale wyszlo jak zawsze,poprzednik wymienil paski i uszczelke glowicy...ale wsadzil stare szpilki glowicy.Wszystko sie wyklepalo i popuszczalo.Aktualnie wszystko na tip-top, plyn jest tyle ile wlane,olej tez.Mialem 3 wymiany oleju w mojej kadencji - mam go od 11.2014 i zero dolewek oleju.Wiec nie mowcie,ze turbo pije olej!W benzyniaku 3.2fsi z przelotem ostro ponad 300tys dolewka 0,5-0,7l to maks. racja ja tam też nic nie dolewam. oprócz benzyny
azure Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) blagam was jaka norma. powiedzenie turbo pije turbo zyje to czyjs glupi zart. wiadomo ze cos tam wezmie ale bez przesady na 10tys km 0.5 l jest akceptowane ale wiecej juz bym sie martwil. na poczatek uszczelnij silnik i wymien olej. przy okazji odrazu sciagnij weze od IC i zobacz czy olej bedzie sie wylewal. przy okazji sprawdz w jakim stanie jest odma bo jesli nie byla zmieniana to napewno jest zabita syfem albo calkiem popekana co tez moze powodowac wycieki przez zbedne cisnienie Wg VW norma może sięgać 1l/1kkm (TSI), w upalanym 1.8T do 200-300ml/1kkm to dramatu nie ma. U mnie w lecie na Motulu X-Cess 5l oleju idzie na wymiane (4.2l), a reszta idzie na ewentualne dolewki. W okresie zimowym zużycie jest mniejsze. Edytowane 7 Marca 2016 przez azure
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się