Audi_B6_Fan Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Witam, Od tygodnia mam problem z moja Audi a4 b6 avf 130 1.9TDI a mianowicie nie chce odpalic. Akumulator wymieniony 2 tygodnie temu, filtr paliwa wymieniony, pompa paliwa dziala i pompuje prawidlowo, wymienilem wczoraj pompe vacuum na uzywana ale dzialajaca. Auto odpalilo ale na samostarcie, po kilku minutach jak odpalil na samostarcie kolejne proby odpalal od reki. Dzisiaj rano krecil ale nie uruchomil sie. Jakies porady?? Powiem jeszcze tyle ze jak odpalil na samostarcie to sprawidzilem vagiem wszystko, zero bledow, i wiem ze jeden wtrysk padl na 3 cylindrze reszta wtryskow w normie,
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Skoro vacu działa to musisz sprawdzić korekcje i bipy, porobić jakieś logi jak już odpali. Możliwe, że świece żarowe już są słabe, ale nie ma teraz dużych mrozów, nie stawiałbym na nie, ale warto też je sprawdzić.
Audi_B6_Fan Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 moze to byc czujnik walka bądź walu Czujnik Walka i Walu sprawdzone, wszystko git, gdzies czytalem o probie odpalenia auta z wlaczonymi swiatlami, nie widze tutaj sensu no ale sprobuje i zobaczymy chociaz nie spodziewam sie efektow
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 moze to byc czujnik walka bądź walu Czujnik Walka i Walu sprawdzone, wszystko git, gdzies czytalem o probie odpalenia auta z wlaczonymi swiatlami, nie widze tutaj sensu no ale sprobuje i zobaczymy chociaz nie spodziewam sie efektow No jest taka możliwość, włącz postój i spróbuj odpalić.
Animal Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Ale auto powinno odpalić także bez świateł pozycyjnych tyle, że po kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem
Audi_B6_Fan Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 Ale auto powinno odpalić także bez świateł pozycyjnych tyle, że po kilkusekundowym kręceniu rozrusznikiem Problem polega wlasnie na tym ze moge krecic rozrusznikiem do upadlego a on i tak nie zaskoczy, kreci kreci i nic
Homiczek Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 a czuć coś że jest paliwo ? z rury powinnien być lekki czarny dymek jak jest u kolegi się męczyłem, ale tam odpalał po 5-7s kręcenia. Po wielu bojach tam przyczyną były uszczelnienia pompowtrysków. polecam sprawdzić: - vagiem temperatury wody powietrza - poziom wody pod akumulatorem, czy obudowa kompa jest dobrze poskręcana u kolegi tak kręcił do upadłego jak zapomniałem podłączyć głównej kostki elektrycznej do głowicy. Może ona coś daje popalić - ale to pewnie vag by pewnie coś zgłosił
Audi_B6_Fan Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 a czuć coś że jest paliwo ? z rury powinnien być lekki czarny dymek jak jest u kolegi się męczyłem, ale tam odpalał po 5-7s kręcenia. Po wielu bojach tam przyczyną były uszczelnienia pompowtrysków. polecam sprawdzić: - vagiem temperatury wody powietrza - poziom wody pod akumulatorem, czy obudowa kompa jest dobrze poskręcana u kolegi tak kręcił do upadłego jak zapomniałem podłączyć głównej kostki elektrycznej do głowicy. Może ona coś daje popalić - ale to pewnie vag by pewnie coś zgłosił a wiec wrocilem do domu z roboty i po 6-7 kreceniach odpalil z wielkim fochem, a wiec musze pogrzebac i sprawdzic moze te uszczelniacze na pompowtryskach
nik23 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Zrób logi grupy 13 23 18 A potem loga grupy 4 Wszystko w engine 01
Audi_B6_Fan Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Zrób logi grupy 13 23 18 A potem loga grupy 4 Wszystko w engine 01 Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:46:19 Group 013: Idle Speed Smooth Running Control -0.64 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H -1.08 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H 2.99 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H -1.51 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:46:41 Group 023 -3.0 (no units) -13.0 (no units) -67.0 (no units) -6.0 (no units) -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:47:02 Group 018: PD valve status(after 1 min idling- coolant>80°C) 0.0 Cyl 1 0 0.0 Cyl 2 0 0.0 Cyl 3 0 0.0 Cyl 4 0 -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:47:14 Group 004: Unit Injectors valves command 882 /min Engine speed 790-870 3.1 °BTDC Spec start of inj. 4BTDC-2ATDC 6.6°KW Spec inj. duration 3-8 °Ck. 6.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck. -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (038 906 019 LJ) 19:48:35 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 882 /min Engine speed 790-870 300.0 mg/str MAF (specified) 230-310 436.1 mg/str MAF (actual) 210-350 4.8 % EGR duty cycle 40-75% ============================ Zrobilem jeszcze groupy 003 bo troche przekracza poza norme. Dodam tez jeszcze ze strasznie kopci ale to prawdopodobnie przez walniety wtrysk na 3 cylindrze. Raczej wyciagne wtryski i oddam je do regeneracji. Jakies propo mile widziane Edytowane 15 Lutego 2016 przez Audi_B6_Fan
Ralen Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Weź te logi zrób po bożemu to będzie łatwiej będą widoczne w przedziale czasowym. Pliki .logu które zgrałeś Vagiem, wstaw na vaglog.plZarejestruj się i uploadnij a następnie wstaw nam odnośniki (czyt. link) z tego logu pompka 3 chyba prawie trup.
SotoM Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 synchronizacja rozrządu jest głeboko w d*pie , 6,0* a ma byc jak najblizej 0,0* jak tak trafisz to masz ideał - jesli dalej bedzie prblem wyciagaj PD i zmieniaj uszczelnienia...
lukasz51237 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 3 pompka słaba, jednak na początek ustaw to synchro i zrób ponownie logi i wstaw tutaj: http://vaglog.pl/?l=pl
Homiczek Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 pytanie czy silnik rozgrzany podczas sprawdzania pompek. poza tym jednorazowy pomiar wtrysków jest wg mnie nie wystarczający do pełnej diagnozy. Bo raz mam po 1.5, a raz chodzą jak z fabryki po 0.3. a to synchro 6 jest deko dużo...
Audi_B6_Fan Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) pytanie czy silnik rozgrzany podczas sprawdzania pompek. poza tym jednorazowy pomiar wtrysków jest wg mnie nie wystarczający do pełnej diagnozy. Bo raz mam po 1.5, a raz chodzą jak z fabryki po 0.3. a to synchro 6 jest deko dużo... Dobra a wiec tak, ustawilem synchro na -0.6 po wielokrotnych probach dalem sobie spokoj, sadze ze i tak lepiej niz 6.0 linki do group: 004,013,018, 023 po ustawieniu synchro i na cieplym silniku ponizej: http://vaglog.pl/log_250623.html- 004 http://vaglog.pl/log_250624.html- 013 http://vaglog.pl/log_250625.html- 018 http://vaglog.pl/log_250626.html- 023 Jak sadzicie? Edytowane 16 Lutego 2016 przez Audi_B6_Fan
Ralen Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Wygląda wzorowo. Dalej nie odpala ? Synchro -0.6 jest git. Sam mam tak ustawione i auto bardzo dobrze pracuje. jaką miałeś temperaturę silnika przy robieniu logów? Edytowane 16 Lutego 2016 przez Ralen
Audi_B6_Fan Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Wygląda wzorowo. Dalej nie odpala ? Synchro -0.6 jest git. Sam mam tak ustawione i auto bardzo dobrze pracuje. Odpala od strzala, i powiem szczerze ze nawet lepiej chodzi jesli chodzi o prace silnika. Zobaczymy jak moze beda mrozy jeszcze wrazie czego czy odpali Dzieki panowie za pomoc i porady
Ralen Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Na zimę wymień sobie bateryjkę i świeczki a zapomnisz o problemach =)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się