drzewek20 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 A jak by głuche podpiąć na stałe, by turbo pompowane ile wlezie i zobaczyć jak szybko teraz wstaje. Wiadomo do pierwszego przeladowania i tryb awaryjny. A może masz muszę w dolinie i brak powietrza:-D Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Sterowanie turbina w b5 jest proste jak budowa cepa. Masz wakuometr wiec nie wiem w czym problem.u
chris9922 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Sterowanie turbina w b5 jest proste jak budowa cepa. Masz wakuometr wiec nie wiem w czym problem.u Tak, to prawda, lecz wszystkie gumowe węże podciśnienia mam wymienione na nowe. Pozostały te ciękie elastyczne przewody z jakiegoś plastiku. Najlepsze jest to, że gdy zakupiłem vakuometr i robiłem pierwszy pomiar podciśnienia, które idzie do aktuatora to wynik był wręcz książkowy.
niestandardowy Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Lukasz ale turbo pompuje ( niby ) a nie ma zmiany w bs. Jak zapuscisz bs masz weze twarde?
chris9922 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Jak zapuscisz bs masz weze twarde? Załączając BS bez przygazówki węże mają robić się twarde?? Jeżeli tak, to w jakim stopniu? Twardość węży sprawdzałem bez BS tylko wkręcając silnik na obroty 2,5k - 3k rpm i wyglądało to tak, że wąż twardniał, ale szło go bez problemu ścisnąć.
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Podcisnienie sprawdza sie w 15 min, dolot w 10 a tu problem na 3 strony. Jesli masz wakuometr, sprezarke i deko pojecia to zadzwon do mnie to wytlumacze ci jak szybko i prosto to zdiagnozowac.
chris9922 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Podcisnienie sprawdza sie w 15 min, dolot w 10 a tu problem na 3 strony. Jesli masz wakuometr, sprezarke i deko pojecia to zadzwon do mnie to wytlumacze ci jak szybko i prosto to zdiagnozowac. Jutro biorę się poważnie za szukanie nieszczelności, lecz już nie mam zbytnio pomysłu skąd by to mogło uchodzić skoro dałem wszędzie nowe wężyki, a następnie za dolot, tylko będę musiał skołować zaślepkę z wentylem. lukaszooo już pisałeś jak się to wszystko robi, więc nie ma powodu abym ci gitarę zawracał przez telefon Teraz postaram się to zrobić na spokojnie, bez pośpiechu i dokładnie. Tylko kwestia podciśnienia mierząc na trójniku za głowicą, ma wynosić -0,8bara czy -0,9bara? Podawałeś -0,8 a jeden znajomy twierdzi, że powinno być -0,9bara , Edytowane 18 Lutego 2016 przez chris9922
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Conajmniej 0,8 a na gruszke ma byc ok 0,60.
chris9922 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 Conajmniej 0,8 a na gruszke ma byc ok 0,60. A zatem tak. Dziś jeszcze raz mierzyłem podciśnienia według twoich wskazówek. Wszędzie podciśnienia były ok, oprócz na gruszkę, a zatem kupiłem nowy zawór N75 i ciśnienie na gruszkę wzrosło do 0,64bara. Gdy ten wynik zobaczyłem, nie będę ukrywał, że się ucieszyłem i zabrałem się do wymiany zwrotnicy na lewym kole. Skończywszy pracę chcąc jechać do domu, przekręcając kluczyk, ku mojemu zdziwieniu, zapaliła się kontrolka iż samochód wpadł w tryb awaryjny Nie będę ukrywał, że trochę się zdenerwowałem Podłączyłem kompa i ukazały się dwa błędy: 1: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-00 - - 2: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Panowie, czemu auto wpadło po czasie w tryb awaryjny? I jak go z tego wyciągnąć.
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Powiedz jak wyglada kontrolka od trybu awaryjnego ?
chris9922 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) To ona się zapala: Kontrolka Wychodzi na to, że jest to kontrolka systemu hamulcowego, a samochód nie chce jechać, przyciął podciśnienie na aktuator dosłownie do minimum do -0,15bara. Audica jedzie jak bym sciągnął wężyk z aktuatora, a jest podłączony. Kupiłem używaną zwrotnice z czujnikiem ABS i nie podmieniałem go na ten co był w starej zwrotnicy. Czy to w ogóle ma sens? Edytowane 19 Lutego 2016 przez chris9922
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 Kontrolka jest od hamulcy. Jedno z drugim nie ma wspolnego. Jedz do mechanika bo masz problem z banalnym problemem.
chris9922 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Kontrolka jest od hamulcy. Jedno z drugim nie ma wspolnego. Jedz do mechanika bo masz problem z banalnym problemem. Dziś sprawdziłem klocki po obu stronach, z lewej strony były w dobrym stanie, lecz z prawej prowadnice były zapieczone i miało je zjechane do samego przewodu. Wymieniłem klocki po obu stronach i kontrolka zgasła. Lecz pozostał problem z nowym zaworkiem N75(różni się od starego zaworu tym, że "główkę" ma koloru czarnego, a stary ma białą), który wciąż nie daje prawidłowego podciśnienia na aktuator, a dochodzące podcisnienie do niego jest bez zmian. Czyżby nowy zawór jest do wymiany? Na vagu odczytując błędy wciąż widnieją te same o których pisałem wyżej. @EDIT Co do zaworu N75, może bezpiecznik się przepalił i stąd ten nagły problem z zaworem?? Jeżeli tak to gdzie tego bezpiecznik szukać? Edytowane 20 Lutego 2016 przez chris9922
lukaszooo Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Juz ci napisałem co masz zrobić ale widać jestes mądrzejszy.
chris9922 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Juz ci napisałem co masz zrobić ale widać jestes mądrzejszy. Odnośnie nagłej awarii nowego zaworu N75 nie napisałeś nic oprócz rady abym pojechał do mechanika, gdyż jest to prosta usterka... Jak pisałem układ podciśnienia mam w 100% szczelny, zakładając nowy zawór podciśnienie wzrosło do -0,65 bara i wszystko było by ok, gdyby po skończonej robocie ze zwrotnicą nagle by N75 przestał działać jak należy (~ -0,15bara do aktuatora)... Dodam, że podciśnienie do zworu N75 jest w normie, tylko na wyjściu się pochrzaniło i wypluwa cały czas te same błędy Na testowanie szczelności układu dolotowego na razie nie mam czasu. @EDIT. Nawet tłumacząc ten błąd: 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground >> Regulator ciśnienia doładowania Zawór (N75): otwarty lub zwarcie do masy. Stawiałbym na usterkę w elektryce. Edytowane 20 Lutego 2016 przez chris9922
lukaszooo Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Wsadz stary zaworek i wyczysc wtyczke. Zaworek jest bardzo prostym urzadzeniem albo nie dziala elektromagnes albo pekla membranka. Ogolnie cale sterowanie jest proste jak budowa cepa i czytajac twoje posty radze ci jechac do mechanika.
chris9922 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Wsadz stary zaworek i wyczysc wtyczke. Zaworek jest bardzo prostym urzadzeniem albo nie dziala elektromagnes albo pekla membranka. Ogolnie cale sterowanie jest proste jak budowa cepa i czytajac twoje posty radze ci jechac do mechanika. Kolego, po co mam wsadzać stary zaworek, który się nie sprawdzał skoro mam nowy, ile razy mam to powtarzać tobie Już pisałem, że działał nowy N75 jak złoto, ale się pochrzaniło, powstała nowa usterka, która nie jest wywołana nieszczelnością układu podciśnienia i coraz dokładniej widać to, że jest to problem w elektryce. Problem rozwiązany. Temat do zamknięcia. Edytowane 23 Lutego 2016 przez chris9922
drzewek20 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 To napisz co było przuczyna Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
bigu888 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Kolego bardzo nas ciekawi jak rozwiązałeś problem - o ile rozwiązałeś. Czyli jednak nie rozwiązałeś Edytowane 11 Marca 2016 przez bigu888
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się