Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Black Avant Fresh&Clean V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem 2k za to KW, to za dużo...
Za swój v.1 dawałem 1k i to kilka lat temu.

Co do twardości, to KW rulez... 
Pasażerowie z tyłu dostają choroby lokomocyjnej. Każdy pyta jak ja mogę tym jeździć :D
A mi nic nie przeszkadza :D



Kowi, prosiłem Cię już kiedyś, zapodaj mi parametry tych tulejek co dorabiałeś poli na tylne amory, bo potrzebuję u siebie wymienić.
I ew. skąd brałeś... plizzzz

 

Opublikowano

Ja też uważam że 2tys za ten gwint to cena z kosmosu, za 500-1500zł idzie dorwać w lux stanie KW, kwestia polowania, co chwile sie pokazują jakieś stargane z niemcowni.

Piotrek, tuleje robiłem w poliuretany Olkusz, napisałem do nich o możłiwosć dorobienia, dali kontakt na produkcje(nie mam juz namiaru), tam sie dodzwonic ciezko, ale udało sie dogadałem sie wysłałem amortyzatory i zamówiłem usługe zrobienia i wprosowania na ori metalowej tulei, bodajze kosztowało to 50zł, wtedy zamówiłem dwa komplety, drugi poszedł do czornego.

Opublikowano

Kurde, ja nie mam "spare" gwintu, żeby wysłać :D
Houdini jak już zakupisz jakiś, to może Ty byś im podesłał na wzór? :D 
Możnaby zrobić więcej kompletów i pohandlować tym na forum. Wtedy gwinty z 80Q też będą miały wzięcie :D
U mnie taki tył siedzi :D

Opublikowano

Ja to nie wiem, od roku przynajmniej 2 razy w tyg lecę Allegro i olx, dział sprzedam z forum jest z powiadomieniem, inne fora podobnie i od roku ani jednej ciekawej oferty do quattro, gdzie Wy znajdujecie te wszystkie okazje?
W piątek pojadę obejrzeć V1, przy oględzinach na aucie na co zwrócić uwagę?

Zawartość dodana 1 minute later
Kurde, ja nie mam "spare" gwintu, żeby wysłać [emoji3]
Houdini jak już zakupisz jakiś, to może Ty byś im podesłał na wzór? [emoji3] 
Możnaby zrobić więcej kompletów i pohandlować tym na forum. Wtedy gwinty z 80Q też będą miały wzięcie [emoji3]
U mnie taki tył siedzi [emoji3]

Jeśli teraz kupię, to myślę że można będzie coś pomyśleć, bo i tak koła się szybko nie zrobią. Można pomyśleć żeby projekt zrobić i potem na jego podstawie dorabiać.
Opublikowano
Ten KW v2 to ma z 10lat, jeszcze stara konstrukcja goleni + nakrętka starego typu. W miare swieże kW v2 wygląda indentycznie jak v1 ze zdjecia z aukcji. To KW z drugiego linku jest z siedlec jak sie nie myle, gość kupił nowiutki billstein stąd te są na sprzedasz, ja bym ich nie przekreślał bo po stanie widać że są ok, nakrętki nawet nie pocięte od kluczy. Ten v2 zastanawia mnie czemu ma wcisniete tłoczyska, sprawny gwint je wypchnie(nie odrazu ale wypchnie). Dla mnie nie jest wart 2klocków, za dwa klocki to masz w miare świeze maxx 3letnie KW.
V2 vs V1
2016-05-16%2010.07.39_zps0ajn2siz.jpg


Kw V1 ma olejowe amortyzatory więc sie same nie wypchna
Opublikowano

Te na zdjeciu są moje i obydwie wersje wracaja do stanu 0 wgięcia :)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 3 minutes later

Na aucie to tylko tyle co czy suche noi obowiazkowa przejazdzka po jakiejs falistej drodze czy wybiera prawidlowo. Wiec autostrada nie bardzo nada sie na test bardziej nie rowna droga ale bez dziur co by te 100km/h złapac

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzięki wszystkim za pomoc przy gwincie. Zdecydowałem się ostatecznie na ap. To jest moje daily i nie mam w planach jeździć na odbojach, więc mam nadzieję że to"zbyt miękkie"dla mnie będzie w sam raz. Jeśli nie, ślubu z gwintem nie biorę [emoji6]
Tak więc paczka już u mnie

38e5cb6851ef6d7acaf5cc468a69e93c.jpg

Gwint wygląda jak nowy, wszystko ładnie chodzi, kręci się i jest proste [emoji4] teraz padam na kolana i błagam o ładną pogodę na weekend żeby móc go wrzucić na auto [emoji2] w sobotę też odbieram zderzak S4, więc jak znajdę czas to szybki montaż cupry i zderzak na auto. Cupra ostatecznie pomalowana plastidipem, żeby w razie wyglądu jak kupa, można było szybko się pozbyć

093819aaa9e767d4247327de22d7c144.jpg

69fc5b78b6c14108d2104f11528e9424.jpg

Opublikowano

Ta cupra chyba nie siadzie :/ ap wazne aby amorki zaraz nie padły

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Super B5, nudziło mi się, odpaliłem dział a4, a bardzo dawno tu nie zaglądałem i tak się wciągnąłem, że przeczytałem prawie cały temat :D Szacun :D 

Opublikowano

Czekam na słowa kiedy powiesz, że opuszczasz to wszystko trze :decayed: Cupra ma strukture jak tapicerka prawie :grin: 

Opublikowano
Super B5, nudziło mi się, odpaliłem dział a4, a bardzo dawno tu nie zaglądałem i tak się wciągnąłem, że przeczytałem prawie cały temat [emoji3] Szacun [emoji3] 

Dzięki [emoji3] nie wiedziałem że są ludzie którym chce się czytać te moje wypociny [emoji14]

Czekam na słowa kiedy powiesz, że opuszczasz to wszystko trze :decayed: Cupra ma strukture jak tapicerka prawie :grin: 

Że opuszczam to wszystko trze? Za ch.. nie zrozumiałem [emoji14]

 

Opublikowano

 

 

No i gwint na pokładzie [emoji2]

Z montażem było ciężko, a raczej z prawą stroną z przodu. Na szczęście kolega Jaszczur przyszedł z pomocą, za co jeszcze raz dziękuję, i wyrobiłem się ze wszystkim w całe 10h.... Przy okazji okazało się że tylne sprężyny zgubiły przynajmniej po jednym zwoju na stronę, gdzie jeden wypadł po podniesieniu auta, więc wybrałem odpowiedni moment na zmianę [emoji14]

Ja początku miało być tak

 

fa7acfd2159c8e5ea319cb9362747625.jpg

 

No ale nie po to kupiłem gwint żeby zaczynać od najwyższego ustawienia [emoji2]

 

e5213669777308535bf2868646cfa037.jpg

 

Koło musiało stanąć na cegłę bo bym żaby do końca nie opuścił, ale wniosek jest jeden - można zejść nisko [emoji2]

 

b003a669757d699e6ed07f26bcf0b3a0.jpg

 

f1ff1ec7883c394762f486d09d017474.jpg

 

35bf0ad1aa7dcf87adf548f1652db5de.jpg

 

Po wygłupach czas na powagę. Wstępnie ustawione

 

4ea875d18a46a9926fb0baa2a48fee5f.jpg

 

a0689dee9bf076d19ec9db01c7bab9a9.jpg

 

82a60f34afd63b8b58c9324fa8eaa198.jpg

 

c582621519787d1cf43afa72b57c6b84.jpg

 

28a5f38c06832c62044c05fe615f2f98.jpg

 

72becf6fdcc25e5aeba9bf8481d87162.jpg

 

Po kilkudziesięciu km stwierdzam iż stary zawias nie nadawał się już do niczego. Ten ładnie zbiera dziury, nie jest zbyt twardo ale też nie jest miękko. Obecna wysokość zostaje na następne 2-3 tyg bo za tyle odbieram letnie z malowania i wtedy będzie wszystko ładnie dopasowane, a przynajmniej taką mam nadzieję [emoji2]

 

 

 

 

Opublikowano

Ori miałeś 1be ? Bo jak widziałem przy naszym małym spocie to chyba coś innego było założone?

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
Ori miałeś 1be ?

Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu Tapatalka



Tak
Opublikowano

Tak


To nawet ładnie siadło jak na be.. teraz czekam na opinie jak ten AP się będzie sprawował. Ile opuszcza gdy jest maksymalnie do góry poniesiony?
Opublikowano


To nawet ładnie siadło jak na be.. teraz czekam na opinie jak ten AP się będzie sprawował. Ile opuszcza gdy jest maksymalnie do góry poniesiony?

Nie wiem [emoji2] wg producenta od -40 czyli okolice 1be [emoji6] ale nie sprawdzałem [emoji14]
Opublikowano

To teraz masz na maxa w dół?

Opublikowano
To teraz masz na maxa w dół?

Na max w dół to bym chyba z miejsca nie ruszył, bo bym leżał na glebie całą podłogą [emoji14]
Opublikowano

Bo myslałem że takie ustawienie jak na ostatniej fotce gwintu:)

Opublikowano

Takie ustawienie to jest na następnych trzech zdjęciach po ostatnim zdjęciu gwintu, czyli to co na cegle stoi koło [emoji14]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...