Kto Wie ten Wie Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witam. Jestem w posiadaniu audi a4 b6 3.0 V6 jaka instalacje lpg polecaciedo mojej maszyny skrzynia multi... jaki wtryski reduktor itp itd
_quattro_ Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 U siebie mam zestaw: komp Optima Pro + wtryski barracuda + parownik KMEgold zrobiłem na tym 22000km i żadnych problemów
Kto Wie ten Wie Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 Ile zaplaciles za swoj zestaw
_quattro_ Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Ile zaplaciles za swoj zestaw Zakładaliśmy na 5 aut i dostaliśmy rabat. 2800
damian92x Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 załóż sobie sterownik lpgtech 326 + wtryskiwacze barracudy
Kto Wie ten Wie Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Dodam ze jeżdżę w długie trasy wcześniej miałem auto w lpg i jechałem 200/300 km i było oki ale później odcztwałem zmęczenie auta i słabsza moc kopiłem 3.v6 i chciał bym zeby nie było żadnego spadku mocy itp Edytowane 18 Marca 2016 przez Kto Wie ten Wie
jacek70 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Puchło od gorąca lub z winy złego wystrojenia. Jak gazownik źle wystroi to i 3.0 będzie Puchło. Edytowane 17 Marca 2016 przez jacek70
House Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) AC R01 lpg tech 326 hanki zielone, faro 8mm Lub podmień reduktor na KME Twin i barracudy. Koszt w DOBRYM zakładzie 4000-4500pln założysz tanio, będziesz żałował LPG forum. Edytowane 18 Marca 2016 przez House
erchi Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Dodam zejezdze wdlugie trasy wczesniej mialem auto w lpg i jechalem 200/300 km i bylo oki ale puzniej odcztwalem zmeczenie auta i slabsza moc kupilem 3.v6 i chcial bym zeby nie bylo zadnego spadku mocy itp Zacząłbym od poprawnego pisania po polsku..
House Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Bez przesady Twin do Asn to przegieci Dlaczego, jak można mieć coś dobrego z zapasem a róznica w cenie niewielka między AC- r01 a turem. Gdyby nie webasto to bym wcisnął tura zamiast AC
soul87 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) Bo nie zawsze taki zapas jest dobry w przypadku reduktorów. Szczególnie w lecie .... Tam gdzie da rade jeden reduktor, warto pchać jeden . A twin to jednak dwa reduktory. Edytowane 18 Marca 2016 przez soul87
Kto Wie ten Wie Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 a co wy na to ? TECH 6 OBD 2XAC W01 BARAKUDA W SZYNIE
soul87 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Trochę za dużo tych wtryskiwaczy :-) jakiś reduktor by się przydal
House Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Kombinujesz. Bierz pojedyncze wtryski no i nie ma reduktora
damian92x Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Jak wyżej, weź baracudy pojedynczo, a nie na listwie. Reduktor weź AC R01 do 250 KM (czerwony).
Kto Wie ten Wie Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Opublikowano 21 Marca 2016 Gazownik proponuje mi 2 reduktory po 150 km ac r01
soul87 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Dzwine rozwiazanie. 220KM mozna bez problemu ogarnąć jednym reduktorem ....
House Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Weź ty jedz do jakiegoś ogarniętego gazownika a tego sobie daruj. Po h.j ładować dwa czarne AC-r01 czarne jak można wpakować jeden czerwony do 250PS ? Pomijam już rozwiązanie, że jeśli chcesz dwa reduktory to w jednej obudowie będzie bardziej kompaktowo (kme twin tur) Zapytaj go czy zdejmuje kolektor do wiercernia jeśli powie że nie potrzeba, bo on ma specjalne wiertła, to powiedz mu "dowiedzenia się z panem"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się