ekskul Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam dzis u elektronika sprawdziłem pompki bo auto na zimnym czasem dymi na szaro-bialo? Do tego czasem silnikiem zaczyna telepac strasznie, uspokoi się po dodaniu gazu. Po podpięciu wyszlo: -0.85mg/H -0.16mg/H +1.74mg/H(w porywach do 2) -0.75mg/H Poradził by podmienić ten trzeci z drugim i sprawdzić, jak na 2 wyjdzie wysoki to pompka do regeneracji. I tu pytanie, czy przy podmianie trzeba wymienic jakies uszczelnienie? Co jeszcze należy zrobic? Mam kabel więc jutro zrobie logi grupy 13,18 i 23. Moze byc tak ze pompka bedzie ok a np jakis oring na niej czy cos przepuszcza? Auto 1.9 tdi awx 2001r
Aby13 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 jak wpada czasami wartosc 2 na wolnych obrotach to szkoda podmianek tylko zakladaj drugi bo szkoda twojej roboty ...przed demontazem wtryskiwacza mozesz sprobowac poprawic wtyczke zasilajaca wtrysk pod pokrywa zaworow ta w oleju...i sprobowac znow odpalic i zobaczyc wartosc czy sie cos zmieni ,jak nie to kupuj drugi i wymiana tam sa oringi jakies wiec mozesz sie zaopatrzyc przy okazji z tego co pamietam tanie nie sa te pakieciki na 1 wtrysk
Lukasz_200616 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) może być tak że po prostu do wymiany będą uszczelniacze które wypadało by wymienić podczas podmiany pompek, jeśli po zmianie uszczelniaczy i podmianie pompek wysoka korekcja przeniesie się na dany cylinder wiadome będzie że uwalona jest pompka natomiast w przypadku gdy wysoka korekcja zostanie na danym cylindrze oznaczać to będzie problem z tym cylindrem (słaba kompresja, zgięta korba itp ) miałem podobnie z tym że ja najpierw sprawdziłem kompresje a następnie wymieniłem komplet 4 pompowtryskiwaczy Edytowane 29 Lutego 2016 przez Lukasz_200616
ekskul Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 Czyli to pompka do wymiany pewnie bedzie? Lepiej ja zregenerować czy kupic? Jak to cenowo wychodzi mniej wiecej i ew z kad mozna kupic.? A gdzie takie uszczelniacze dostane gdybym chcial podmienic? Tylko aso? Czy mozna cos gdzies?
Lukasz_200616 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Czyli to pompka do wymiany pewnie bedzie? Lepiej ja zregenerować czy kupic? Jak to cenowo wychodzi mniej wiecej i ew z kad mozna kupic.? A gdzie takie uszczelniacze dostane gdybym chcial podmienic? Tylko aso? Czy mozna cos gdzies? bardzo prawdopodobne że będzie uwalona, ja miałem szczęście na komplet 4 używanych z małym przebiegiem ( 300zł szt ) więc polecam szukać dobrej używki a co do uszczelniaczy to bez problemu w Inter cars: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/15511/1408020000/ Edytowane 29 Lutego 2016 przez Lukasz_200616
Aby13 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 mozna kupic za 200zł i bedzie dzialac ...kup z pewnego zrodla z gwarancja rozruchowa..
nik23 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 jak wpada czasami wartosc 2 na wolnych obrotach to szkoda podmianek tylko zakladaj drugi bo szkoda twojej roboty ...przed demontazem wtryskiwacza mozesz sprobowac poprawic wtyczke zasilajaca wtrysk pod pokrywa zaworow ta w oleju...i sprobowac znow odpalic i zobaczyc wartosc czy sie cos zmieni ,jak nie to kupuj drugi i wymiana tam sa oringi jakies wiec mozesz sie zaopatrzyc przy okazji z tego co pamietam tanie nie sa te pakieciki na 1 wtryskOringi ( uszczelnienia pd) komplet na jeden pd to koszt 30 zl wiec za 4 wychodzi 120zl więc nie majątek. Najpierw zrób logi 4 13 23 w jednym logu, potem zależnie co tam wypatrzymy. Ale ja na początek wymieniłbym uszczelnienia i zamienił pompki miejscami( korekcja to nie tylko pompka)
ekskul Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) Ok jutro bede się bawil logami, a mozna jakas instrukcje jak zlogowac to wszystko w jednym? Mam zlogowac grupe 4,13,23? Czy 13,18,23? Edytowane 29 Lutego 2016 przez ekskul
Ralen Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Jak wejdziesz w "measure blocks" to będziesz miał trzy linie. Ustaw na każdej inną grupę i loguj. Zloguje Ci wszystkie 3 ustawione w jeden log. Oringi bosha możesz zakupić w dowolnym motoryzacyjnym na zamówienie. U mnie o było 36zł za 1 kpl(na 1 pompkę) Ja dwa tygodnie temu regenerowałem wszystkie 4 pompki i wyszło 1800 za regeneracje na częściach Firada + 200 robocizna (wyjęcie, włożenie, dopięcie konektorów, polerka gniazd itp)
albert224 Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Ralen duza poprawa po regeneracji popowtrysków?
Ralen Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Lepiej przyspiesza i również chodzi. Na tym się poprawa zakończyła jeżeli pytasz o same pompki. Kolejna poprawa nastąpiła po dogieciu konektorów. Nie wiem czy znasz temat mojego AWX ale nastepne poprawy nastąpiły po wymianie przepływomierza. W następnej kolejności pod ostrzał idzie ogranicznik silnika przy pasie przednim i jedna poduszka powietrza. Moje a4 ma złożony problem z kilku usterek i ciężko dojść co jest najebane. Edytowane 1 Marca 2016 przez Ralen
ekskul Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 Logi zrobione, wyglada to tak: http://www.fotosik.pl/zdjecie/97b03b36efe6e873 http://www.fotosik.pl/zdjecie/acbab28aa95dbc8f http://www.fotosik.pl/zdjecie/e2c9e20ad667b1ab http://www.fotosik.pl/zdjecie/6a3140b884923150
lukasz51237 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Trzecia pompka słabiutka. Jak robisz logi to wklej je tutaj:http://vaglog.pl/?l=pl
ekskul Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 Czyli to na 100% bedzie pompka? Czy moze byc uszczelnienie? Warto podmienic czy lepiej od razu wymienic pompke? Lepiej wychodzi kupic czy regenerowac? Jak kupic moze macie jakies pewne zrodlo?
Lukasz_200616 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Czyli to na 100% bedzie pompka? Czy moze byc uszczelnienie? Warto podmienic czy lepiej od razu wymienic pompke? Lepiej wychodzi kupic czy regenerowac? Jak kupic moze macie jakies pewne zrodlo? Może po prostu zamiast podmiany pompek wymień uszczelniacze na 3 pompce a jak to nic nie zmieni to podjedz do mechanika niech ci sprawdzi kompresję na zimnym silniku jak wszędzie będzie podobna to winny będzie pompowtrysk ( wiem z własnego doświadczenia )
Ralen Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Ten wyżej dobrze mówi, zacznij od najtańszych rzeczy. W pierwszej kolejności podoginaj sobie konektory na pompkach. Jak nie będzie poprawy a pewnie nie będzie, to wymień uszczelniacze(jak wyjmiesz pompki to sprawdź stan gniazd. Jeżeli będą miały "zadziory" to polerka drobnym papierem ściernym. Chodzi o to, aby podczas montażu nie zniszczyć nowego uszczelnienia),sprawdź kompresje, ewentualnie zamień pompki miejscami.Jak tu nie będzie poprawy to pompeczki na stół. Testowanie to jakieś 50zł za sztukę.PS. logów się w ten sposób nie robi, chociaż w zasadzie jest to tylko poglądowe.W prawym dolnym logu (patrząc na twoją fotkę) masz "LOG". Klikasz tam, wybierasz miejsce zapisu i logujesz przez jakieś 20-30 sekund. Następnie kończysz logowanie. Plik który Ci się utworzy, po prostu uploadujesz na vaglog.plPrzed uploadowaniem logu musisz sobie tam konto założyć. Edytowane 1 Marca 2016 przez Ralen
greg2505 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 wymień najpierw oringi ,ja miałem 2.99 na 4 pompce ,wymieniłem oringi i 4 zamieniłem z 3pompką i teraz jest tak http://vaglog.pl/log_252502.html
ekskul Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 Ok a czy w 1.9awx byl tylko jeden rodzaj wtryskow? Czy kilka? Mozna numer by wiedziec jakie uszczelnienie szukac?
Lukasz_200616 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) VW - 038 130 073 AN taki masz numer katalogowy na wtryskiwaczach u ciebie http://e-katalog.intercars.com.pl/#/ekatalog/osobowe/towary/15511/1408020000/ najlepiej brać OE VW – 038 198 051C – Zestaw uszczelek wtryskiwacza Edytowane 1 Marca 2016 przez Lukasz_200616
Ralen Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Zależy z którego roku masz auto. W starszych rocznikach +/- 2001, w AWX były pompki o numerach 038 130 073Q. Ich nowszym odpowiednikiem jest pompka 038 130 073BA - nowszy typ pompowtryskiwacza. Mam AWX z 2001R i 038 130 073AR też Ci podejdą, jedna taka siedzi u mnie a rekorekcje po regeneracji, jak nóweczki. To z kolei jest pompka nowszego typu od AVFa Edytowane 1 Marca 2016 przez Ralen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się