Konrad Krekora Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witam. Niedawno kupiłem auto i ma ono słynny silnik 2.5 TDI 150KM. Generalnie jeżeli chodzi o mechanike to jestem zielony, do sedna tydzień samochód stracił moc nie za każdym razem wkręcał się na obroty, w późniejszym czasie nastąpiła taka sytuacja że samochód po przejechaniu 50 metrów stracił obroty i zgasł po czym odpaliłem go na plaka pojeździł pół dnia po czym go zgasiłem na chwilę i odpaliłem przejechałem jakies 50 m i ponownie zgasł i nie odpalił. Przyjechałem po niego na następny dzien i odpalil od strzała. W tej chwili kręci i nie chce załapać. Nie zaskakuje w ogóle. Proszę o pomoc.
strikerrr11500 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Sprawdź czy pompa zaciąga paliwo, najszybciej sprawdzisz to na przeźroczystym kablu idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej. W załączniku zdjęcie. Jeżeli paliwo dochodzi to pozostaje podpięcie pod komputer i odczytanie błędów . Edytowane 19 Marca 2016 przez strikerrr11500
Konrad Krekora Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Sprawdzałem, pompa zaciąga paliiwo
strikerrr11500 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 To sprawdź czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy - poluzuj śrubę rozmiar 17 na wtryskiwaczu i niech druga osoba zakręci. Jak paliwo idzie do wtryskiwaczy to jak mówiłem pierw diagnoza kompem.
Viwaldi Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Dobrze byłoby też sprawdzić katalizator. Jak zapchany to też dobrze nie chodzi.
Muskel1 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Świeciła się lub migała jakaś kontrolka na blacie? np: świec żarowych? Edytowane 19 Marca 2016 przez Muskel1
Konrad Krekora Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Nie świeciła się, za to wczoraj jak próbowałem odpalić to oświetlenie zaczęło wariowac pokazywalo temp. -45 stopni i coś pikało non stop i wszystkie kontrolki się paliły
Konrad Krekora Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Po podłączeniu pod komputer wszystko jasne, błąd pompy i przepływomierza. Generalnie teraz mam kolejne pytanie ponieważ zniszczona jest ta blaszka z oznaczeniem pompy i jaka do tego silnika będzie pasować bo planuję kupić używaną, będzie pasowała o takim oznaczeniu 059 130 106D ? Pozdrawiam
Muskel1 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Nie kupuj używanej bo podwójne zapłacisz. Kupisz trupa i będzie to samo. Wyciągaj pompe i oddaj do regeneracji. Bedziesz wiedział co masz i posłuży jeszcze długo.
Konrad Krekora Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Niestety nie mam póki co aż tyle funduszy na regenerację a potrzebny bardzo mi samochód, więc pozostało kupić jedynie używkę
Muskel1 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Masz PIN do Immo? Bez niego nie odpalisz na innej pompie.
Konrad Krekora Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 a w starszych rocznikach przypadkiem pompa nie jest połączona z immo ?
kubson Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Oddaj do regeneracji... Nie baw sie w maskowanie syfa pudrem
Prezes870 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ja mam pompę w idealnym stanie jak coś
kozunia13 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja rowniez mam pompe po regeneracji. Kupilem b6 i swoj silnik rozbieram na manel Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
Konrad Krekora Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam, kolejny problem się urodził, a mianowicie po wymianie pompy i regulacji dawki paliwa, auto strasznie powoli się wkręcało na obroty i jak już łapała turbina to strasznie kopcił na czarno, zmieniłem przepływomierz i teraz nie ma w ogóle mocy jak by turbina nie łapała ale nie kopci, po odłączeniu wtyczki z przepływomierza sytuacja jak wcześniej brak mocy łapie turbina i jest czarna chmura za autem, co to może być ? A i zapomniałem dodać, odłączyłem EGR'a ponieważ nie chciał odpalać z rana i jeszcze gorzej kopcił i te wężyki poprzytykałem zaślepkami w postaci śrubek Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez Konrad Krekora
Muskel1 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Może przeskoczył Ci pasek o ząbek lub dwa przy wymianie pompy. Miałem podobnie w BDG, auto nie miało pełnej mocy i spaliny smierdziały niedopalonym ON.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się