Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaz sekwencja V6 3.0


Kto Wie ten Wie

Rekomendowane odpowiedzi

Co jest plastikowe w ASN ? ;) kolektor jest aluminiowy.

http://allegro.pl/kolektor-dolotowy-ssacy-audi-a6-c5-a4-b6-3-0-asn-i6065523391.html

Edytowane przez House
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że ma kolor aluminium nie oznacza ze jest aluminiowy.

idz do auta i sobie w niego popukaj.

Kolektor jest plastikowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałbym sobie palec obciąć, że jest aluminiowy i wiesz co? Chyba bym teraz nie miał palca :P Ale tandeta :P hehehe

Edytowane przez House
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tandeta... tworzywo sztuczne nie będzie się tak bardzo nagrzewać i trzymać temperatury jak aluminium to raz, a dwa ... waga. Głupotą było by stawianie na jednostce napędowej która swoją konstrukcją dążyła do jak najmniejszej wagi cięzkiego aluminiowego kolektora :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem napisać, że tylna kanapa waży z roletą jakieś 40KG przednie fotele to samo, na każdym kroku jak dłubię w tym aucie, to klasyczny element waży o ileś tam procent kilogramów więcej niż taki sam w aucie typu opel. ford etc :D Z nagrzewaniem masz rację, natomiast aluminium dosyć dobrze odprowadza ciepło. No mniejsza o większość, kolejna rzecz "dziwna" w tym aucie lub taka której się nie spodziewałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem napisać, że tylna kanapa waży z roletą jakieś 40KG przednie fotele to samo, na każdym kroku jak dłubię w tym aucie, to klasyczny element waży o ileś tam procent kilogramów więcej niż taki sam w aucie typu opel. ford etc :D Z nagrzewaniem masz rację, natomiast aluminium dosyć dobrze odprowadza ciepło. No mniejsza o większość, kolejna rzecz "dziwna" w tym aucie lub taka której się nie spodziewałem.

Skoro to taka dla Ciebie niespodzianka to proponuję zajrzeć do kolektora (sprawdzić stan wałka w nim) i zobaczyć co się dzieje pod kolektorem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam, bo często jeździ się nieświadomie. Kolega kruk jeździł bez wałka przez co auto na hamowni wypluło mu o 30 koni za mało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tematu to reduktor zavioli zeta s do 250 km w ostateczności ac Czerwony a pchać dwa reduktory to bez sensu bo to tylko 220 km. Wtryski Barracuda pojedynczo,nie w szynie-czyt. Listwie i będzie ok ?

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam, bo często jeździ się nieświadomie. Kolega kruk jeździł bez wałka przez co auto na hamowni wypluło mu o 30 koni za mało :)

Ja muszę swoje wozidło hamować, i jeśli coś będzie nie tak, to wtedy będę dłubał :) Do czego służy ten wałek? to chodzi o ten z dwoma gruszkami? Edytowane przez House
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten z gruszkami. Służy do skracania i wydluzania dolotu w kolektorze ssącym. Może się okazać, że nawet go nie masz :)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dominik bedzie tak jak gadasz kozak zestaw..:-) a gdzie wstawiac na reja? Czy partacze he

Proponuję rezerwować termin u Zlotorzynskiego bo na Reja to zrobią popierdolke jednego dnia bez porządnego strojenia i bez zdjęcia kolektora.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dominik bedzie tak jak gadasz kozak zestaw..:-) a gdzie wstawiac na reja? Czy partacze he

Dopilnuj żeby nawierty do wkrętek były przy zdemontowanym kolektorze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też stałem przed wyborem instalacji LPG. Na początku myślałem nad instalacją Stag. Jednak pojechałem do gazownika, który dobrze ogarnia temat i polecił mi Lovato Fast, ponieważ Stag nie współpracuje tak dobrze ze sterownikiem w Audi. Jestem mega zadowolony. Koszt 3200 PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też stałem przed wyborem instalacji LPG. Na początku myślałem nad instalacją Stag. Jednak pojechałem do gazownika, który dobrze ogarnia temat i polecił mi Lovato Fast, ponieważ Stag nie współpracuje tak dobrze ze sterownikiem w Audi. Jestem mega zadowolony. Koszt 3200 PLN

[emoji1] no nie mogę nie wytrzymam. Co te miszcze potrafią wymyślić żeby wcisnac to co mają w dobrej cenie z hurtowni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że Stag nie ma tak szerokiego zakresu regulacji jak Lovato.

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...