nike166 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Witam, Korzystając z lepszej pogody dziś wymieniłem końcówki kierownicze. Powodem wymiany oczywiście wybita prawa końcówka (od pasażera). Do tej pory założone miałem końcówki Ruville, które wytrzymały około 60 tyś km po czym padła prawa końcówka i rozjechało mi zbieżność. Lewa końcówka jeszcze dość sztywna ale wymieniłem dwie żeby nie narobić sobie dodatkowych kosztów. Ogólnie po wzięciu w rękę końcówki Ruville i MeyleHD dużo bardziej masywniejsza jest końcówka Meyle odcinek gdzie siedzi sworzeń jest dużo grubszy i ogólnie końcówka stwarza lepsze wrażenie od konkurenta Ruville. Ogólnie końcówka Meyle ma dłuższy gwint o jakieś 5mm ale to mało istotne. Poniżej zamieszczam zdjęcia obu końcówek. Temat tworzę po to by potencjalni nabywcy z dylematem co wybrać mieli w pewnym stopniu ułatwiony wybór o ile tak to można nazwać bo wiadomo zdjęcia z aukcji nie oddają tego samego efektu co autentyczne porównanie dwóch końcówek. Końcówki zaczynają swoją pracę od przebiegu 245k km. Oczywiście jeżeli któraś się wysypie napiszę po jakim przebiegu padła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Kiedyś wymieniłem koledze dwie końcówki w b5 bo miał przegląd na drugi dzień. Przyjeżdża do mnie po przeglądzie wku#&iony i mówi, że nie przeszedł bo ma luz na końcówce Faktycznie, nowa końcówka miała spory luz pomiędzy śrubą z gwintem a obudową. W rękach ledwo wyczuwalny ale na aucie już spory. końcówkę wymieniłem w sklepie na dobrą. jeszcze nigdy nie widziałem aby w tym miejscu był luz, w dodatku w nowej końcówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W moim przypadku przy nowych końcówkach luzu brak . Może jakaś felerna końcówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 W moim przypadku przy nowych końcówkach luzu brak . Może jakaś felerna końcówka No felerna właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinciol77 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 A propo tych końcówek drążka firmy Meyle HD, to nie wiem czy koledzy zauważyli ale one nie mają tych gum pomiędzy śrubą a końcówką,tak jak to jest w oryginale ( jest to tak jakby jeden połączony ze sobą element), tak jak to było też w wersjach końcówek od zawieszeni bodajże S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Faktycznie miałem o tym wspomnieć i zapomniałem . Dokładnie tak, w końcówce ruville jest guma w miejscu gdzie trzpien łączy się z końcówką . W meyle jest to jeden cały odlew. Czemu a służyć tą guma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Wydaje mi się, że może to być zastosowane aby tłumić jakieś drgania na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nike166 1 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 W sumie to nawet nie poczułem różnicy po zmianie aczkolwiek może tak być jak mówi Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Fakt, meyle sprawiają wrażenie bardzo solidnych i nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś narzekał na tą firme. W moim prywatnym subiektywnym rankingu stawiam ją powyżej Lemfordera jeżeli chodzi o jakość, cene. Co do luzu między gwintem a obudową- widziałem taki przypadek w ojca passacie, jednak nie pamietam przebiegu ani firmy końcówki. Wyglądało to tak jak by się miała zaraz rozpaść a skutki czegoś takiego nietrudno sobie wyobrazić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Meyle są bardzo solidne, cena rownież do zaakceptowania. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 w mojej a4 był zawias meyla założony w 2008 roku,w marcu tego roku wymieniałem kompletny zawias i zaś założyłem meyla i mogę powiedzieć ,że po wyjęciu nie było praktycznie żadnych luzów bo tylko dwa dolne proste miały lekkie wyczuwalne luzy,powodem wymiany zawiasu było to że gumy w tulejach były słabe bo zwyczajnie u mnie od kilku lat moc była 250+ i napęd na koła przednie co skutkowało ich wcześniejszym zużyciem ogólnie polecam meyle hd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się