Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wstawiana ćwiartka? problem z rdzą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co za pierdoły wypisujesz ???? Jaka wada, że rdza wychodzi gdzie jej sie podoba ? Owszem błotniki przednie gniją w B6 ale poza tym jest w porządku

Fakt, standard to nadkola a jak się pojawi w innym miejscu to już musiał być lakier uszkodzony

Opublikowano

Rozbieram te audi od 8-lat i wiem co mówię,sam kiedyś takim jeżdziłem a teraz wróciłem do B5 FL bo tą są najlepsze auta

Opublikowano (edytowane)

Mój ma 12 lat i poza pruchnem na rancie prawego błotnika zero jakiejkolwiek korozji. Pod spodem i w zakamarkach też czyściitko więc jeśli tak wygląda wada fabryczna tego modelu to tak trzymać ;) Mojego ojca C klasa gnije jak wczesny Polonez a auto młodsze i bezwypadkowe i tam można mówić o wadzie fabrycznej :)

Edytowane przez COXymoX
Opublikowano

Przednie blotniki, progi pod plastikowymi nakaladkami i drzwi pod dolnymi listwami. Rdza wychodzi tez na bezwypadkach ale ale tylko w tych miejscach.

Jesli lakiernik wyczysci to tylko papierem to za 3 lata zacznie znowu puchnąć, aby zrobic to na pare ladnych lat to trzeba piaskowac a potem z glowa zabezpieczyc.

Opublikowano

Bez żartów!!!! to nie opel czy bmw.

Tego typu ogniska korozji to ewidentny skutek niewłaściwie zabezpieczonych elementów po naprawie blacharskiej.

Fabrycznie, blachy B6 czy B7, są cynkowane do linii okien.

Faktycznie miewają problemy z korozją z brzegową, jest odnotowanych wiele napraw gwarancyjnych w tym zakresie, jednak dotyczy to błotników przednich, tylnej klapy, drzwi.

Jeżeli spotykaliście się z korodującymi innymi elementami a4 czy a6 są to skutki uszkodzeń i niewłaściwie wykonanych napraw.

Opublikowano

Ja spotkałem w tych autach rdzę na przednich blotnikach, na drzwiach pod listwami i przy krawędziach dachu.

Prócz tego raczej w powypadkowych wylazilo w innych miejscach.

Opublikowano

no nie jest tak idealnie. Gdyby chodziło tylko o przednie błotniki to byłoby dobrze. do miejsc wrażliwych należy doliczyć też dolną część drzwi pod plastikowymi nakładkami.

Opublikowano

Ja spotkałem w tych autach rdzę na przednich blotnikach, na drzwiach pod listwami i przy krawędziach dachu.

Prócz tego raczej w powypadkowych wylazilo w innych miejscach.

Dokładnie tak jak piszesz. Co do błotnika czy drzwi to można jeszcze jakoś zrozumieć, ale krawędź dachu to już przeginka.

Opublikowano

Musiało być coś robione lub duży oprysk kamienia. Błotniki lecą w większości b6, drzwi w zależności od użytkowania, cała reszta to już loteria.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...