dziend0bry Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Kupilem ostatnio A4, wstepnie wlozylem 1500zł w wymiane rozrzadu, olejow, zawieszenia i mechanik powiedzial, ze do wyczyszczenia jest smok przy pompie oleju, bo jest zasyfiony no i do zobaczenia miska, bo jest lekki przeciek (pod autem zostaje kilka kropel oleju) generalnie powiedzial.. ze od biedy mozna tym jezdzic, ale zeby nie szalec. No tak tez zrobilem, autko żwawe, nie kopci, obroty w normie, z silnika brak podejrzanych dzwiekow ALE.. po rozgrzaniu i na postoju (lub bardzo niskich obrotach) fis wyswietla na czerwono olejarkę i piszczy, po wystartowaniu spod swiatel gasnie, na autostradzie nie zapala sie w ogole, tylko i wylacznie postoj. Olej jest, co chwile sprawdzam bagnet, nie mierzylem cisnienia, ale podejrzewam, ze jest za niskie faktycznie. Jestem umowiony na czwartek na sciagniecie misy i czyszczenie smoka, jutro jeszcze musze tym autem do pracy pojechac 20 km.. ryzykowac? Czy moge jeszcze jeden dzien pojechac? Bo w sumie jakby mial sie zatrzec, to nie zrobilby tego juz wczesniej? Silnik 1.8 Pozdrawiam
Gość Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 jedz spokojnie o nic sie nie martw ale zwal miske jak najszbyciej, rownie dobrze moze sie pompa oleju konczyc ale to juz zweryfikuje sie przy okazji
dziend0bry Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 jedz spokojnie o nic sie nie martw ale zwal miske jak najszbyciej, rownie dobrze moze sie pompa oleju konczyc ale to juz zweryfikuje sie przy okazji No wlasnie miska bedzie sciagana najwczesniej jutro lub w czwartek i wtedy bedzie jasne wszystko, ale moge jutro tym jechac? Nie umrze mi silnik podczas jazdy? Nie chcialbym go zatrzeć, dopiero co kupilem tę bryke i nawet nie zdazylem sie nacieszyc. Pozdrawiam
Gość Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 jedz spokojnie o nic sie nie martw ale zwal miske jak najszbyciej, rownie dobrze moze sie pompa oleju konczyc ale to juz zweryfikuje sie przy okazji No wlasnie miska bedzie sciagana najwczesniej jutro lub w czwartek i wtedy bedzie jasne wszystko, ale moge jutro tym jechac? Nie umrze mi silnik podczas jazdy? Nie chcialbym go zatrzeć, dopiero co kupilem tę bryke i nawet nie zdazylem sie nacieszyc. Pozdrawiam chopie jezdze tak ze dobre 3 miesiace jak kontrolka oleju sie na jalowym zapali to szybko gasze, pale i jest git tak mi sie chce zwalac miske ze jprdole
dziend0bry Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 A jak faktycznie jest mega niskie cisnienie na postoju, to nie zaszkodzi to w jakims gigantycznym stopniu silnikowi?
Gość Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 jak by było mega niskie ciśnienie to silnik by stanął dęba, jedź do roboty i nie marudź jak Ci sie zaświetli kontrolka na światłach zrób szybki reset zgaś/zapal silnik i jedz dalej jak mechanik zrzuci Ci miske, powiedz żeby przy okazji zajrzał do pompy oleju czy łancuch już nie szlifuje obudowy, równie dobrze ona może być winowajcą niskiego ciśnienia a nie zapchany smok, jednak owszem w 1.8 często zapychają sie smoki
dziend0bry Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Teraz bylem sie na zimnym przejechac, to nic sie nie paliło. Dobra, jutro normalnie pojade, mam nadzieje ze nic nie umrze po drodze Dzieki
misiekA80 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Jak na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach mruga kontrolka oleju, to może byc któraś z panewek uszkodzona.
dziend0bry Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Jak na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach mruga kontrolka oleju, to może byc któraś z panewek uszkodzona. Gdyby panewki byly wywalone, to by nie klekotał jak szalony, a w oleju nie powinno byc opilkow metalu? Bo zmienialem olej i nie stwierdzono nic takiego. Edytowane 16 Lutego 2016 przez dziend0bry
goldi Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Jeżeli jest mocno zapchany smok to od razu słychać na zimnym jak inaczej silnik pracuje
dziend0bry Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Przy zapłonie po nocy klekocze przez 2-3 sekundy po czym ustaje i pracuje idealnie cichutko Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dobra wiec tak, w innym temacie opisuje problem z zegarami, szalejąca kontrolka paliwa i niepodnosząca się prawie w ogóle od temp cieczy chłodzącej, a odebrałem właśnie brykę od mechanika, zwalił mise, uszczelnił ja, wyczyścił smoka, ciśnienie zmierzone jest za***iste. Olej w normie, świeżo po wymianie. Jadę własne autostrada jest ok, zjeżdżam na stacje paliw o słyszę pikanie i miga olej... Teraz wróciłem na trasę i cisza, jak zjadę to pewnie problem wróci. Gdzie szukać przyczyny? Byc może licznik? A może czujnik? Od czego zacząć? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk https://vimeo.com/156086084 Ten silnik pracuje jak zdrowy tdi czy mi się wydaje? Czy moze tak ma chodzić? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Badzar Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Jakie masz ciśnienie na jałowym i 3000obr? Przy jakiej wartości obrotów zapla Ci się kontrolka? Następnym razem gdy Ci się zapli dodaj gazu i zobacz przy jakiej wartości zgaśnie. Z własnego doświadczenia obstawiam że pompa gubi ciśnienie na niskich obrotach.
jklgleiwitz Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Czujnik ciśnienia oleju do wymiany miałem to samo miałeś zawalony smok to tak samo nagar był przy czujniku. Jak wymieniłeś olej to możliwe czujnik zglupial. Ma on swoje lata. Mówisz że ciśnienie ok jest więc podjedz do sklepu i kup ten czujnik nie duży wydatek to jest. U mnie to samo było wymieniłem olej i na ciepłym zaczęły się jaja. Właśnie pod światłami tak delikatnie ruszyłem pikanie rozpedzilem się i znikalo. Działo się to jak silnik bym cieply. Kombinowalem ze zmianą oleju, filtrow. Kupiłem sprzęt do mierzenia cisnienia zmierzylem i wszystko ok było z nim. Wymieniłem Czujnik i latam już rok Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez jklgleiwitz
k232 Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Panowie czy ciśnienie oleju na zimnym silniku jest 5bar to jest dobrze?
OFF Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Panowie krótko i na temat. Też mam problem z kontrolką, piszczy jak trochę ruszę np spod świateł lub jak jade -> zwalniam analogicznie obroty spadają i wtedy też piszczy i znika. Po nocy przez 5 min chodzi jak diesel i później normalnie.Rzeczy do wymiany:1) pompa oleju2) wyczyścić smok oleju i miskę 3) może zalać 5w40 od razu bo mam 10w40 (nowy filtr też) ?? Proszę podpowiedzcie
maciek1993 Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Panowie krótko i na temat. Też mam problem z kontrolką, piszczy jak trochę ruszę np spod świateł lub jak jade -> zwalniam analogicznie obroty spadają i wtedy też piszczy i znika. Po nocy przez 5 min chodzi jak diesel i później normalnie. Rzeczy do wymiany: 1) pompa oleju 2) wyczyścić smok oleju i miskę 3) może zalać 5w40 od razu bo mam 10w40 (nowy filtr też) ?? Proszę podpowiedzcie jak się zapali i przytrzymasz na 3000 obrotów to gaśnie?
OFF Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Zazwyczaj jak jest ponad 3000 to gaśnie, zapala się jak jest 1000-3000.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się