Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AVJ Audi b6 quattro plany na 300km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Powoli się zabieram za małe zmiany pod maską AVJ. Plany są na 270-300km w wersji końcowej.

Silnik ponad rok temu rozbierałem w drobny mak i remontowalem. A wiec głupio mi go teraz rozkładać dla kutych korb. Celem jest spora moc z dobrze wstającej turbosprężarki. Modyfikacje będę wykonywał etapami i starał się wszystko sam robić.

Teraz trochę informacji mi potrzeba.

Wtryski mam zakupione za 100zł :

Brand: Lucas Mfd. p/n:D5162EA Imp: 15.9 Ohms Flow: 286g C7H16 @ 3 bar / 60s (~408 cc/min)

Powinny mi wydołać na około 300km.

Listwe wymienie na taką z 3 barowym regulatorem.

Intercooler 647x415x30

Będą małe problemy żeby zmieścić ale dam rade.

Z sprzęgłem trzeba będzie coś wymyślić. Czy 230mm z mocnym dociskiem wytrzyma?

Jak się sprawdza wrzucenie jednomasa? co na to skrzynia?

Wydech, turbine i pompe paliwa ogarnę na końcu.

Do ilu starczy przepływka. Obecną rok temu kupiłem.

Map sensor starcza do 1.5 bara jak dobrze pamiętam?

W najbliższym czasie będę rozbierał przedni zderzak i montował IC. Jakiej grubości rure z kwasówki kupić??55mm?

Jaka średnica jest na turbosprężarce i przepustnicy. Wcześniej bym kupił złączki bo nie chce długiego przestoju samochodu.

Teraz trochę pytań o strojeniu.

Znalazłem mapy :

KZWOP
KZWOP2
KFZW
KFZW2
KFMIRL
KFMIOP
KFLBTS
KFDLULS
KRTE
LAMFA
KFLDIMX
KFLDR
KFLDHBN
LDRXN
LDRXNZK
I patrząc na gotowce modyfikowane które mam zastanawiam się co to za mapa pomiedzy KFDLULS
a KRTE LAMFA. Mapa najprawdopodobniej w rozmiarze 9x8. Które mapy jeszcze muszę znaleźć? Powoli się uczę.

Sterownik 8E0906018B.

Dziękuję wszystkim za dobre rady i pomoc z góry.

Opublikowano

Widzę że nie czytałeś tematów poruszanych dziesiatki razy na forum i jakieś wynalazki próbujesz sklecić, wtryski to nie wiem co to jest za bardzo i po wydajności ich nie sądze że osianiesz 300km na nich szczególnie na 3 bar, wiesz że nie masz u siebie regulatora na listwie tylko w filtrze 4 bar? więc jak chcesz tam dać regulator 3 bar? wtryski można dać 400cc z porszaka lub 430 nowe w cenie ok 400 zł. intercooler było normalnie kupic 550x230x65 i do tego rury 63mm, przepustnica ma 63mm wyjście z turbo 50mm. Przepływka org wystarczy ewentualnie wymiana obudowy na tą z s3, map zostaje.

Opublikowano

czytałem sporo tematów. Według moich obliczeń wtryski mogą starczyć na coś około 300km. Wiem gdzie mam regulator rozbierałem ten silnik. Listwa pójdzie od AEBa. Intercooler za pół darmo mam jak się nie zmieści to dam inny . Mam też 581x376x25 i jeszcze jakiś grubszy ciut mniejszy. A jak nie to kupie jakiś nowy.

Opublikowano (edytowane)

I będziesz ciągnął powrót z listwy do baku? w jakim celu taka rzeźba? obliczenia obliczeniami a praktyka może być troche inna.. Ale warto przełamywać schematy :)

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Skoro z porsche 400 sa dobre to czemu te 408 nie są dobre?


od filtra powrót też idzie. A wiec wystarczy prostszy filtr i podłączyć się do tego powrotu. Przy 4 barowym regulatorze pompa przy 1,4b w dolocie musi dać 5.4b. Wiec przy 3 barowym ma lżej. I tak podejrzewam że niedługo pompa też musi wylecieć.

Opublikowano (edytowane)

Te z porszaka podałem bo wchodzą bez żadnych przeróbek, jeśli te Twoje też to nie ma problemu mogą być, jednak tak czy inaczej, ciężko bedzie osiągnac na nich zamierzony cel szczególnie jeśli jeszcze planujesz obniżyć ciśnienie paliwa. w avj regulator daje stałe ciśnienie 4 bar.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Te z porszaka podałem bo wchodzą bez żadnych przeróbek, jeśli te Twoje też to nie ma problemu mogą być, jednak tak czy inaczej, ciężko bedzie osiągnac na nich zamierzony cel szczególnie jeśli jeszcze planujesz obniżyć ciśnienie paliwa.

408 mają przy 3 barach. Pasują idealnie są 2mm krótsze niż w aebie. Gumki takie same. Złączę to samo. Wysokoomowe. To są z saaba. Były tylko w 1993 roku. A po drodze mogę wymienić ale wtedy już na 630.

1.jpg

kto wie co to za mapa?

Opublikowano

w aeb są wtryski 74mm a w avj 62mm więc 12mm różnicy

440cc/3b to minimum dla okolic 300hp i pompka wydajniejsza

Opublikowano

Te wtryski mają 72mm. Wiem że w avj są krótkie. A na tą listwę jak bym dał te wtryski. Na 4 bara miały by lepsza wydajność. Tylko pytanie czy ta listwa wydoła na przy tej mocy. Pompę to już wiem że muszę zmienić. Pytanie czy jest jakaś pasująca bez wiekszych przeróbek?

Łukasz13 i krzysiekml dzieki za pomoc.
Opublikowano

pompa walbro gs341 ,praktycznie p&p do koszyka z Q,30min pracy własnej

listwa da radę

Opublikowano

Listwe wymienie na taką z 3 barowym regulatorem.

Też uważam, że ta rzeźba nie potrzebna. :D


kto wie co to za mapa?

KFMLDMX 8x8. :D

Opublikowano
Galetto dzieki za pomoc nazwa się zgadza ale ona jest 9x8

i mapa kfmldmn też mam 9x8.

Albo coś zle robie:D

Opublikowano

Sam tworzysz mapę czy kopiujesz z innego opisanego pliku??

One są 8x8. :D

Opublikowano (edytowane)

Sam tworzysz mapę czy kopiujesz z innego opisanego pliku??

One są 8x8. :D

Najpierw sam szukałem teraz próbowałem kopiować. Wychodzi mi coś takiego 9x8 :

1.jpg

Góra po czipie dół orginalny.

Edytowane przez cj92
Opublikowano

Mapa na 100% ma mieć 8x8. To co jest w sieci wszelkie olsy, kp, damosy to na wszystko trzeba brać poprawkę. Jest ich kupę i w każdym są jakieś błędy.

Zwróć uwagę na pierwszy wiersz tabeli. Wartość jest bez sensu w porównaniu do innych, które wraz z obrotami i obciążeniem narastają.

Ponadto nie sądzę, że w najbliższym czasie Ci się ta mapa do czegoś przyda. :D

Opublikowano

Mapa na 100% ma mieć 8x8. To co jest w sieci wszelkie olsy, kp, damosy to na wszystko trzeba brać poprawkę. Jest ich kupę i w każdym są jakieś błędy.

Zwróć uwagę na pierwszy wiersz tabeli. Wartość jest bez sensu w porównaniu do innych, które wraz z obrotami i obciążeniem narastają.

Ponadto nie sądzę, że w najbliższym czasie Ci się ta mapa do czegoś przyda. :D

W damosach akurat mam 8x8. Ale mapa jest 2d inverse. A wiec nie da się bez górnego wiersza.

Spójrz na binarke.

1.jpg

W mapie od jednego z polskich tunerów jest ona zmodyfikowana przy zwykłym czipie:D a LAMFA nawet nie ruszona.

Dzieki za pomoc :D

Opublikowano

Jak chcesz to podeślij i Ci zrobię jak ma być. :D

Jak się zaglębisz bardziej to zobaczysz jaką fuszere niektóre firmy odwalaja, a ludzie za to płacą nie małe $$. :D

Opublikowano

Jezeli masz plany na 270KM to postawiles sobie za cel ogarniecie tematu na poziomie, ktory nie ogarnia wiekszość firm w Polsce :)

Zeby auto pojedzilo bezawaryjnie potrzebne bedzie wieksze turbo niz hybryda a to juz nie taka prosta sprawa jak zrobienie "c*paa na ka zero czy".

Opublikowano (edytowane)

td04-19t na 270KM na spokojnie sobie będzie dmuchała,k03 hybrydy to nie za bardzo na taką moc a już na pewno na dłuższą metę

Edytowane przez krzysiekml

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...