nastek79 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Witam Podłączyłem miernik podciśnienia do mojego auta zaraz przy krućcu pompy vacum załączam filmik Po kolei : 1:odpalam i silnik pracuje na wolnych podciśnienie powoli rośnie 2:jak się ustabilizowało naciskam kilka razy hamulec i gwałtownie podciśnienie spada Napiszcie proszę czy to co się dzieje jest ok czy raczej vacum do wymiany Dodam że mam teraz słabe hamulce oraz wydaje mi się że auto jest trochę słabsze Edytowane 2 Maja 2016 przez nastek79
CzarekJ Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Za słabe podciśnienie. Zrób logi i dynamiczne i podaj maksymalny współczynnik wypełnienia N75. Edytowane 2 Maja 2016 przez CzarekJ
nastek79 Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany
nik23 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 A sprawdzałes szczelnośc węzykow podciśnienia? Ty masz pompe bosha już z wkręcanym króćcem? Jak nie to popatrz czy króciec nie luźny na vacum. Zdejmij wezyk z egr zatkaj węzyk małą śrubeczką i jeszcze raz zmierz podciśnienie i podeptaj po hamulcu.
nastek79 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Tak mam pompę z wkręcanym króćcem,wężyki od podciśnienia wymieniłem jakiś czas temu na nowe, zresztą ten pomiar robiony był z ich pominięciem.
nik23 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie.
sebul Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie. a ile kosztuje membrana i gdzie ona jest ? pod tym grzybkiem na gorze ? jak to zdemontowac ?
nik23 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Jest nie demontowalna. Cały egr trzeba wymienić.
CzarekJ Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany Ewentualnie servo lekko przepuszcza.
Radex121 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany Ewentualnie servo lekko przepuszcza. Jak sprawdzić czy servo przepuszcza powietrze ?
CzarekJ Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Najlepiej podłączyć miernik bezpośrednio do króćca pompy. Jak pompa będzie sprawna to ci na wakuometrze zabraknie skali. Dla N75 minimalne ciśnienie aby zaworek mógł sprawne regulować turbo to 0,6. Chyba jest też nieszczelność bo powoli spada bez upuszczania na zaworkach. napompuj i zostaw na kilka minut do sprawdzenia czy uchodzi. Edytowane 3 Maja 2016 przez CzarekJ
nastek79 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 W momencie pomiaru do pompy podłączony był tylko wakuometr i serwo także nie ma co szukać nieszczelności gdzieś indziej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się