tom5151 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Czesc, na ustawianiu znieznosci laserowej powiedziano mi ze mam za mocno skrecona regulacje maglownicy i przez to kierownica nie odbija tak jak powinna. ( na placu po skreceniu kol na maksa i ruszeniu auto jezdzi w kolko i nie prostuje kierki) probowalismy poluzowac troszke tę srube ( taka z podzialka na klucz 18) ale nie da sie, zablokowana, tylko sruba sie objechala. Czy tam jest jakies zabezpieczenie tej sruby, ktore trzeba poluzowac przed odkrecaniem??
turzol Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Ta śruba test służy do kasowania luzu ale zazwyczaj się jej nie powinno nawet dotykać. Tak mi przekazał gość który 20lat pracuje przy regeneracji maglownic więc chyba ma pojęcie temacie. Edytowane 18 Lutego 2016 przez turzol
tom5151 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 W takim razie to ze kierownica nie odbija jest normalne? Wgl jak u was chodzi kierownica, w sensie leciutko czy raczej ciezej? Czy podczas jazdy na wprost, przy nieduzym ruchu kierownicy( male wychylenie) kierka zostaje w pozycji ustawionej i np wjezdza auto do rowu powoli czy wraca i sie prostuje?
lunatic Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Mam to samo co ty i tez mnie to denrwuje.
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Gosc tak mowi bo z tego zyje i musi nakrecac interes. Sruba kasuje luz miedzy listwa a kolkiem, bardzo czesto dokreca sie to w busach bo tam czesciej padaja magle, ostatnio walczylem z ta sruba w b5 i niestety tez sie obrobila i skonczylo sie na pelnej regeneracji.
tom5151 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Do momentu kiedy nie wiedzialem ze wgl cos jest nie tak jezdzilo mi sie super. Uklad kierowniczy sztywny, precyzyjny i z zawieszeniem 1BV idealny do szybkiej jazdy a teraz gdy juz wiem ze cos jest nie tak, caly czas o tym mysle i sie zamartwiam :| jestem ugadany w warsztacie we Wroclawiu i zobaczymy co da sie zrobic z ta sruba dziwi mnie tylko ze magiel by poszla przy przebiegu do 180k bo przy tylu kupilem i wiem ze byl oryginalny( rozrzad byl tam jeszcze od nowosci a taki sie co 180 wymienia wg audi). No nic, jak cos sie dowiem po wyzycie w tym warsztacie to napisze
M@rcin Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 też mam to samo, napisz jakieś info co i jak po wizycie w warsztacie
tom5151 Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Opublikowano 23 Lutego 2016 Dobra byłem w tym warsztacie i tak: podnieśliśmy auto zaznaczyliśmy markerem punkt odniesienia na tej skali, okazał się że nie jest to klucz 18mm a 17mm. Mechanik wziął dobry klucz 17, przyłożył do śruby przywalil pare razy mocno młotkiem zeby wskoczyła ładnie no i wziął się za odkręcanie. Śruba puściła po użyciu dużej siły ale bez żadnych przedłużek, sama grzechotka, przesuneło się o jakiś 1-1,5 kreski na regulacji no i na testy ale szczerze chyba nic sie nie zmieniło albo tak bardzo bardzo minimalne bardziej odbija czy chodzi lżej. Ogolnie facet powiedział że moja przekładnia jest fabryczna firmy ZF, nikt jej nie ruszał ( nie odkręcał nie przykręcał) i jest fajna, sztywna, nie cieknie, nie stuka. Po ruszaniu kołami w powietrzu powiedział że chodzi lepiej niż nie jedna po regeneracji. Powiedzili że jak mi sie zachce to moge podjechać i jeszcze będziemy luzować ale ja tu nie widze sensu ponieważ dla porównania luzowalem wyciągniętą z auta magiel od jakiejs audi u znajomego mechanika i wystarczył obrót o jedną kreskę i już zupelnie inaczej chodziła przekładnia, więc albo u nas tak ma być albo regulacja jest zrypana i trzeba by kupić nówke magiel, szczerze odpuszcze sobie dalszą zabawe, ustawie tylko zbieżność tak żeby kierka była ideolo na środku i tyle. Opon mi nie zjada, autem sie prowadzi pewnie, szkoda zbędnie wywalać kasę, nówki z tego sie nie zrobi Wole wydać na wieksze hamulce na tył albo drugi intercooler Jeszcze tylko w ramach przypomnienia, kierka nie odbija albo baardzo powoli na max skreconych kołach, jadąc bez gazu, i w czasie jazdy na wprost przy małych ruchach kierownicy tj. 1-2 cm ruchu kierownicą nie odbija do jazdy na wprost, jak przekrecimy troche bardziej już odbija. Jeśli jednak u kogos odbija szybko i fajnie to niech napisze, będziemy dalej myśleć co z tym zrobić.
lukaszooo Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Zbieżność to wywalanie kasy w błoto, geometria 3D i bedzie inne auto.
tom5151 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Ustawiałem zbieżność na tych tym urzadzeniu laserowym wiec myslalem ze jest precyzyjne. O geometrii 3D pierwsze slysze na cyzm polega, jaka cena i gdzie takie uslugi robią?
tom5151 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Kulturka widzę Jak nie chcesz podpowiedzieć/pomóc to wgl się nie odzywaj. Dzisiaj jeszcze raz dorwałem się do tej śruby i teraz odkrecilem na podziałce o kilka kresek, dokladnie o 90stopni obrócilem ale i to nic nie dalo, caly czas to samo. Moze jakis drażek w zawieszeniu czy cos blokuje i dlatego tak to chodzi albo po prostu tak ma byc jedyne na co warto zwrocic uwage to klucz ktorym odkrecamy, ja zwykla 17stką to robilem ale tylko sruba sie postrzepiła, tam trzeba zastosowac jakis specjalny klucz z takimi nacięciami, jak spojrzycie na srube to zrozumiecie o co chodzi
ŁukaszPłock Opublikowano 5 Lipca 2017 Opublikowano 5 Lipca 2017 Witam podczepiam się do tematu. Otóż moja śruba regulacyjna ani drgnie.. W jedną ani druga stronę, jak to ruszyć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się