Mozgu Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 łukaszooo Wiadomo ze chodzi o 1.1 To że hamulce twardną za drugim wcisnieciem to mozesz sobie sprawdzic najwyżej ze masz lub nie powietrze w układzie hamulcowym. Powtórzę sie jeszcze raz sprawdz WARTOŚĆ podcisnienia na wyjsciu do gruszki i jakie jest na servo. Tydzień temu wymieniałem vacum w awx bo było juz bardzo liche i po wymianie na uzywke (tez bez szału ale lepsza) turbo zaczeło zadane cisnienie generować przy 2000rpm a wczesniej przy 2600rpm roznica na wyjsciu podcisnienia -0.2 w stosunku do poprzedniego vacum, tam jeszcze n75 nie domaga ale klienta juz zadowalało i nie zdecydował sie na wymiane ponieważ auto ma isc na sprzedaz. dlatego podejrzewam ze moze byc u cb podobnie
icemerc Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 spoko, ja nie dysponuje sprzetem do mierzenia więc zlece mechanikowi aby sie temu przyjrzał....
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 przy 2.1 bar sprężarka by wybuchła 2,1 z cisnieniem atmosferycznym tak jak jest mierzone w logach. Po co mieszac i pisac 1,1. Niektorzy by calkiem nie zamumali juz o co biega w tym wszystkim
icemerc Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 nowa przepływka bosch oryginał - poprawa niewielka. odnosze wrażenie, że chyba sztanga turbo wymaga minimalnej regulacji... vacum pompa sprawdzona - wartości sa książkowe.
Mozgu Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 a jaka wartosc na wyjsciu z n75 na gruszke, jesli n75 bedzie niedomagał to tam bedzie mniej
icemerc Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Mozgu n75 kupiony jako nowy teoretycznie firmy pierburg czyli oryginał za 200 zł wiec jak by nie domagał to bym chyba producenta za jaja wieszał.... z tego co mi mówił 0,7 na wyjsciu jest ale... strasznie długi przewód do gruszki jest założony - myślę aby go skrócic... o lie to ma wogóle znaczenie.... Wogóle gadka z nim jest bardzo ciężka, bo on twierdzi, że czepiam sie i za dużo czasu na forum spędzam bo on sie przejechał i jedzie to normlanie.... chyba w takim razie ja jestem nienormalny.... Najchętnije zapłaciłbym komuś naprawde ogarnietemu aby to wyregulował, zobaczył i zrobił tak jak byc powinno. Czytałem tez, że nowe Turbiny póżniej wstaja ze względu na cięższy wirnik, ciaśniejsze spasowanie itp.... ile w tym prawdy - nie wiem Edytowane 8 Marca 2016 przez icemerc
icemerc Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 nie wiem jak ale problem rozwiązał sie. Wczoraj odebałem auto, prawy zacisk hamulcowy rozleciał sie, trzeba było hamować na 2-3 razy. Po wymianie, odpowietrzeniu ku mojemu zdziwnienu turbo pompuje - wstaje juz od 1800 obr .... ciągnie do samego konca, nie ma trybu awaryjnego. Jedynie skierowano mnie do sprawdzenia czystości nastawnika :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się