Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto nie ma mocy, odcina turbine


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Żadnej beny, takich magików to na stryczek posłać.

Zrób komplet logów, Łukasz obejrzy i Ci powie co w trawie... znaczy się pod maską piszczy :)

Piszesz że masz pecha z tym autem a opiłeś je chociaż? Jeśli tak to najwidoczniej za mało i trzeba dopić w doborowym towarzystwie :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Przyprowadzaj go do mnie i go zabieram.

Nie dziala ci wogole n75 a turbo nie laduje, masz problem z podcisnieniem.

Opublikowano

Hezen ja moge opic nawet bez okazji :D jak bedziecie w Zakopanem to przeciez mozna wypic ile trzeba :D

lukaszooo skupujesz audi? Bardzo chetnie sprzedam :D

Na zapasowym kole postaram sie zrobic komplet logow, bo moja opona jest do wywalenia.. 4cm podluzne przeciecie na kancie opony

Opublikowano

Jak jest okazja to kupuje, aktualnie szukam czegoś na handel do lekkich poprawek.

Opublikowano

Lekkich hehe do wymiany wentylator od klimy i do nabicia, lekko bija tarcze przednie, automat szarpie no i teraz doszlo to, ze nie ma mocy.

ostatnio spawana glowica -2500zl nowe visco itp..

ale za 6500 bym to oddal z pocalowaniem w reke -,-

Opublikowano

Gdybym mial blizej to bym przyjechal zoboczyc a tak to jesli bedziesz w okolicach to moge zobaczyc.

AJM to super silnik, jesli karoseria jest ok to wszystko mozna zrobic.

Opublikowano

Prawe drzwi sa rysniete i bez listwy, jeszcze po poprzednim wlascicielu nie jest nigdzie przegnity itp, ale wiadomo, ze to 16letni lakier i jakies tam rysy sa. A skad jestes?

Powiedz mi jeszcze czy jak to zepsuty n75 czy co mu tam dolega to moge jechac nim w trase zakopane-prudnik 300km, bo mam lawate za darmo to moge go dostarczyc laweta :)

Opublikowano

Bez turba ciezko sie jezdzi a z tego co opisujesz to ja nie pojechal bym tym po bulki do sklepu.

Lokalizacje masz podana w profilu.

Opublikowano

Jak wsadziłeś już kasę w samochód to nie ma sensu sprzedawać. Są firmy zajmujące się regeneracją turbin i zrobisz ją bez problemu. Max wsadzisz 1000 zł i auto będzie jeździć, ja tak miałem kiedyś i nie ma co się załamywać tylko trzeba działać.

Opublikowano (edytowane)

Dobra lukaszooo jutro będą nowe nokianki (bo moja opona przy parkowaniu wybuchła :D ) i zrobie wszystkie logi, mam nadzieje, że aktualne i zerkniesz na nie? :)


A więc tak, nowe oponki siedzą, oleju dostał, przyszło czas na logi :)
teraz nawet błąd : "17964 - Charge Pressure Control Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent "
nie wyskoczył, auto trochę muli, ale jedzie lepiej, ogólnie od wtedy stało miesiąc nie ruszane.

Zrobiłem logi: http://vaglog.pl/log_265268.html http://vaglog.pl/log_265267.html http://vaglog.pl/log_265266.html
Jakby mógł ktoś zerknąć, bo chciałbym nim gdzieś dalej pojechać, a strach :)
Edytowane przez siwcio3
Opublikowano

otwiera sie tylko jeden log.

Opublikowano

Turbo nie dmucha, pewnie masz problem z podcisnienien. Jak chcesz to zadzwon jesli bede mial czas to ci wytlumacze jak to ogarnac.

Ostatnio nie mam wogole czasu na siedzenie na forum.

Opublikowano

Witam ja mam ten sam problem wczesniej mi przechodzil w 17965 przeladowywal... wyczyscilem geometrie i byl spokoj jakis czas... teraz wywala mi 17964... moze mi ktos pomuc?

Opublikowano

Czy dobrze rozumiem, że teraz jak masz ten błąd, to auto nie ma mocy jak należy? Znaczy się gorzej się zbiera z dołu itp? Czy znowu masz problem z przeładowaniem?

Bo jeśli to pierwsze, to powinieneś zainteresować się sprawdzeniem sztangi w turbinie i ewentualnie zaworem N75.

Opublikowano

Chodzi mi o 17964 niedoladowanie... tzn. Tak jak piszesz z dolu wchodzi na obroty bardzo powoli jak bys go zaladowal worami po brzegi a od 2tys obrotow cisnie normalnie... zaworek n75 czyscielem wczoraj i nic nie dalo... a sztanga gruszki sie rusza jak wciskam palcem ale bardzo cieszko chodzi... tak ze juz sam nie wiem co mu dolega ;(

Opublikowano

Sprawdzałeś sztangę na vagu w grupie 11 Basic Settings?

Opublikowano (edytowane)

Nie ale sprawdzalem palcem i ruszala sie ale bardzo oporowo... a jak to sprawdzic vag-iem jesli mozna wiedziec? Dodam ze sprawdzalem tez na podmienionym zaworku i przy sciaganiu i zakladaniu wezyka bylo widac jak gruszka pracuje... po jezdzie probnej jak sprawdzalem kolejny raz to juz stala w miejscu po tych samych czynnosciach...

Edytowane przez ztr
Opublikowano

Zeby sprawdzic prace sztangi to wchodzisz w ecu silnika, następnie w Basic Settings i wybierasz blok 11 a potem Go!

I obserwujesz prace sztangi.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dziekuje Hezen :)

Problem rozwiazany! Okazalo sie ze wezyk ten zasilajacy co wychodzi z vacum byl zalepiony od goraca i nie podawal cisnienia ;) a tyle co go wymienilem... masakra!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...