Moto Hubi Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 witam problem dotyczy passata b5 1,9 130 przepraszam ze na forum audi ale nie posiadam konta na innym forum przepraszam z góry ze nie audi mam pewien problem kupilem passka w styczniu na poczatku bylo okej wszystko po jakis 2 tygodniach zdarzyło sie to raz i zdarza sie teraz to coraz czeszciej jak na 5 4 dołoze gazu na maxa łapie tryb awaryjny tak jak by mu mocy brakło jak zgasze i zapale to juz jest spowrotem okej mam pytanie jak sprawdzic co jest uszkodzone ile warsztat za to moze wołac , ps przepływomierz sprawdzałem odczepilem kostke i byl mułowaty
pięknyzadek Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 w a4 b6 silnik awx też tak miałem.Poduszka pod silnikiem była walnięta
lukaszooo Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Turbina jest zabrudzona lub brakuje podcisnienia na sterowaniu. za czyszczenie turba ok 300zl za uklad podcisnienia max 50zl.
Moto Hubi Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 w a4 b6 silnik awx też tak miałem.Poduszka pod silnikiem była walnięta podzuszka co to ma do rzeczy ?
sebul Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Sprawdz sobie wszystkie weze czy czasem jakis nie wypada....u mnie tak bylo ze tez lapal awaryjny tryb...okazalo sie ze rura ktora idzie do EGR przy mocniejszym depnieciu sie wysuwala, nie wpadala do konca ale sie wysuwala bo urwany mam jeden zaczep na wezu....nowa zawleczka na weza nie pomogla, dopiero jak wrecilem srubke to jest spokoj i waz nie wypada. Po tej operacji wszystko smiga jak trzeba. Mozesz tez podjechac na jakas droge gdzie mozesz mocniej pocinsac i przepalic auto na 4 biegu na obrtach 3500-4000 przez kilka kilometrow.... moze pomoze jesli lekko sie juz kierownice brudza.
pięknyzadek Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 w a4 b6 silnik awx też tak miałem.Poduszka pod silnikiem była walnięta podzuszka co to ma do rzeczy ? tam był jakiś czujnik, który przy dużych obrotach (drgania) wrzucał tryb awaryjny (tak mi powiedzieli na serwisie)
Romeck Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Turbina Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Powiedzieli ci to lopatologicznie, turbo przeladowuje i dlatego jest awaryjny. Przyczyna sa zacinajace sie kierownice, na 70% przyczyna jest sterowanie.
Moto Hubi Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 Powiedzieli ci to lopatologicznie, turbo przeladowuje i dlatego jest awaryjny. Przyczyna sa zacinajace sie kierownice, na 70% przyczyna jest sterowanie. sterowanie tzn mozesz to wytlumaczyc zaczynam dopierdo z tdi predzej mialem 1,6 i nie ogarniam jeszcze wszystkiego
mily Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Procedurę diagnostyczną polecam zacząć od zrobienia logów, albo chociaż skopiowanie błędów. Koledzy wyżej posypali standardowymi usterkami i trochę wróżą z fusów. Edytowane 24 Marca 2016 przez mily
lukaszooo Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Sterowanie czyli podcisnienie- gruszka - turbo. Awaryjny to objaw a nie przyczyna.
izhmash Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Podobnie miałem z turbo wpadała w tryb awaryjny. Kierownica była zapieczona i miała luz. Wymień turbo na używaną.
baca2309 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Podobnie miałem z turbo wpadała w tryb awaryjny. Kierownica była zapieczona i miała luz. Wymień turbo na używaną. odrazu wymień silnik zrób logi sprawdź weżyki podciśnienia
cabanmat Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Zapewne zmienna geometria w turbo do czyszczenia. Jak podłączył byś VAGa to zobaczyłbyś jaki błąd wywala... Prawdopodobnie do czyszczenia turbosprężarka, ew. przepatrzenie/wymiana węży podciśnienia.. usługa w warsztacie jakieś 400zł. Edytowane 11 Maja 2016 przez cabanmat
japycz1 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Podobnie miałem z turbo wpadała w tryb awaryjny. Kierownica była zapieczona i miała luz. Wymień turbo na używaną. wymieniać turbo dlatego że ma zapieczoną zmienną geometrie? bez jaj.....
izhmash Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Podobnie miałem z turbo wpadała w tryb awaryjny. Kierownica była zapieczona i miała luz. Wymień turbo na używaną. odrazu wymień silnik zrób logi sprawdź weżyki podciśnienia Pozdrawiam osobę która zamiast turbo wymienia silnik.Ktoś nie mający wiedzy odnośnie regeneracji turbo tylko ją rozczelni to długo nie będzie działać ja dałem swoją do regeneracji ze 5 letnią gwarancją.
baca2309 Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Jak już coś ma robić to nie regenerować turbine tylko ja wyczyścić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się