Konrad Krekora Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witam. Niedawno kupiłem auto i ma ono słynny silnik 2.5 TDI 150KM. Generalnie jeżeli chodzi o mechanike to jestem zielony, do sedna tydzień samochód stracił moc nie za każdym razem wkręcał się na obroty, w późniejszym czasie nastąpiła taka sytuacja że samochód po przejechaniu 50 metrów stracił obroty i zgasł po czym odpaliłem go na plaka pojeździł pół dnia po czym go zgasiłem na chwilę i odpaliłem przejechałem jakies 50 m i ponownie zgasł i nie odpalił. Przyjechałem po niego na następny dzien i odpalil od strzała. W tej chwili kręci i nie chce załapać. Nie zaskakuje w ogóle. Proszę o pomoc.
strikerrr11500 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Sprawdź czy pompa zaciąga paliwo, najszybciej sprawdzisz to na przeźroczystym kablu idącym od filtra paliwa do pompy wtryskowej. W załączniku zdjęcie. Jeżeli paliwo dochodzi to pozostaje podpięcie pod komputer i odczytanie błędów . Edytowane 19 Marca 2016 przez strikerrr11500
Konrad Krekora Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Sprawdzałem, pompa zaciąga paliiwo
strikerrr11500 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 To sprawdź czy paliwo dochodzi do wtryskiwaczy - poluzuj śrubę rozmiar 17 na wtryskiwaczu i niech druga osoba zakręci. Jak paliwo idzie do wtryskiwaczy to jak mówiłem pierw diagnoza kompem.
Viwaldi Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Dobrze byłoby też sprawdzić katalizator. Jak zapchany to też dobrze nie chodzi.
Muskel1 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 (edytowane) Świeciła się lub migała jakaś kontrolka na blacie? np: świec żarowych? Edytowane 19 Marca 2016 przez Muskel1
Konrad Krekora Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Opublikowano 19 Marca 2016 Nie świeciła się, za to wczoraj jak próbowałem odpalić to oświetlenie zaczęło wariowac pokazywalo temp. -45 stopni i coś pikało non stop i wszystkie kontrolki się paliły