BoskiMario Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Witam Potrzebuję porady odnośnie zawieszenia. Mianowicie chodzi o to, że planuję delikatnie obniżyć auto i nie wiem jak się za to profesjonalnie zabrać. Nie chcę zejść za nisko bo obecnie koło to 19'' a lokalne drogi są w fatalnym stanie. Pytanie zatem czy montować gwint czy np gotowy zestaw eibach'a bilstein b12 ? Czy może w ogóle lepiej przejść na 18'' koło i wtedy gwint lub zestaw eibacha ? Obecnie autko wyglada tak: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343472-audi-a4-b6-bdv-by-boski-mario-;/ Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam
cycek800 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 W Polsce to raczej z obniżonym zawieszeniem to ciężko się jeździ bo dziury na każdym kroku i jeszcze te progi zwalniające na każdych osiedlach wiec lepiej jak najmniej obniżone
BoskiMario Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) W Polsce to raczej z obniżonym zawieszeniem to ciężko się jeździ bo dziury na każdym kroku i jeszcze te progi zwalniające na każdych osiedlach wiec lepiej jak najmniej obniżon Dlatego też coraz bardziej skłaniam się do zakupu zestawu Eibacha Pro kit b12. Jezeli chodzi o obizenie auta to na stronie piszą że zejdzie w dół jakieś 3-4 cm więc w stosunku do obecnej wysokości nie będzię aż tak nisko, tylko pytanie czy nie za twardo Czy jeżdzi ktoś na takim zestawie przy kole 19 cali ? Jeżeli tak to jakie macie wrażenia z jazdy ? Edytowane 17 Lutego 2016 przez BoskiMario
kamelus_ Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Z zawieszeń miałem już: seryjne, s-line 1BV, eibach ProKit, H&R - 40mm, eibach Sportline, Gwint H&R INOX monotube. Moje bogate doświadczenie mówi, że najlepszym zakupem był GWINT. Dobrze dobrany do auta i w miarę markowy np AP, KW czy lepsze, gwarantuje dobry komfort podróżowania (porównywalny z eibach Pro-Kit) i zakres regulacji od -30 w dół. Ustawisz auto idealnie tak jak chcesz. a jak ci się znudzi to zmienisz wysokość. Nie będzie ani za nisko ania za wysoko. Zawsze tak jak chcesz i to z możliwością zmiany. Nigdy nie kupię do żadnego auta kitu obniżającego. Wyrzucona kasa w błoto. Tylko dobry gwint.
nitro20 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Jak kolega wyżej, kup gwint AP jesli auto do codziennej jazdy to najrozsądniejsze rozwiązanie.
BoskiMario Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Opublikowano 20 Marca 2016 Jeszcze jedno pytanie. Czy przy gwincie istnieje możliwość wymiany amortyzatorów w przypadku ich zużycia ? Czy są to zestawy które po skończeniu kompletnie się wymienia ? Pozdrawiam
Trewor87 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) B12 Pro-Kit to opcja bardzo komfortowa. Aczkolwiek zgadzam się w przedmówcami - za cenę B12 masz gwint AP. Jakość może ciut niższa (co nie znaczy że niska!) ale dostajesz ogromną zaletę w postaci regulacji wysokości wg własnego uznania. Felga 19 jak najbardziej może współgrać z gwintem, czego masz masę przykładów tu na forum. Sam mam B6 i B7 na 19" i gwincie. Wszystko się da, tyle że przy drastyczniejszym obniżeniu trzeba podziałać z niższą/węższą oponą I da się jeździć na codzień. Oczywiście odpada parkowanie na wysokich krawężnikach, ale też nie róbmy z aut na gwincie kalek nie do ruszenia Jak już podejmiesz decyzję to i AP i Eibacha itp - mam Czy przy gwincie istnieje możliwość wymiany amortyzatorów w przypadku ich zużycia ? Czy są to zestawy które po skończeniu kompletnie się wymienia ? W większości przypadków producenci spokojnie mają w ofercie same amortyzatory Edytowane 22 Marca 2016 przez Trewor87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się