Maciejass Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Witam jestem posiadaczem w/w auta, mam pytanie do specialistów, ostatnio musiałem wymieniac chłodnice a że był rozebrany przód postanowiłem wymienic pasek rozrządu i teraz tak miałem zestaw do blokady na oryginalnym pasku blokujac wałek rozrządu i pompy dolna blokada wchodziła z oporem i łapała tylko na ząbki z lewej strony myślałem że coś się przestawiło itp zakładajac nowy pasek popusciłem koła rozrzadu i pompy i ustawiłem wszystko na równo czyli musiałem delikatnie ruszyć kołem na dole żeby blokada ustawiła sie równiutko co skutkowało tym ze koła od rozrzadu i pompy poszły lekko w lewo. I teraz pytanie czy to nie był bład, samochód pali jeździ chodzi równo ale widze że wzrosło spalanie .
SotoM Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) A jak napinałeś pasek to miałeś poluzowane śruby na kołach - walka rozrządu i pompy? Sądzę że kwestia ustawienia synchronizacji walka rozrządu a wałem korbowym i wróci do normy. Temat powinieneś zamieścić w dziale B8 Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez SotoM
Maciejass Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2016 A jak napinałeś pasek to miałeś poluzowane śruby na kołach - walka rozrządu i pompy? Sądzę że kwestia ustawienia synchronizacji walka rozrządu a wałem korbowym i wróci do normy. Temat powinieneś zamieścić w dziale B8 Tak luzowałem i po założeniu paska delikatnie przekreciłem kołem zeby dolna blokada weszła idealnie, czy sychronizacje wałka rozrzadu da sie sprawdzic VAGiem
Qnie Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 A jak napinałeś pasek to miałeś poluzowane śruby na kołach - walka rozrządu i pompy? Sądzę że kwestia ustawienia synchronizacji walka rozrządu a wałem korbowym i wróci do normy. Temat powinieneś zamieścić w dziale B8 Tak luzowałem i po założeniu paska delikatnie przekreciłem kołem zeby dolna blokada weszła idealnie, czy sychronizacje wałka rozrzadu da sie sprawdzic VAGiem Jeżeli zrobiłeś to tak jak na tym filmiku to nic więcej nie trzeba robić.
Maciejass Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Teraz mam jak na filmiku tylko przed zdjeciem paska na fabrycznym pasku poi zablokowaniu kółek u góry , blokada na dole wchodziła ciężko tak że łapały tylko 2 lewe ząbki a prawa strona była podniesiona do góry, tak jak by koło korbowodu było przekręcone w prawo w porównaniu do koła rozrządu i pompy.
kuebk Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Blokada na pompie wysokiego cisniena fajnie jak wchodzi idealanie ale podstawa to zablokowany wal i walek.
Papik00 Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Hej ja dzisiaj tez zmieniałem w swojej 183tys.rozrzad po ściągnięciu był jeszcze w dobrym stanie ku mojemu zdziwieniu,rolki,pompa wody,pasek niepopekany.ale zrobiłem wymianę tak jak podaje program Haynes Pro.instrukcja w zestawie Gates bo taki założyłem,kierowałem sie tez filmikiem na you tube, wszystko sprawdzałem po kilka razy by mieć pewność ze nic nieprzegapilem..wszystko poszło w miarę gładko....ale po odpaleniu bez osłon silnika itp.i po dodaniu gazu usłyszałem dość głośne cykanie pompy wysokiego ciśnienia,niewiem czy wczesniej tak było....na wolnych cisza.. auto po jeździe próbnej chodzi jak zegarek podczas jazdy nic niesłychac..wczesniej nidy wsumie niezwracalem na to uwagi ale, wiem ze napewno wszystko dobrze poskładane wiec możliwe ze taki dźwięk był wczesniej..dodam ze błędów tez żadnych niepokazuje na vagu.jutro przejadę sie autostrada to będę wiedział więcej czy coś sie zmieniło...czy miał ktoś podobny przypadek?? Sprawdzałem dzisiaj synchronizację vagiem i na wolnych jest 0.6 po dodaniu gazu dochodzi max 0.86 czy to mieści sie w normie czy musi byc 00??
lukasznowakowski Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Hej ja dzisiaj tez zmieniałem w swojej 183tys.rozrzad po ściągnięciu był jeszcze w dobrym stanie ku mojemu zdziwieniu,rolki,pompa wody,pasek niepopekany.ale zrobiłem wymianę tak jak podaje program Haynes Pro.instrukcja w zestawie Gates bo taki założyłem,kierowałem sie tez filmikiem na you tube, wszystko sprawdzałem po kilka razy by mieć pewność ze nic nieprzegapilem..wszystko poszło w miarę gładko....ale po odpaleniu bez osłon silnika itp.i po dodaniu gazu usłyszałem dość głośne cykanie pompy wysokiego ciśnienia,niewiem czy wczesniej tak było....na wolnych cisza.. auto po jeździe próbnej chodzi jak zegarek podczas jazdy nic niesłychac..wczesniej nidy wsumie niezwracalem na to uwagi ale, wiem ze napewno wszystko dobrze poskładane wiec możliwe ze taki dźwięk był wczesniej..dodam ze błędów tez żadnych niepokazuje na vagu.jutro przejadę sie autostrada to będę wiedział więcej czy coś sie zmieniło...czy miał ktoś podobny przypadek?? Sprawdzałem dzisiaj synchronizację vagiem i na wolnych jest 0.6 po dodaniu gazu dochodzi max 0.86 czy to mieści sie w normie czy musi byc 00?? rozrzad wymienia sie dopiero przy 210 tys jak podaje producent prawda?
devilosek Opublikowano 27 Maja 2017 Opublikowano 27 Maja 2017 180 Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
grabalaba Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Zgodnie z książka serwisową 210k. Nie mam pojęcia skąd bierzecie te 180k
androv Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Silnik CJCD 150 km w zależności od przebiegu co 1 w zależności od wieku samochodu co 1 Filtr przeciwpyłkowy: wymienić 30 000 km 2 lata Filtr paliwa: wymienić 60 000 km - Filtr powietrza: wymienić wkład filtra, oczyścić obudowę 90 000 km - Filtr cząstek stałych: odczyt zapełnienia 180 000 km, później co 30 000 km - Pasek zębaty napędu wałka rozrządu: wymienić 210 000 km - Płyn hamulcowy: wymienić - 3 lata, później co 2 lata https://myaudi.audi.com/group/pl/pl/additionalwork
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się