Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Felerny imbusik - zabierak - pompy olejowej


grzesiekk23

Rekomendowane odpowiedzi

wszyscy na forum piszą żeby unikać BLB ale BLB, BRE i jeszcze jakieś mają tą zje(b)aną pompę oleju ale są bez DPFa

a BPW ma lipną pompę i DPF :disgust:

ja na szczęście DPFa się już pozbyłem, części do rozrządu i zestawik do swapu pompy z 1.9 też jest tylko czasu brak :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imbusa można przerobić na szerszy i z dobrego materiału,a gniazdo poszerzyć.u nas robią to za ok.800zł i(mogę dać namiar)

żaden mi to interes

i tak trzeba rozebrać silnik a jak już bym rozbierał to aby być spokojnym to odrazu bym wrzucił pompę z 1.9

zalezy... bo od okolo 2006 naped walkow jest zebatkowy i w przypadku regeneracji gniazda jest to znacznie prostrza operacja

obecnie montowane zabieraki sa dluzsze (siedza 2x glebiej w walku) i jak ktos mierzyl twardsze (nie mam pojecia czy samo gniazdo jest lepsze poza inna glebokoscia) ...Jest jednka jeszcze inna pepikowa metoda ( poza poglebianiem gniazda pod nowy zabierak by Tomeknrtelefonu) - pogrubianie (no trzeba sobie wystrugac zabierak...)

22b55e9c2d9115f1m.jpg

W przypadku aut z napedem zebatkowym kastracja wiaze sie z niekoniecznym przeciez jakims ryzykiem uszkodzenia walu podczas wymiany zebaki na wale (pomijam juz roznice nakladu czasu ktora oznacza koszt operacji)

http://pics.tdiclub.com/data/3419/BHW_Balance_Shaft_Module_Replacement.pdf

Wersja lite (idzie wszystko swietnie)

1c0dda75d10a7a33m.jpg

ale gdy sie nie wiedzie to trzeba brutal force

8d7ee8de85b69809m.jpg

Zmiana zebatki na wale To nie jest operacja, bez ryzyka ktora przeprowadzi kazdy mechanik...

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys.

To ja bym wymienił odrazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jak już wszystko jest rozbrane to jest okazja żeby zrobić odrazu i później mieć spokój na długi czas.

W PL chyba taniej wyjdzie niż 2000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia :wallbash:

nie przesadzaj....

pasek rozrzadu raz sciagniety tym bardziej ze po juz niemalym przebiegu ponownie juz nie zakladaj - rolki itp mozesz zlac swiadomie rozumiejac ze to podnosi ryzyku urwania (niech mechanik ogladnie rolki itp czy nie szumia, gubia smar na simerningach.... - tyle, ze to przeciez groszowa sprawa wiec nie wiem gdzie te 2 kola mialyby sie zbierac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys.

To ja bym wymienił odrazu.

i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia :wallbash:

najgorsze co może być to żydzić na częściach

jak odrazu nie zmienisz rozrządu to za pół roku dojedziesz do wymiany i zapłacisz za części do rozrządu, robocizne, płyn G12 itd to wyjdzie Cię o wiele drożej bo przecież i tak teraz będziesz miał rozrząd rozpięty

więc się zastanów

ale powiem wam, że teraz mnie wQ :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestes pewny ze trzeba rorzad rozczepiac przy swapie pompy?

a w jaki sposob zdemontowac zebatke napedzajaca zespol walow i zamontowac nowa napedzajaca pompe na wal korbowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia myślałem że tylko miche otwierasz odkrecasz i montujesz :gwizdanie:

Troche offtopicowo

Ostatnio czarny588 pytal sie na gg w temacie swojej pompy (nie wiem jakim kluczem do mnie trafil)

Cytat

5640586 10:00:23

witam

5640586 10:00:26

ja z a4 klub

5640586 10:00:37

masz zregenerowany naped pompy oleju??

Przemek 10:24:53

nie, mam auto z 2010r

5640586 10:25:42

hmm to skad twoj taki post na forum<myśli2>

Przemek 10:26:01

czy ja gdzies napisalem ze cokolwiek regenerowalem?

5640586 10:26:13

dobra spierXXXXXXj

wiec u mnie jestes juz w liscie ignorowanych i szczera nadzieje mam, ze nikt nie bedzie ci pomagal

pytales sie na priva juz kiedys wczesniej o kodowanie vcdsem swiatel dziennych (pewnie nie pamietasz) - od tej pory nie ma pomocy (zreszta temat napedu pompy jest rozgryziony na minimum 2 sposoby naprawy - pytanie o koniecznosc rozpinania rozrzadu swiadczy o tym, ze chwilowo powinienes wiecej czasu poswiecic na czytanie + zastanowienie sie jak to dziala a nie zawracania d.... pytaniami przedszkolnymi + chamskie oddzywki)

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gościu pytam się ciebie czy robiłes tą regeneracje bo się rozpisałes nie wiem czy reklame robisz czy co nie obchodzi mnie to(na to wychodzi) dlatego się ciebie pytam a ty JA MAM AUTO Z 2010 r. chlopie powagi troche a w budowe silnika nie w nikam bo mnie to gowno ochodzi ma jezdzic i bys sprawny a czy ja mam rozrzad w silniku czy w bagazniku nie interesuje mnie to:) hmm oczywiście sa dwie możliwośći pozbycia sie problemu ale jak rozmawialem z jaro444 odradzil mi regeneracje tylko wymiane (duzo aut juz jezdzi na tych pompach z 1.9) a ci co regenerowali nie znam nikogo.

oftopowo było troche a ty co zrobiles? :mysli:

warnwarn.gifnaruszenie zasad netykiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia :wallbash:

nie przesadzaj....

pasek rozrzadu raz sciagniety tym bardziej ze po juz niemalym przebiegu ponownie juz nie zakladaj - rolki itp mozesz zlac swiadomie rozumiejac ze to podnosi ryzyku urwania (niech mechanik ogladnie rolki itp czy nie szumia, gubia smar na simerningach.... - tyle, ze to przeciez groszowa sprawa wiec nie wiem gdzie te 2 kola mialyby sie zbierac

Wystarczy jak wymienisz sam pasek, rolki z INA według katalogu wytrzymują do 240kkm, więc możesz spokojnie 80-100kkm zrobić na nowym pasku i nic się nie stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni raz rozrząd był wymieniany przy 100 tys a teraz mam 172 tys a następny powinien być zrobiony przy 200 tys.

To ja bym wymienił odrazu.

i wtedy następne 2000 tys zł do wywalenia :wallbash:

1600 zl kosztuje wymiana rozrzadu w ASO z czesciami.

czesci z ASO 800 zl, aftermarketowe ok 350 zl.

majac rozebrany motor do wymiany napedu pompy, nikt ciebie dodatkowo nie skasuje, za zalozenie zamiast starych nowych, czesci :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...