Dev Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 W BRC SQ24 z wiązki głównej są wyprowadzone przewody, które łączą się z lambdą gdzieś przy ścianie grodziowej - zależnie od fantazji instalatora. Szukaj na wiązce od sondy, czy jest coś wpięte. kiedys własnie tak robiłem i wychodziły cuda jak chcesz mieć poprawnie zamontowaną instalke BRC to nie podłączasz bezpośrednio sondy do sterownika BRC tylko sygnał z sondy i sygnał na wtryski idzie z ECU auta do sterownika BRC
wesz82 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 W BRC SQ24 z wiązki głównej są wyprowadzone przewody, które łączą się z lambdą gdzieś przy ścianie grodziowej - zależnie od fantazji instalatora. Szukaj na wiązce od sondy, czy jest coś wpięte. Dziś oblukałem i nie ma nic takiego. Coś zdaje mi się że kupie ori lambdę bo to i tak kwestia czasu i jak nic to nie zmieni to oddam autko do gazownika na cały dzień niech szuka. Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły???
adams78 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 kiedys własnie tak robiłem i wychodziły cuda U mnie wszystko gra. Początkowo wcale nie mniałem połączonej sondy z wiązką od BRC i też działało, dopiero przy przeprogramowaniu insalki podłączyli sondę - ale już nie w warsztacie który wykonał monaż. Niestety, bo do tego momentu miałem o nim dobre zdanie...
wrc.mm Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Witam ponownie. Skończyły sie śniegi i predkości jadzy wzrosły, tzn, 130- 140km/h i znowu mam wrażenie, że podkrada mi paliwo Pb na jeździe LPG. Miałem w planie zamontować mu odcięcie pompy paliwa w czasie jazdy na LPG ,ale mój mechanik odradza mi ten krok bo w ten sposób przestane schładzać wtryski i szybciej je zajade, Pb jest znakomitym chłodziwem i zarazem smarowaniem dla wtrysków, wiec odciecie tego chłodzenia w czasie takich predkości wtryski bedąsie mocno sie grzać i szybciej je szlag trafi. troszke sie to kłuci z moją wiedzą na temat budowy wtryskiwacza i skoro jest w nim jeden kanał do podawania któregokolwiek paliwa to gdzie miejsce na to drugie do schładzania ?? myśle ze to teoria dla przeciwnikow LPG, a on do nich należy. Na sterowniku LPG stag 300 mam ustawione przełączanie sie LPG na Pb po 6000obr/min i to działa i jest widoczne na kontrolkach _LPG . Natomiast jeżdżąc do 100km/h, albo jest spokoj ,albo żre bardzo mało, że nie zauważam. po ostatnich ustawieniach mapy LPG zeszlem ze spalaniem do ok 9l. ale to tak jak pisze , była zima drogi śliskie to i prędkości małe. Nie mam pomyslu jak do tego dojść . myślałem o wyjeżdżeniu całkowicie Pb i jeździe na LPG w celu sprawdzenia ,ale boje sie że zatre pompe paliwa co można tu jeszcze wymyśleć??
ROGER Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 mi jakiś czas temu padła pompa paliwa i to nie z braku benzyny i tak jeździłem 2 tygodnie i wtrysków nic nie trafiło a dobrze założona instalacja lpg niepobiera Pb nawet przy 205km/h
mateogda Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 myślałem o wyjeżdżeniu całkowicie Pb i jeździe na LPG w celu sprawdzenia ,ale boje sie że zatre pompe paliwa Taki sposób prawie na pewno załatwisz pompę. Do testów możesz po prostu wyjąć bezpiecznik od niej.
wrc.mm Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Opublikowano 7 Marca 2009 Taki sposób prawie na pewno załatwisz pompę. Do testów możesz po prostu wyjąć bezpiecznik od niej. dzieki za pomysł!! jeszcze tylko podpowiedz który to i pewnie sie pokusze o taki rodzaj testu.
wrc.mm Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 szczeze to : nie troche odpusciłem, musle ze najskuteczniejsze bedzie zatankowac na cieplym silniku po korek Bp, jechac na trase 100 km non stop i sprobować znowu wlac paliwo jezeli wejdzie to znaczy ze kradnie na LPG. ale narazie nie mam takiej gotówki na zalanie pod korek
gatts Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Sorry za odświeżanie ale czy z takim spalaniem dodatkowym może mieć coś wspólnego ze starymi świecami i przewodami zapłonowymi? bo tak mi gazownik powiedział ale ja nie widzę związku. Powinienem zmienić gazownika czy to co mi doradził ??
Dev Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Sorry za odświeżanie ale czy z takim spalaniem dodatkowym może mieć coś wspólnego ze starymi świecami i przewodami zapłonowymi? bo tak mi gazownik powiedział ale ja nie widzę związku. Powinienem zmienić gazownika czy to co mi doradził ?? zmien gazownika
skerim Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Osobom, które mają instalację LPG polecam ten wątek - dość ciekawe: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=211049.0;highlight=brc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się