Dominik93 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Witam,Panowie jak to jest z chiptuningiem + gaz? Rozmawiałem z mechanikiem to twierdził że jeśli chip tuning i zasilanie LPG to pewne wypalenie zaworów oraz duże prawdopodobieństwo wypalenia tłoku w ciągu 2lat jeśli Będzie dla samochodu się wstawialo na wysokie obroty. Stwierdził że głowica jest skonstruowana do zasilania benzyna a gaz wypala się gdzie chce i ogólnie że gaz nie wybucha tak jak benzyna i tłoki dostają po d*pie podczas pracy na LPG. Mógłby ktoś wypowiedzieć się doświadczonych jak to naprawdę jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otis89 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jak jest wszystko dobrze dobrane i wystrojone to nie ma prawa nić się wypalić, masa ludzi ma softy porobione i śmiga na lpg i sobie tylko chwalą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Wiem o tym że masa ludzi ma zrobione softy na grube 250-300 KM i chodzi to na LPG. Ja chcę zrobić skromne 200km. Zdziwiła mnie opinia mechanika że tak zaczął negatywnie na ten temat wypowiadać się. Gdy mu powiedziałem że założyłem gaz i że nie mam spadku w przyspieszaniu/mocy to stwierdził że już coś jest nie tak, bo musi być spadek w mocy na LPG i wtedy jest dobrze ustawione. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 ten twój mechanik ma już chyba dużo lat i o gazie wie ale sprzed 10ciu lat,a do tego napewno jeździ ropniokiem, a o sekwencji to nie ma pojęcia,jeśli założone są porządne części i do tego jest to wszystko porządnie wystrojone to auto ma chodzić identycznie jak naPB, mozliwe,że będziesz musiał trochę powymieniać części gazowych bo mogą okazać się za mało wydajne,no chyba że są zamontowane z nadmiarem, a mechanikowi delikatnie zaproponuj,żeby się troszkę doszkolił, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 ten twój mechanik ma już chyba dużo lat i o gazie wie ale sprzed 10ciu lat,a do tego napewno jeździ ropniokiem, a o sekwencji to nie ma pojęcia,jeśli założone są porządne części i do tego jest to wszystko porządnie wystrojone to auto ma chodzić identycznie jak naPB, mozliwe,że będziesz musiał trochę powymieniać części gazowych bo mogą okazać się za mało wydajne,no chyba że są zamontowane z nadmiarem, a mechanikowi delikatnie zaproponuj,żeby się troszkę doszkolił, To prawda, trochę wiosen chłop ma i Całe życie ropniakiem Jeździł. Tak myślałem że człowiek grubo myli się w tym co mówi a o instalacji sekwencyjnej nic nie wie co wynika z jego opinii o tym wszystkim. Sekwencje założyłem w tym tygodniu przez ogarniętego gazownika z LPG forum. Pl Zestaw założony to tech sterownik, wtryski pojedyncze Barracuda 115 zasilana z obu stron ,kme tur, faro 13mm. Jestem mega zadowolony z jazdy na LPG choć wcześniej byłem strasznie negatywnie nastawiony na LPG. Reduktor który mam jest do 204 km a ja planuje moc w granicach 195-200 km,czy reduktor ogarnie ta moc na styk która będzie po sofcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 reduktor na styk,póki nowy to jeszcze wyrobi ale z czasem jego wydajność będzie spadać, barracudy po chipie też będą na styk, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaw Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak reduktor jest do 200, to nie ogarnie i jak wyżej będą spadki. Pokaż zdjęcie instalacji. Dla LPG ma znaczenie czas wtrysków jak lata w otwartej pętli to autoadaptacja 100% nie da rady a i sami gazownicy też sobie z tym nie poradzą. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Blaw 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zdjęcia instalacji są wrzucone na forum LPG. http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17&t=54768&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kołomax Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam. Trzeba było wspomnieć o planowanych modach podczas uzgadniania setupu. Ja wtedy robię na: barracuda 130 + 2 x Filtr Alex + 4 czapki na wtryski przelotowe + Gold GT + Faro 8 + wielozawór 8 Na tych wspomnianych przez Ciebie gratach nie ma szans ogarnąć tego po programie. Tur nie wyrobi nawet nowy. A jak ciśnienie siada to i wtryski tracą na wydajności. Kolejny temat to..........zmień mechanika. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez Kołomax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Witam. Trzeba było wspomnieć o planowanych modach podczas uzgadniania setupu. Ja wtedy robię na: barracuda 130 + 2 x Filtr Alex + 4 czapki na wtryski przelotowe + Gold GT + Faro 8 + wielozawór 8 Na tych wspomnianych przez Ciebie gratach nie ma szans ogarnąć tego po programie. Tur nie wyrobi nawet nowy. A jak ciśnienie siada to i wtryski tracą na wydajności. Kolejny temat to..........zmień mechanika. Dokładam drugiego tura i ogarnie temat,więc o co Tobie chodzi? Jeśli chcesz golda wstawiać to wstawiaj,ale ja dziękuję co roku zawór iglicowy czyścić który się zapycha a w turze jest zawór klapkowy i nie ma takiej sytuacji. Kolego, daruj sobie teksty typu zmień mechanika bo przykry jesteś pisząc to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kołomax Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 To może nie wydzielaj swoich zamiarów po kawałku tylko pisz o wszystkim na raz, bo wcześniej nic o drugim reduktorze nie napisałeś. Przykro to jest słuchać jak sam powątpiewasz we wiedzę swojego mechanika i szukasz porady na forum bo nie do końca jesteś pewien czy czasem balona z Ciebie nie robi Ale co mi tam - Twoje małpy i Twój cyrk, mi wystarczy świadomość, że w końcowym rozrachunku i tak zrobisz dokładnie co napisałem albo silnik na złom wyślesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) To może nie wydzielaj swoich zamiarów po kawałku tylko pisz o wszystkim na raz, bo wcześniej nic o drugim reduktorze nie napisałeś. Przykro to jest słuchać jak sam powątpiewasz we wiedzę swojego mechanika i szukasz porady na forum bo nie do końca jesteś pewien czy czasem balona z Ciebie nie robi Ale co mi tam - Twoje małpy i Twój cyrk, mi wystarczy świadomość, że w końcowym rozrachunku i tak zrobisz dokładnie co napisałem albo silnik na złom wyślesz Słuchaj kolego, ja nie szukam rady na forum Czy instalacja da radę po chipsie i nie powatpiewam wiedzę w swojego gazownika tak jak Ty uważasz.Byłem u znajomego mechanika porozmawiać który nie zakładał on mi LPG a człowiek ma swoje lata i mało wie na temat LPG. Założyłem temat na forum aby dowiedzieć się jak ma się do tego głowica silnika podczas Czips+ GAZ a swój zestaw instalacji LPG znam wartość i wiem co jest na ile ps a jeśli będzie trzeba to wymienię wtryski +dodam reduktor .Kolego,widzę że jesteś nowy na forum,nawet się nie przywitałes a robisz z siebie macgvera. Cyrk i małpy to masz u siebie w głowie skoro takie rzeczy wypisujesz na forum. Edytowane 1 Maja 2016 przez Dominik93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blaw Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dominik93 Nie rozumiem o co się oburzasz... Odpowiedź dostałeś, że Twoja instalacja jest za mało wydajna i nie wyrobi. Jeśli będzie ubogo to też masz odpowiedź odnośnie głowicy.Ten Twój gazownik całkiem ok (mzloty) i ogarnie ten temat, a Ty już się tym nie przejmuj i nie kłóć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się