Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B7 S-LINE 2.0T QUATTRO by LewY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przyszedł czas na zaprezentowanie swojego nowego nabytku jakim jest Audi A4 B7 2.0T Quattro S-Line z 2004 roku :)

QUATTRO 4x4
KLIMATRONIK
ESP, EDS, ASR
AIR-BAG X 6
ABS
TEMPOMAT
PODGRZ. FOTELE PRZÓD
NAGŁOŚNIENIE BOSE SURROUND SYSTEM
ORYGINALNY SUBWOFER AUDI BOSE
EL. SZYBY (DODATKOWO FUNKCJA AUTO)
EL. LUSTERKA i PODGRZEWANE
WEBASTO - OGRZEWANIE POSTOJOWE
SKÓRZANA TAPICERKA TEILEDER S-LINE
LUSTERKO WSTECZNE Z DIP-em
LISTWY PROGOWE S-LINE
FOTELE KUBEŁKOWE S-LINE
WEWNĘTRZNE OŚWIETLENIE LED
WSPOMAGANIE KIEROWNICY
SERWOTRONIK
NAVIGACJA MMI - KOLOROWA
ALUMINIOWE FELGI 18" S-LINE
PILOT BRAM GARAŻOWYCH
PARKTRONIK TYŁ
TYLNE CIEMNE SZYBY
SENSOR DESZCZU i ŚWIATEŁ
LIVING HOME + COMING HOME
SYNTEZA MOWY
Bi XENON SKRĘTNY
ŚWIATŁA DZIENNE-DRL
PAKIET ALUMINIUM
PODŁOKIETNIK+LED
KOMPUTER - KOLOROWY FIS 3D
CENTR. ZAMEK + PILOT
MULTIMEDIALANA KIEROWNICA S-LINE
CZYTNIK KART SD
PAKIET ZEWNĘTRZNY ALU GLANTZ
BLUETOOTH
Wcześniej woziłem sie Golfem MK5 GTI
mk5jpg_swawrph.jpg
A teraz śmigam tym :)
1jpg_swawrps.jpg
2jpg_swawrhp.jpg
3jpg_swawrhh.jpg
4jpg_swawrhr.jpg
5jpg_swawrhn.jpg
6jpg_swawrhe.jpg
7jpg_swawrhs.jpg
A teraz jakies plany na przyszłość:
- Zmiana mocy w aucie , dokładnie jaki Stage to się jeszcze okaże bo w porównaniu do GTI to Audi nie jedzie a moc niby taka sama.
- Inna Felga
- Gleba - teraz jest zawieszenie 1BV - ale według mnie dalej jest Koza :)
Pozdrawiam :)
Opublikowano

Ładny sedan. :thumbup1:

Dobrze wyposażona ale ktoś przy konfigurowaniu pożałował zewnętrznego S-line. Przynajmniej jest co rezać. ; )

Powodzenia w planach i bezawaryjności. :hi:

Opublikowano

Ładne!!! Zawsze chciałem sedana ale jakoś trafia mi się inaczej :)

Opublikowano

bardzo ładna , fajny egzemplarz , i te czerwone akcenty we wnętrzu :kox:

Opublikowano

Gratki zakupu :) chyba nawet go oglądałem na allegro jak wisiało ogłoszenie ;)

Opublikowano

Zazdroszczę wnętrza , auto prawie jak moje tylko ja mam pakiet s-line zewnętrzny .

Opublikowano (edytowane)

Fajnie wyposażona! :good: Planów niewiele ale konkret! Działaj!

Edytowane przez akjam
Opublikowano

fajne stołki...kolor też jest mocno spoko : ) grzebać i chwalić się wydatkami :)

Opublikowano

Faktycznie coś wysoko siedzi :P, ten uchwyt bym wypierdzielił jak się da bo psuje wnętrze, które jest bardzo ładne :lol: co do mocy sam program da Ci okolice 250-260HP i powinno być już przyjemnie a następny stage to polecam 3 zrobić ł i 330HP + ;) wtedy to już osiągi godne sportowych aut a przy okazji limuzyna w stage 2 raczej bym się nie bawił przy tym motorze i tak układ paliwowy nie jest bardzo wydajny ani turbo :wink: powodzenia w rezaniu.

Opublikowano

Faktycznie coś wysoko siedzi :P, ten uchwyt bym wypierdzielił jak się da bo psuje wnętrze, które jest bardzo ładne :lol: co do mocy sam program da Ci okolice 250-260HP i powinno być już przyjemnie a następny stage to polecam 3 zrobić ł i 330HP + ;) wtedy to już osiągi godne sportowych aut a przy okazji limuzyna w stage 2 raczej bym się nie bawił przy tym motorze i tak układ paliwowy nie jest bardzo wydajny ani turbo :wink: powodzenia w rezaniu.

uchwyt da sie wywalić tylko zostaną 2 dziurki , które można czymś zaślepić :) a co do mocy to wydaje mi się ze lepiej uzbierać kasę i od razu iść grubo :) bo wydawać dwa razy pieniądze na strojenie to mija się z celem :)

Dzisiaj przyszły heble na tył :) , oczekuje jeszcze na kuriera który przywiezie downpipe od gregor10 :) , blow off forge ( tzn podkladke pod DV ) Olej millers 5w40 cfs , filtr bosch :)

tarcejpg_ssrxhwa.jpg

Opublikowano

Fajna Tarcza :wink4: Co do otworów na tunelu to nie kombinuj tylko szukaj tunelu na podmiankę :good:

Opublikowano

Pewnie Mikody.

Opublikowano

bozarto gtr


Wczoraj dotarł do mnie ostatni element układanki na tę chwilę czyli Downpipe od gregor10 :)

IMAG0163j_ssnwpxh.jpg

IMAG0166j_ssnwpxw.jpg

Serwis na teraz to :

Olej Millers 5w40 CFS

Filtr Oleju

Dowinpipe

Heble tył

zestawjpg_ssnwprq.jpg

Tak wyglądał silnik jeszcze z katalizatorem:

bylojpg_ssnwpnr.jpg

a tak po założeniu downpipe

jestjpg_ssnwpnn.jpg

I jeszcze heble już na samochodzie (zdjęcie jeszcze bez klocków :) )

hebeljpg_ssnwpnw.jpg

Przy okazji wyszło ze mam padnięty zawór od turbiny DV , został już dziś zamówiony więc jutro myślę że będzie i od razu zamontuje :)

Opublikowano

Bardzo ładna fura!

I widać że nie próżnujesz i już lecisz z robotą! :naughty:

Powodzenia w dalszym modzeniu i bezawaryjności życzę! :)

Opublikowano

Fajnie lecisz z tematem, jakie kolejne plany? Wyposażenia można pozazdrościć :)

Opublikowano

Fajnie lecisz z tematem, jakie kolejne plany? Wyposażenia można pozazdrościć :)

Wymiana DV bo auto straciło moc , w ogole nie jedzie od dołu , a następnie strojenie auta. Później felga gwint :)

Opublikowano

Faktycznie coś wysoko siedzi :P, ten uchwyt bym wypierdzielił jak się da bo psuje wnętrze, które jest bardzo ładne :lol: co do mocy sam program da Ci okolice 250-260HP i powinno być już przyjemnie a następny stage to polecam 3 zrobić ł i 330HP + ;) wtedy to już osiągi godne sportowych aut a przy okazji limuzyna w stage 2 raczej bym się nie bawił przy tym motorze i tak układ paliwowy nie jest bardzo wydajny ani turbo :wink: powodzenia w rezaniu.

uchwyt da sie wywalić tylko zostaną 2 dziurki , które można czymś zaślepić :) a co do mocy to wydaje mi się ze lepiej uzbierać kasę i od razu iść grubo :) bo wydawać dwa razy pieniądze na strojenie to mija się z celem :)

Dzisiaj przyszły heble na tył :) , oczekuje jeszcze na kuriera który przywiezie downpipe od gregor10 :) , blow off forge ( tzn podkladke pod DV ) Olej millers 5w40 cfs , filtr bosch :)

tarcejpg_ssrxhwa.jpg

Jestem ciekaw jak te tarcze będą się spisywać .

Opublikowano

blow off forge ( tzn podkladke pod DV )

gdzieś czytałem że w tych silnikach nie jest to najlepsze rozwiązanie

Opublikowano

blow off forge ( tzn podkladke pod DV )

gdzieś czytałem że w tych silnikach nie jest to najlepsze rozwiązanie

Jeśli mowa o takim BLOW OFF'ie

http://www.forgemotorsport.com/Blow_Off_Adaptor_for_Audi_VW_SEAT_and_Skoda--product--977.html

to polecam montaż banalnie prosty i nic się nie dzieje żadnych błedów spadków mocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...