waldi1326 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Panowie mam problem w moim drugim aucie, Passacie CC 2.0 TDI CR CBBB 170 HP, wygląda jak nasze CAHA. Problem polega na tym, że gdy dodaję gazu do spodu np. na 2 biegu, jadąc od 1000rpm auto przyśpiesza mizernie, ale jak osiągnie ok. 2300rpm to rwie jak szalone. Jeszcze jednym objawem są podwyższone obroty na biegu jałowym do 1000 rpm, czasami spadają do 900 rpm. Auto nie ma żadnego błędu. Miał ktoś podobny problem i może coś doradzić ? Dodam, że DPF na pewno się nie wypala w czasie podwyższonych obrotów.
Papik00 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 A mam podobnie ale obroty 800 czyli norma..one sumie zauważyłem to dopiero po wymienie rozrządu..ale on napewno dobrze zrobiony sprawdzałem kat synchronizacji i jest 0.6-0.8stopnia
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2016 Opublikowano 14 Czerwca 2016 U mnie jest tak samo...tzn od 1000 do 2200 rpm srednio natomiast powyrzej ciagnie ostro.tak było przed i jest po wirusie:)
waldi1326 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2016 Czyli nie ma się czego obawiać? Z tego co mi doradzono to muszę wyczyścić geometrię w turbinie Za tydzień się okaże
skotmen Opublikowano 30 Czerwca 2016 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Turbo musi zrobić ciśnienie i dopiero przy 2200 zaczyna dobrze ciągnąć
waldi1326 Opublikowano 20 Lipca 2016 Autor Opublikowano 20 Lipca 2016 No ale to jest ogromna różnica... Wiem, że auto z turbo musi mieć tą dziurę ale tutaj to jest przepaść Odkręciłem sztangę i trochę poruszałem zmienną geometrią i kilka dni było o niebo lepiej, teraz dalej jest tak samo ;/ Panowie nic czyszczenie nie pomogło Podpowie ktoś w których grupach zrobić logi dynamiczne i statyczne??
kuebk Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Jak cudowales ze sztanga to oddaj turbo do zakladu ktory ustawi poprawnie geometrie i zbada przeplyw.
waldi1326 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 Sztangi nie ruszałem jeśli chodzi o tą śrubę na niej Chce jeszcze zrobić logi ale nie wiem w których grupach ;/
iwadrian Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Też jestem lekko rozczarowany elastycznością tego silnika poniżej 2000-2200 rpm. Ogromny krok w tył porównując np do AWX 130 na PD. Tamten rwał od dołu aż przód unosiło.
krzysiek735 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Panowie ktoś coś zaradził na te "opóźnienia"? Wszelkie sugestie mile widziane, bo coraz częściej tęsknię za starym AWX:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się