Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oplaca sie wkladac sekwencje do 1.8t aeb?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Komore silnika.

Opublikowano (edytowane)

Gaz niszczy silniki, ale tylko tym którzy go nie mają :) A tak serio, gaziwo teraz jest po 1.45zł przy spalaniu 3,0 v6 na poziomie 16L w mieście i 11w trasie (przy spokojnej 10L) To wychodzi 23pln za 100KM w mieście !! śmieszna sprawa. Łatwo policzyć, że przy koszcie dobrej instalacji na poziomie 4000pln i cenie paliwa takiej jak obecnie czyli w granicach 3.90pln (miasto 58pln/100km ) mam oszczędność 35pln na każdych 100km. co daje 350pln na 1000km i 3500pln na 10,000km Czyli łatwo policzyć że instalacja zwróci się po około 11.000km czyli zakładając średnie przebiegi 35-40.000km rocznie po około 3-4 miesiącach. Twój wybór :D Jak lubisz przepłacać to spoko :) Mnie stać, żeby jeździć na paliwie ale po prostu nie lubię marnotrawić pieniędzy.

Żona ma megankę w automacie, tankuje za 52pln i lata w mieście na tym 300-350km więc tam to już totalne przegięcie :D w trasie to daje wynik około 12-14pln za 100km.

Edytowane przez House
Opublikowano

zdejmij plastikowa osłone, zrób zbliżenie w okolice wkrętek w kolektor, sprawdz czy nie ma tam opiłków... Ciekaw jestem

Opublikowano (edytowane)

Za 2k zdejmowanie kolektora? Nie bądzcie śmieszni. Tutaj trzeba zadać tylko jedno pytanie. Ile trwał montaż :D ?? stawiam 1 dzień. Reduktor pewnie źle wpięty, nawierty jak wiertarka podeszła, wtryski pewnie na listwie z wężami kilometrowymi do wtrysków :D Taka instalacja będzie działać ale nie gwarantuje ani poprawnego ustawienia ani prawidłowej eksploatacji. No ale może się mylimy :)

Edytowane przez House
Opublikowano

teraz tylko kręcić kilometry przy obecnej cenie LPG :hi:

Opublikowano (edytowane)

Co do tych cen to muszę powiedzieć, że sporadycznie DA SIĘ za małą kasę otrzymać dobrą instalację. Przykład?

Mój obecny egzemplarz.

Gość montował to 2 lata temu, a dał 2300 - mam fakturę. W tym dostał Hany i normalnie zamontowaną instalację na Stagu. Dodam, że wlew zrobiony jest pod klapką i nawet nie zrobili butli na wsteczny, a montował to w okolicach Marek pod Warszawą.

A co do przebiegu autorze, to jak ma 250 prawdziwe to jak nówka.

Mój ma około 600 realny.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

a zdjal kolektor ? do mnie przyjezdzaja klienci z 1.8t na rozne naprawy , chwalą się jak tanio zaplacili za instalacje, na 1 rzut oka zrobione zgodnie ze sztuką, szkoda tylko ze malo estetycznie , sterownik tam gdzie wygodnie zamiast ladnie go ukryc obok ECU PB, wiazki kabli zwiniete w trytytki zamiast obciac i skrocic .... a na koniec jak pokazuje im leżące w głebki kolektora ssacego opiłki to juz kończy sie cwaniakowanie :D

tyle na ten temat ;)

Opublikowano

Co do kolektora to oczywiście nie wiem. Ale na gazie ma zrobione z 70 tys. i nic się podejrzanego nie dzieje.

U mnie jest wszystko ładnie zrobione. Komputer na specjalnym mocowaniu pomiędzy aku a kabinowym schowany.

W większości się zgodzę, że za niewiele ponad a czasem poniżej 2 tys. instalacja będzie słaba, ale jak mój przykład pokazuje - da się znaleźć tanio i sensownie.
Niestety, ale gazownicy maja piekielnie wysokie marże. Jak za regulacje kasują 150-200zł a trwa to pół godziny, to pozdro jaka stawka godzinowa wychodzi. Jakbym ja tyle zarabiał to jeździłbym B8 tudzież B9 :P

Nie bez powodu sam się nauczyłem to regulować.

Opublikowano (edytowane)

Takie gadanie. Zacznij montować to zobaczysz ze nie tylko roboczogodzina/marza sie liczy a koszt wszystkiego co potrzebne jest do montażu... rozumiem tez ze swoje regulacje robisz pod szyldem swojej firmy w lokalu za ktory płacisz i odprowadzasz podatki?

Edytowane przez soul87
Opublikowano (edytowane)

Nie żebym miał coś przeciwko oszukiwaniu złodziejskiego państwa, ale akurat od mechanika to nie pamiętam kiedy rachunek dostałem czy ja czy ktoś znajomy, więc z tymi podatkami to trochę przesada.

Doskonale wiem, że lokal i części kosztują i oczywiście celowo z tym B9 trochę wyolbrzymiłem, ale...

Widzę, żeś mechanik więc powiem tak - zdecydowana większość z was ma się za niewiadomo kogo i wiecznie tylko marudzi ile to kosztuje ile pstro, tylko ciekawe, że żaden nie porzuca biznesu i nie idzie pracować u kogoś.

Z klientów robi się idiotów, do tego wciska kit, że się coś wymienia i do tego marudzi ile to roboty, a jak przychodzi do poważnej usterki co trzeba poszukać, to nikt nie chce się za to brać tacy fachowcy.

Osobiście przez tyle lat poznałem tylko jeden dobry zakład.

Tyle, że szef nie jest typowym cwaniakiem bez szkoły jak większość w tym fachu, a jego pracownicy nie mają problemu z patrzeniem na ręce.

Zastanawia mnie tylko, czemu przy takim lokalu i sprzęcie ma tak niskie ceny. Może dlatego, że ma firmę transportową jeszcze.

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

Nie mówię że wszyscy są ok i nie wrzucaj wszystkich do jednego wora ;)

Ale fakture za montaż jednak dostałeś ? ;)

:hi::wink:

Opublikowano

Prawda jest taka, że można zapłacić 3k i też będzie fuszerka. Ja zawsze cokolwiek w aucie robię to najpierw zasięgam opinii i wybieram sprawdzonego fachowca.

Opublikowano (edytowane)

A z ciekawości, kogo za takiego uznajesz w Łodzi?

Edytowane przez Emejcz
Opublikowano

O LPG Ci chodzi?

Opublikowano

Obojętnie.

Opublikowano

Więc tak. LPG - w Zgierzu jest chłopak "Dzinks Garage" - bardzo dobry fachowiec, mogę polecić z czystym sumieniem. Mechanikę zresztą też robi, tylko u mnie miał okazję tylko hamulce zrobić. Jednak opinie ma dobre i w tym zakresie, więc jak będzie potrzeba to podjadę do niego i z tym.

Wcześniej jeździłem w Łodzi na Kolumny do mechanika a LPG robiłem w Nagaz. Też byłem zadowolony, ale teraz mam za daleko. Elektryk z kolei w Łodzi na Kosynierów Gdyńskich.

Opublikowano (edytowane)

Mam a4 b5 ANB po sofice na 180km

zmieniony wydech - dekat, przelotowy srodkowy i końcowy SPAX

+ bandaż na kolektorze wydechowym i goracej częsci turbiny

Oczywiście wszystko z gazem

ja zrobiłem już 60tys km od założenia gazu i ok 10tys po czipowaniu.

Żadnych problemów z autem, realnie nie czujesz na czym jedziesz

Gaz zakładałem woj. świętokrzyskim ( Ostrowiec Św.) mogę dać PW namiar na gazownika bo to już 2gie auto które mi robił, a sam ma b6 z 1.8T z przebiegiem na gazie ponad 250tys.

Robi dobrą robotę tuner nie narzekał jak robił mapę

Co do opłacalnosci biorąc pod uwage że palisz 10L benzyny lyb 11l gazu czyli ok 50% kosztów jazdy . oszczędność ok 20zł /100km

prosty rachunek przejeżdżasz 12tys km i masz instalacje za darmo

Edytowane przez jac_corp
Opublikowano

Mam a4 b5 ANB po sofice na 180km

zmieniony wydech - dekat, przelotowy srodkowy i końcowy SPAX

+ bandaż na kolektorze wydechowym i goracej częsci turbiny

Oczywiście wszystko z gazem

ja zrobiłem już 60tys km od założenia gazu i ok 10tys po czipowaniu.

Żadnych problemów z autem, realnie nie czujesz na czym jedziesz

Gaz zakładałem woj. świętokrzyskim ( Ostrowiec Św.) mogę dać PW namiar na gazownika bo to już 2gie auto które mi robił, a sam ma b6 z 1.8T z przebiegiem na gazie ponad 250tys.

Robi dobrą robotę tuner nie narzekał jak robił mapę

Co do opłacalnosci biorąc pod uwage że palisz 10L benzyny lyb 11l gazu czyli ok 50% kosztów jazdy . oszczędność ok 20zł /100km

prosty rachunek przejeżdżasz 12tys km i masz instalacje za darmo

Jak palisz 10L benzyny to powinienes palic 12-13L gazu - takie małe sprostowanie :)

Opublikowano

Dokładnie 2 litry trzeba doliczyć. Miałem też AEB z instalką BRC sequant 24 czy jakoś tak i żadnych zastrzeżeń.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...