Jog Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Opublikowano 29 Marca 2016 Co za pierdoły wypisujesz ???? Jaka wada, że rdza wychodzi gdzie jej sie podoba ? Owszem błotniki przednie gniją w B6 ale poza tym jest w porządku Fakt, standard to nadkola a jak się pojawi w innym miejscu to już musiał być lakier uszkodzony
mara4 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Rozbieram te audi od 8-lat i wiem co mówię,sam kiedyś takim jeżdziłem a teraz wróciłem do B5 FL bo tą są najlepsze auta
COXymoX Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Mój ma 12 lat i poza pruchnem na rancie prawego błotnika zero jakiejkolwiek korozji. Pod spodem i w zakamarkach też czyściitko więc jeśli tak wygląda wada fabryczna tego modelu to tak trzymać Mojego ojca C klasa gnije jak wczesny Polonez a auto młodsze i bezwypadkowe i tam można mówić o wadzie fabrycznej Edytowane 29 Marca 2016 przez COXymoX
lukaszooo Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Przednie blotniki, progi pod plastikowymi nakaladkami i drzwi pod dolnymi listwami. Rdza wychodzi tez na bezwypadkach ale ale tylko w tych miejscach. Jesli lakiernik wyczysci to tylko papierem to za 3 lata zacznie znowu puchnąć, aby zrobic to na pare ladnych lat to trzeba piaskowac a potem z glowa zabezpieczyc.
Musashi Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Bez żartów!!!! to nie opel czy bmw. Tego typu ogniska korozji to ewidentny skutek niewłaściwie zabezpieczonych elementów po naprawie blacharskiej. Fabrycznie, blachy B6 czy B7, są cynkowane do linii okien. Faktycznie miewają problemy z korozją z brzegową, jest odnotowanych wiele napraw gwarancyjnych w tym zakresie, jednak dotyczy to błotników przednich, tylnej klapy, drzwi. Jeżeli spotykaliście się z korodującymi innymi elementami a4 czy a6 są to skutki uszkodzeń i niewłaściwie wykonanych napraw.
misiekA80 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Ja spotkałem w tych autach rdzę na przednich blotnikach, na drzwiach pod listwami i przy krawędziach dachu. Prócz tego raczej w powypadkowych wylazilo w innych miejscach.
kiko79 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 no nie jest tak idealnie. Gdyby chodziło tylko o przednie błotniki to byłoby dobrze. do miejsc wrażliwych należy doliczyć też dolną część drzwi pod plastikowymi nakładkami.
lukasz51237 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Ja spotkałem w tych autach rdzę na przednich blotnikach, na drzwiach pod listwami i przy krawędziach dachu. Prócz tego raczej w powypadkowych wylazilo w innych miejscach. Dokładnie tak jak piszesz. Co do błotnika czy drzwi to można jeszcze jakoś zrozumieć, ale krawędź dachu to już przeginka.
lukaszooo Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Musiało być coś robione lub duży oprysk kamienia. Błotniki lecą w większości b6, drzwi w zależności od użytkowania, cała reszta to już loteria.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się