j4s2c2vr Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Moim zdaniem 2k za to KW, to za dużo... Za swój v.1 dawałem 1k i to kilka lat temu. Co do twardości, to KW rulez... Pasażerowie z tyłu dostają choroby lokomocyjnej. Każdy pyta jak ja mogę tym jeździć A mi nic nie przeszkadza Kowi, prosiłem Cię już kiedyś, zapodaj mi parametry tych tulejek co dorabiałeś poli na tylne amory, bo potrzebuję u siebie wymienić. I ew. skąd brałeś... plizzzz
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ja też uważam że 2tys za ten gwint to cena z kosmosu, za 500-1500zł idzie dorwać w lux stanie KW, kwestia polowania, co chwile sie pokazują jakieś stargane z niemcowni. Piotrek, tuleje robiłem w poliuretany Olkusz, napisałem do nich o możłiwosć dorobienia, dali kontakt na produkcje(nie mam juz namiaru), tam sie dodzwonic ciezko, ale udało sie dogadałem sie wysłałem amortyzatory i zamówiłem usługe zrobienia i wprosowania na ori metalowej tulei, bodajze kosztowało to 50zł, wtedy zamówiłem dwa komplety, drugi poszedł do czornego.
j4s2c2vr Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Kurde, ja nie mam "spare" gwintu, żeby wysłać Houdini jak już zakupisz jakiś, to może Ty byś im podesłał na wzór? Możnaby zrobić więcej kompletów i pohandlować tym na forum. Wtedy gwinty z 80Q też będą miały wzięcie U mnie taki tył siedzi
Houdini Opublikowano 29 Marca 2017 Autor Opublikowano 29 Marca 2017 Ja to nie wiem, od roku przynajmniej 2 razy w tyg lecę Allegro i olx, dział sprzedam z forum jest z powiadomieniem, inne fora podobnie i od roku ani jednej ciekawej oferty do quattro, gdzie Wy znajdujecie te wszystkie okazje?W piątek pojadę obejrzeć V1, przy oględzinach na aucie na co zwrócić uwagę? Zawartość dodana 1 minute later Kurde, ja nie mam "spare" gwintu, żeby wysłać [emoji3] Houdini jak już zakupisz jakiś, to może Ty byś im podesłał na wzór? [emoji3] Możnaby zrobić więcej kompletów i pohandlować tym na forum. Wtedy gwinty z 80Q też będą miały wzięcie [emoji3] U mnie taki tył siedzi [emoji3]Jeśli teraz kupię, to myślę że można będzie coś pomyśleć, bo i tak koła się szybko nie zrobią. Można pomyśleć żeby projekt zrobić i potem na jego podstawie dorabiać.
robertjudi Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ten KW v2 to ma z 10lat, jeszcze stara konstrukcja goleni + nakrętka starego typu. W miare swieże kW v2 wygląda indentycznie jak v1 ze zdjecia z aukcji. To KW z drugiego linku jest z siedlec jak sie nie myle, gość kupił nowiutki billstein stąd te są na sprzedasz, ja bym ich nie przekreślał bo po stanie widać że są ok, nakrętki nawet nie pocięte od kluczy. Ten v2 zastanawia mnie czemu ma wcisniete tłoczyska, sprawny gwint je wypchnie(nie odrazu ale wypchnie). Dla mnie nie jest wart 2klocków, za dwa klocki to masz w miare świeze maxx 3letnie KW. V2 vs V1 Kw V1 ma olejowe amortyzatory więc sie same nie wypchna
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Te na zdjeciu są moje i obydwie wersje wracaja do stanu 0 wgięcia Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 3 minutes later Na aucie to tylko tyle co czy suche noi obowiazkowa przejazdzka po jakiejs falistej drodze czy wybiera prawidlowo. Wiec autostrada nie bardzo nada sie na test bardziej nie rowna droga ale bez dziur co by te 100km/h złapacWysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Houdini Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dzięki wszystkim za pomoc przy gwincie. Zdecydowałem się ostatecznie na ap. To jest moje daily i nie mam w planach jeździć na odbojach, więc mam nadzieję że to"zbyt miękkie"dla mnie będzie w sam raz. Jeśli nie, ślubu z gwintem nie biorę [emoji6] Tak więc paczka już u mnieGwint wygląda jak nowy, wszystko ładnie chodzi, kręci się i jest proste [emoji4] teraz padam na kolana i błagam o ładną pogodę na weekend żeby móc go wrzucić na auto [emoji2] w sobotę też odbieram zderzak S4, więc jak znajdę czas to szybki montaż cupry i zderzak na auto. Cupra ostatecznie pomalowana plastidipem, żeby w razie wyglądu jak kupa, można było szybko się pozbyć
robertjudi Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Ta cupra chyba nie siadzie :/ ap wazne aby amorki zaraz nie padłyWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Duds Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Super B5, nudziło mi się, odpaliłem dział a4, a bardzo dawno tu nie zaglądałem i tak się wciągnąłem, że przeczytałem prawie cały temat Szacun
enczu Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Czekam na słowa kiedy powiesz, że opuszczasz to wszystko trze Cupra ma strukture jak tapicerka prawie
Houdini Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Super B5, nudziło mi się, odpaliłem dział a4, a bardzo dawno tu nie zaglądałem i tak się wciągnąłem, że przeczytałem prawie cały temat [emoji3] Szacun [emoji3] Dzięki [emoji3] nie wiedziałem że są ludzie którym chce się czytać te moje wypociny [emoji14] Czekam na słowa kiedy powiesz, że opuszczasz to wszystko trze Cupra ma strukture jak tapicerka prawie Że opuszczam to wszystko trze? Za ch.. nie zrozumiałem [emoji14]
Houdini Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 No i gwint na pokładzie [emoji2] Z montażem było ciężko, a raczej z prawą stroną z przodu. Na szczęście kolega Jaszczur przyszedł z pomocą, za co jeszcze raz dziękuję, i wyrobiłem się ze wszystkim w całe 10h.... Przy okazji okazało się że tylne sprężyny zgubiły przynajmniej po jednym zwoju na stronę, gdzie jeden wypadł po podniesieniu auta, więc wybrałem odpowiedni moment na zmianę [emoji14] Ja początku miało być tak No ale nie po to kupiłem gwint żeby zaczynać od najwyższego ustawienia [emoji2] Koło musiało stanąć na cegłę bo bym żaby do końca nie opuścił, ale wniosek jest jeden - można zejść nisko [emoji2] Po wygłupach czas na powagę. Wstępnie ustawione Po kilkudziesięciu km stwierdzam iż stary zawias nie nadawał się już do niczego. Ten ładnie zbiera dziury, nie jest zbyt twardo ale też nie jest miękko. Obecna wysokość zostaje na następne 2-3 tyg bo za tyle odbieram letnie z malowania i wtedy będzie wszystko ładnie dopasowane, a przynajmniej taką mam nadzieję [emoji2]
xBladex Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ori miałeś 1be ? Bo jak widziałem przy naszym małym spocie to chyba coś innego było założone?
Houdini Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ori miałeś 1be ?Wysłane z mojego HUAWEI CAM-L21 przy użyciu TapatalkaTak
xBladex Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 TakTo nawet ładnie siadło jak na be.. teraz czekam na opinie jak ten AP się będzie sprawował. Ile opuszcza gdy jest maksymalnie do góry poniesiony?
Houdini Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2017 To nawet ładnie siadło jak na be.. teraz czekam na opinie jak ten AP się będzie sprawował. Ile opuszcza gdy jest maksymalnie do góry poniesiony? Nie wiem [emoji2] wg producenta od -40 czyli okolice 1be [emoji6] ale nie sprawdzałem [emoji14]
Houdini Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 To teraz masz na maxa w dół?Na max w dół to bym chyba z miejsca nie ruszył, bo bym leżał na glebie całą podłogą [emoji14]
Brzeziak Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Bo myslałem że takie ustawienie jak na ostatniej fotce gwintu
Houdini Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Takie ustawienie to jest na następnych trzech zdjęciach po ostatnim zdjęciu gwintu, czyli to co na cegle stoi koło [emoji14]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się