Wisnia000 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Witam. Wiem ze jest duzo tematow o tym ale po porobieniu wszystkiego o czym pisali dalej turbo urywa. Audi a4 b5 1.9 tdi afn 97r. Kupilem samochod z urywajacym turbem. Zaslepilem egr, poprzemienialem zawor n75 i ten drugi z trzema podcisnieniami, czujnik cisnienia doladowania i przeplywke z innego audika z takim samym silnikiem ktory jezdzi bez zastrzezen i dalej to samo, sprawdzilem mapsensor w sterowniku i go wyczyscilem (jest szczelny). Dalem turbine do regeneracji. Po regeneracji bylo dobrze na 2 miesiace pozniej znow to samo. Caly czas blad "czujnik cisnienia doladowania w kolektorze ssacym g71- przeladowany. Sprawdzili mi turbine kompem i powiedzieli mi ze turbina jest zasyfiona. Oddalem znowu do regeneracji i powiedzieli mi ze cos zasyfia turbine. Dlaem wtryski do regeneracji, pompe do sprawdzenia, sciaglem glowice i okazalo sie ze ma duze luzy zaworowe wiec tez ja dalem do regeneracji, przy okazji wymienilem pierscienie, tloki i blok zdrowe. Znow po 2 miesiacach to samo. Przed turbina sucho bez oleju. W ssacym sa sladowe ilosci oleju ale moim zdaniem zawsze cos tam bedzie oleju. Ktos jakies pomysly?
karaluch8 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Jaki przebieg? Może karalizator tak zapchany ze turbine zadusza.
Leopold27 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Postaraj zrobić komplet logów bo to wróżenie z fusów. -> Statyczne - 001, 003, 004, 013,-> Bassic Settings - 000, 003, 004, 011-> Dynamiczne - 001, 003, 004, 008, 010, 011 Silnik 90c na blacie. Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez Leopold27
Wisnia000 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Katalizatora niema juz sprawdzalem. Jezdze raczej spokojnie bo na zimnym go nie katuje a mam tylko 6 km do pracy. W zeszlym tygodniu zrobilem nim trase ok 300 km w jedna strone. Jak jechalem tam to urwal i dalem mu wtedy popalic na urwanym turbie ale po ok 100km zjechalem, wylaczylem go i na nowo wlaczylem zeby tryb awaryjny sie wylaczyl i do dzisiaj jak reka odjal... Smiga i nic sie z nim nie dzieje... Moim zdaniem logi nic nie daja przy takiej sytuacji bo juz raz bylem... Ale jak sie to powtorzy to zrobie. Aaa i soft jest seryjny... Aaa i soft jest seryjny...
Leopold27 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 (edytowane) Logi nic nie dają? a wiesz po co robi się logi?po prostu PSJ jest problemem,a jazda w trybie awaryjnym przez 100km hmmmm,bez komentarza. Edytowane 16 Kwietnia 2016 przez Leopold27
Speedcam Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Witam, miałem podobny przypadek w Passacie B6 1.9tdi 105km czasami jeździł normalnie a czasami odcinało turbo, turbina poszła do regeneracji nowe czujniki i nic. Okazało się, że zaśniedział jakiś przewód i jak dostawał troszkę wilgoci to odcinało, po wyłączeniu silnika i włączeniu wszystko wracało do normy. w ciepłe dni było OK a jak tylko było troche wilgoci to sie cyrki działy - najwidoczniej jak dostał wilgoci to robił jakieś przepięcia. Od wymiany tego kabla problem nie powrócił.
Solty5 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 w ciepłe dni było OK a jak tylko było troche wilgoci to sie cyrki działy - najwidoczniej jak dostał wilgoci to robił jakieś przepięcia. Od wymiany tego kabla problem nie powrócił. możesz dokładnie napisać jaki to bł kabel ?
Speedcam Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 tego to Ci nie powiem, bo przyczynę znalazł miejscowy magik, i tylko mi przekazał że taka była usterka. Ale jakby nie było nie zaszkodzi przeglądnąć wiązki elektrycznej związanej z turbiną.
Solty5 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 ok, dzięki, zobaczę może coś się znajdzie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się