Kuba Klimczyk Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam serdecznie. Posiadaam Audi a4 b6 2.5 tdi 163km ze skrzynią multitronic z przegiegiem 185tys km. Autem po zakupie zrobiłem jakieś 6-7tys km. zaczynają się problemy... jak przycisnę obroty zaczynają falować na wyższych obrotach, jak olej w skrzyni jest zimny od czasu do czasu przełącza się w tryb awaryjny. Ostatnio miałem problem że auto miało jakby tylko 1wszy bieg i wsteczny. +/- nie reagował... nie mam możliwości sprawdzenia błędów. Co może być przyczyną? Wymiana oleju? ( nie wiadomo kiedy i czy wgl był wymieniany) sterownik? Co jeszcze? Szukam osoby która sprawdzi mi skrzynie ew naprawi, po wymienia potrzebne części i olej... polecacie kogoś i macie jakieś sugestie? Proszę o szybka pomoc. Dodam że jak pojezdze, olej w skrzyni się rozgrzeje nie ma żadnych problemów. Tylko czasem musi byc to nawet 30km....
Dominik93 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Wymień olej i filtr w skrzyni. Wymianę zrób statyczną czyli 4.5 L. Dziwne ze odkąd kupiłeś takiej operacji nie zrobiłeś. Ja gdy swoja Audi kupiłem to pierwsza rzecz to była wymiana wszystkich oleji mimo to że serwisowany był do końca i wszystkie faktury niemieckie miałem. Gdy już pojedziesz do mechanika w celu wymiany oleju i filtru w skrzyni to na pewno będzie miał VAGA to podłączy Ci samochód i sprawdzi jakie są błędy a wtedy wrzuć kody błędów dla nas na forum.
Kuba Klimczyk Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Wszystkie oleje, filtry powymieniane. ale skrzynię niestety pominąłem, bo nie mogę znaleźć dobrej osoby która się tym zajmie... polecicie kogoś okolice świętokrzyskiego/ małopolskiego? Jakie są to koszta? I dlaaczego statyczna wymiana? Moim zdaniem z racji że nigdy nie był wymieniany powinienem zrobić dynamiczną wymianę...
turzol Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Lepszego fachowca od multi niż nas forumowy Bart-S nie znajdziesz http://www.4rings.pl/
Dominik93 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Tak użytkownik Barts zna się na rzeczy . Ponieważ w mulitronic nie wymienia się całego oleju tylko i wyłącznie wymiana statyczna wchodzi w grę. Przy wymianie samego oleju w skrzyni plus filtr powinieneś się zamknąć w 600 zł. Edytowane 26 Lutego 2016 przez Dominik93
gplaza Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Sorki, mój wątek przeniosłem do - encyklopedia multitronica Edytowane 25 Lutego 2016 przez gplaza
Kuba Klimczyk Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Wymieniałem właśnie u zapały w leszczynach bo z pracy mam do niego 2km
bodas Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Ponoć większość ludzi ze świętokrzyskiego do niego jeździ.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się