Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4b6 AVJ z małym plusem...3xx/4xx


Roboform550

Rekomendowane odpowiedzi

Witam....

Autkiem już śmigam trochę czasu także warto się pochwalić. W założeniu miał być montaż tylko turbiny i ogarnięcie strojenia...

po długich namysłach stwierdziłem, że może warto zrobić modyfikację kompleksowo...po drodze...

Setup:

- tłoki AGU

- korby kute IE

- przejście ze sworznia 19 na 20mm

- nowe pierścienie OEM

- nowe panewki OEM

- silnik odprężony - bynajmniej tak twierdzi Tuner nie mam jak tego sprawdzić...

- TIP 3"

- przepływka w obudowie s3

- wydech 3" i rozejście na 2x2.5" przelot

- turbo k04-64

- wtryski 535 i regulator 4bar

- przerobiona listwa paliwowa na powrót

Jeszce kilka rzeczy które się robi przy takich modach...nie ma sensu pisać...najważniejsze podane

Osobiście po cichu liczyłem liczyłem na lepszy wynik...tuner twierdzi, że górą zapłon cofa jak dobrze zrozumiałem i stad ten spadek...sugerował wymianę wałków z wolnossącego...

Turbo dmucha 1.5 bara z dołu góra 1.2...zapas jeszcze jest...

W najbliższym tygodniu mam zamiar odwiedzić hamownię 4x4 maha i sprawdzić w niezależnym źródle moc

Całość modyfikacji wykonana w Digitun

pskizgr2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mody konkretne ale na tym co masz moim zdaniem 340 powinno pękać. W porównaniu do np mojej hybrydy to naprawdę wielka turbina, wiem bo miałem obok siebie obje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem, siedzialem, jechalem, daje rade :) banan na twarzy jest

ale zmien hamulce;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym 340KM to bym sie tak nie rozpedzał bo to nie jest 2.0tfsi.

Nie bede zadawał tendencyjnych pytań bo tuner pewnie to sprawdzał, ale świece i cewki TIP TOP? Rozumiem, że kompresja tez wyszła idealnie?

Próbowałes zalac Pb100 i zrobić pomiar ?;)

Patrząc na ten wykres to K04-064 (TFSI) wstaje lepiej niż hybryda na k03. Smutne ale prawdziwe..


Gelus jak jechales to mozesz napisac jak wstaje w porownaniu do Twoje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jechalem na zbyt krotkim dystansie wiec ciezko mi sie wypowiedziec , pozatym zbyt duzy mialem fun zeby az tak skupic sie na tym jak wstaje turbo i porownywac do mojego, wolalem skupic sie na mocnej gorze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece cewki nówki...wszystko co było do wymiany albo mogło mieć wpływ zostało wymienione.

Hamowane na 100 nitro plus z Shella...obecnie cały czas tylko to tankuję...cena poraża abo 5 zeta litr...ale co tam...

Patrząc na kreski moze moc nie powala ale to tylko silnik 1.8 a moc praktycznie na odcince w okolicach 300 KM.

Niektóre projekty mają więcej ale przy niższych obrotach a na górze sporo mniej...

Mam chcicę na wałki z ADR-a dołożyć. Wznios prawie 1 mm większy także może więcej coś się cylinder napełni...nie wiem trzeba pomyśleć...

Na razie jeździ...trakcja na dwójce mruga...sprzęgło AWX klei...zadyszki brak....ciągnie do końca.

FMIC 180-tka nawet daje radę...zobaczymy jak przyjdzie lato...

W założeniu setup miał byc bezawaryjny...do jazdy na codzień...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC daje radę...przy 12 stopniach na zewnątrz w dolocie ok 28 stopni...weź pod uwagę że hybryda bardziej grzeje powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie dlaczego tak mało wyszło.. Na tej turbinie w 1.8T to chyba ponad 330+ i to na seryjnym motorze zrobił gregor10. Zmień opony lub sprawdź zawieszenie/geomterie lepiej jak Ci trakcja na 2 miga ;) bo u mnie na mokrym trakcja na 2 jest do końca a mocy sporo więcej. FMIC też bym zmienił na Twoim miejscu. Jeśli chodzi o wstawanie to k04 wstaje lepiej jak k03 i TD04 19T bo mam porównanie w innym samochodzie i do swojej k03 ;), uważam, że jak się robi 300+ to tylko k04 z tfsi bo to klasa sama w sobie.

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria jest OK.

Trakacja tylko mignie przy ostrej przepince z 1-2 i strzał ze sprzęgła...nawet na pierwszym biegu przy bucie nie błyska także tutaj bym nie szukał.

Co fmica nie wiem...muszę pomyśleć...temp w dolocie ok chyba, że blokuje przepływ...

Wrzucić jakieś logi?

Coś się dojrzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzucaj logi 2+31 3+20 115+118

dorezaj sobie gaz przecież to ogarniasz pieknie :) głowica była robiona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to auto przy tych logach miało 300 koni

http://vaglog.pl/log_259849.html

to moje miało 400 :grin::facepalm:

http://vaglog.pl/log_245351.html

przy 1,4 bar

Edytowane przez witek1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moje miało 400 :grin::facepalm:

hehe to pokaz logi od dwójki 30-170 cały czas z ogniem zobaczymy ile koni zostanie na koncu ;)

albo jeszcze lepiej pokaz czas przejazdu 50-150 (z testu powyzej start od dwojki 3000obr)

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moje miało 400 :grin::facepalm:

hehe to pokaz logi od dwójki 30-170 cały czas z ogniem zobaczymy ile koni zostanie na koncu ;)

70% :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...