Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podciśnienie AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Podłączyłem miernik podciśnienia do mojego auta zaraz przy krućcu pompy vacum załączam filmik

Po kolei : 1:odpalam i silnik pracuje na wolnych podciśnienie powoli rośnie

2:jak się ustabilizowało naciskam kilka razy hamulec i gwałtownie podciśnienie spada

Napiszcie proszę czy to co się dzieje jest ok czy raczej vacum do wymiany

Dodam że mam teraz słabe hamulce oraz wydaje mi się że auto jest trochę słabsze

Edytowane przez nastek79
Opublikowano (edytowane)

Za słabe podciśnienie.

Zrób logi i dynamiczne i podaj maksymalny współczynnik wypełnienia N75.

Edytowane przez CzarekJ
Opublikowano

Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany

Opublikowano

A sprawdzałes szczelnośc węzykow podciśnienia? Ty masz pompe bosha już z wkręcanym króćcem? Jak nie to popatrz czy króciec nie luźny na vacum.

Zdejmij wezyk z egr zatkaj węzyk małą śrubeczką i jeszcze raz zmierz podciśnienie i podeptaj po hamulcu.

Opublikowano

Tak mam pompę z wkręcanym króćcem,wężyki od podciśnienia wymieniłem jakiś czas temu na nowe, zresztą ten pomiar robiony był z ich pominięciem.

Opublikowano

Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie.

Opublikowano

Moze egr ma walnięta membrane i podciśnienie ucieka, a jak nie to pompa słaba i trzeba wymienić jezeli niema dziury nigdzie.

a ile kosztuje membrana i gdzie ona jest ? pod tym grzybkiem na gorze ? jak to zdemontowac ?

Opublikowano

Jest nie demontowalna. Cały egr trzeba wymienić.

Opublikowano

Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany

Ewentualnie servo lekko przepuszcza.

Opublikowano

Czyli rozumiem ze pompa vacum nie wyrabia,i do wymiany

Ewentualnie servo lekko przepuszcza.

Jak sprawdzić czy servo przepuszcza powietrze ?

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej podłączyć miernik bezpośrednio do króćca pompy. Jak pompa będzie sprawna to ci na wakuometrze zabraknie skali.

Dla N75 minimalne ciśnienie aby zaworek mógł sprawne regulować turbo to 0,6.

Chyba jest też nieszczelność bo powoli spada bez upuszczania na zaworkach.

napompuj i zostaw na kilka minut do sprawdzenia czy uchodzi.

Edytowane przez CzarekJ
Opublikowano

W momencie pomiaru do pompy podłączony był tylko wakuometr i serwo także nie ma co szukać nieszczelności gdzieś indziej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...