eryczek93 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) --------------------------------------------------------------- Po ponad rocznym posiadaniu A4 i członkostwie w klubie postanowiłem przedstawić swój dupowóz. Zakupiony w październiku 2014 roku, częściowo po rodzinie Był to mój drugi zakup samochodu w życiu, a że całe życie mieszkałem w mieście to nie miałem za bardzo rozeznania w mechanice i w samochodach. Mówili, że jest super ok zadbany, z zewnątrz mi się podobał no to go wzięliśmy wtedy jeszcze z moją dziewczyną, dziś już z narzeczoną. Jak zapewne się domyślacie - nie dość, że w aucie była taka bieda, że jak jechałem obok stawu to kaczki mi rzucały chleb to na dodatek stan mechaniczny tego samochodu był gorszy niż . Tak więc mała rada z tego miejsca dla osób planujących kupić dobre A4 - nie po rodzinie i nie na szybko.Dobra dosyć biadolenia - pacjent to piękne A4 B9 AVANT w full s-linie, wczoraj z salonu wyjechałem. Sorry to byłoby, gdybym był bohaterem innej opowieści. A w związku z tym, że moja opowieść nie jest tak bujna i kolorowa to mój obecny kombiak:- rok produkcji 2003- silnik 1.9 TDI 131km AWX- przebieg przy kupnie około 240tys- skrzynia piątka- zawiecha 1BA Z wyposażenia przy kupnie (choć do dziś nie dużo się zmieniło ): - 4 elektryczne szyby - klima 2 strefowa - oświetlenie drzwi (lampki czerwone) - klimatronik 1 din bez grzania - ABS, ESP - alusy lato 16' nieori zajechane jak sandały Mojżesza - składane elektrycznie lusterka - pełny fisKilka fotek po zakupie samochodu Znowu nie ta opowieść, sory Panowie.Przedstawiam swoje A4 tuż po zakupie.Tutaj zdjęcie tego, co stało się niedaleko po kupnie. Jak to określiła moja ukochana po próbie wyjazdu tyłem spod wiaty - "Po co parkowałeś tam tego busa?"W międzyczasie zdarzyła się super akcja z pocztą polską, dzięki której po kupnie kompletu lamp do tyłu do dziś jeżdżę z lekko pękniętą prawą.Nie posiadam za wiele zdjęć, bo nie dokumentowałem za bardzo tego co zostało robione w aucie, ale obiecuję poprawę.Od kupna zrobione, wymienione:- zawieszenie kompletne przód noname (dostałem free ) - rozrząd ORI 038 198 199 A - pompa wody HEPU - sprzęgło ORI LUK 623 3301 00 + wysłanie na skoczylasa do Wawy do wzmocnienia karbonem ( przygotowania do chipa ) - dwumasa ORI LUK 415 024410 - uszczelki pokrywy zaworów, uszczelka wału z całego tego zabiegu mam aż jedno zdjęcie - kompletna regeneracja turbiny w firmie OP TURBO w Zgierzu - nowe tarcze + klocki hamulcowe Ferodo Professional- czujnik światła stop (już 2x) ORI 1K2 945 511- ramiona AERO + wycieraczki ORI 4B1 955 425C + 8E1 955 407/8 C - regeneracja zaworku N75- łączniki stabilizatora przód Lemforder- czujnik zderzeniowy w prawym słupku- nowe opony Dunlop Bluresponse 205/55/16- komplet lamp tył (z czego jedna dzięki poczcie nadal do wymiany) - nowy akumulator FORSE - wymiana szyby czołowej na nową Northglassa - spryski mgiełkowe grzane ORI 5M0 955 986 C x2 + Adapter 8E0 955 431 x2 - termostat Wahler - polerka reflektorów - zmiana standardowego schowka na lodóweczkę - przednie siedzenia kubełki materiałowe, też bez grzania. Stare świetnie spisały się jako fotele przy grillu i nawet ich nie sprzedaje - oklejanie dekorów folią, szczotkowane amelinium (co mi się nie podoba za bardzo bo się odkleja) - gałka zmiany biegów- oświetlenie w aucie LED - oświetlenie tablic rejestracji LED - montaż HID'ów - nowy uchwyt na kubek - stary w środku był połamany- pasek wieloklinowy 5PK 1435 - rolka nappinacza + pasek klimy 4PK 841 - siłowniki klapy tylnej FA KROSNO 530N - nowa osłonka akumulatora - nabijanie klimy, ozonowanie - nowe amorki + osłony tył KAYABA - oczywiście co 10 tysięcy wymieniany jest olej Castrol TD 5W40 + filtry knechta OX 143D, LX 819, KL 147D, LAK 93 - regeneracja silniczka wycieraczki tylnej - pranie całego środka (fotele, podłogi, podsufitka) Auto Spa Posejdon - piaskowanie + malowanie felg w ori kolor - LED soczewkowy w postojówkach - długie H7 Philips White Vision - regeneracja uchwytów, wizytownika, uchwytu na kubek, esp, awaryjek i klimatronika u naszego forumowego kolegi _radek_ Tutaj potwierdzenie, że kombiak daje też sobie radę w razie chęci zregenerowania sił po ostrym treningu taaa, treningu studenta najważniejsze, że buty zdjęte W planach bardzo dużo do zrobienia - między innymi sypialnia, kuchnia i łazienka. Poza tym to na wesele może jakoś powoli trzeba zbierać... I może na jakieś wakacje by skoczył? A jakby kiedykolwiek było za dużo sianka i oczywiście zgoda mojej najdroższej : - pojechać w końcu do jubego na chipa (zrobione - 08.05.2016)- wymiana silniczka wycieraczek tył (zrobione 05.2017) - na lato felgi s line 17 + opony 235/45 (zrobione 04.2017) - na zimę dokupić opony 16 do aktualnych felg (zmiana planów, zostają na stalówkach) - listwy s line zewnętrzne - zawiecha 1be (zrobione 10.2017) - tunel 2 din, klimatronik 2din + grzane, rns-e marzenia ściętej głowy bardziej zmiana nieori radia na concerta 2 + zmieniarka yatoura (zrobione - 18.07.2016) Andek 7.1 + klimatronik 2 din + grzane (11.2017)- ściema szyb z tyłu - grzane kubły (zrobione 11.2017) - ramki klubowe może w końcu (zrobione - 31.05.2016)- wymiana prawej tylnej lampy (zrobione 05.2017) - nowy zatrzask podłokietnika - dekory rybia łuska (zrobione 05.2017) - wycieraczka tył q5 - moje marzenie - kiera 4 ramienna multi z b7 + tempomat (moduł Q wraz z tempomatem oraz obszycie kiery 02.2017) (kiera multi 3ramienna b7 09.2017)- nowe wycieraczki pod nogi na lato- naprawić niedziałającą elektrykę szyby kierowcy (zrobione - 27.10.2016) - naprawić ten klakson (zrobione - 31.05.2016) Stan samochodu na 02.05.2016r No to na razie byłoby chyba tyle. Postaram się temat uaktualniać w miarę nowych pierdółek, które będą wpadać do auta. Zapraszam do komentowania Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez eryczek93
Indi Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 No nie no , wstęp świetny krok z listwami w środku na plus i regeneracja włączniczków itp super robota , też mnie to czeka
instruktor83 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 fajnie się czyta twój wstęp poczynione kroki na duży plus
boguc Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Regeneracja plastików w środku bardzo ciekawa Jaki koszt ? Może być oczywiście na PWFajne auto, powodzenia dalszych modów
tazman Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 he he dobry opis nie taka bida, cztery szyby w prądzie, rzekłbym, że w b6 to rarytas
eryczek93 Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 Co do tych 4 szyb to trafilo sie jak slepej kurze ziarnko sheet zapomnialem jeszcze ze mam klimatyzowany schowek zaraz trzeba dopisac Boguc wyslalem pw z detalami
Easterling Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Naprawdę fajna B6 i nie taka uboga a opis jest świetny
Pepe quattro Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Opis mega rozbawill mnie na poranek Furka moj kolor mmm <3 Powodzenia w modach duzo serca widze wkladasz Jakies body by sie przydalo s- line kolo 18 i bedzie kosa
Kazim Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Łoooo panie, 4 okna w prundzie Ładna furka, opis również robi robotę P.S - można prosić o szczegóły nt. kosztów regeneracji przycisków w PW?
eryczek93 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Dżem dobry Na dzień dzisiejszy kilka zmian zawitało od napisania swojego tematu Na 1 ogień idzie modzik - o którym mowa w poście #1 - który najbardziej mnie cieszy Ah, miałbym za to full s line z zewnątrz i jeszcze by zostało No ale w końcu nie będzie trzeba na dół latać Dobra przejdźmy do konkretów - Wirusik W końcu zorganizowałem sobie weekend i pojechałem odwiedzić naszego forumowego kolegę juby_p Udało nam się wykrzesać 165 HP i 350 Nm z czego jestem osobiście bardzo zadowolony. Nie udało nam się wykrzesać niestety dołu. Nie wiem do końca czemu, juby mimo szybkiego przeglądu i jednej naprawy też nie do końca umiał powiedzieć mi czemu. Aczkolwiek wynik jest jak dla mnie bardzo zadawalający. Wirus wgrany 08.05.2016 roku, przejeździłem trochę już autem (jakieś 18dni) i mogę każdemu polecić. Auto nie kopci, spalanie jak dawniej (wydaje mi się, że wyszłoby mniej gdyby nie to, że mając więcej koni bardziej deptam ) Jakby ktoś miał jakieś sugestie jak mógłbym poprawić ten dół to proszę o komentarze. Podciśnienie i ciśnienie na pompie vacum sprawdzone - prawidłowe. - Regeneracja alternatora Biedaczek nie domagał już. Oddany do serwisu - wymienione szczotki i regulator. - Concert 2 Om nom nom w końcu ori radyjko Na razie w stanie takim - po wypłacie będzie odpicowane. Znowu bida trzeszczy, te remonty mnie wykończą @edit A co się nie pochwalę, jak się pochwalę ! Jeszcze raz podkreślę coś co napisałem w #1: Cytuj nie po rodzinie i nie na szybko Biorąc pod uwagę zdjęcia licznika w #1 to mamy 40 tys korekty. A teraz spróbuj powiedzieć, że ufasz handlarzowi czy osobie prywatnej, która sprzedaje auto. 01-06-2016 Ostatnio na dniach wpadł modzik roku, czyli zmiana polaryzacji na subku Lutowanko wtyki: No i voilà: Potem zabrałem się za niesamowicie nierówną walkę czyli szukanie przyczyn czemu nie działa mi przednia szyba od strony kierowcy, a właściwie to już nie działało nic w drzwiach kierowcy po moich poszukiwaniach ... Zacząłem temat od sprawdzenia przelotki - tam ogólnie nie ma kostki czy to tylko u mnie ? Otrzymałem taki oto widok - boże zlituj się Z drugiej strony podobna rzeźba : Zestaw naprawczy i jazda: Lutujemy, grzejemy, owijamy taśmą materiałową a'la ori, ładnie spinamy: o Niestety nie to było przyczyną awarii Skrętka i izolacja dawały radę Zacząłem szukać dalej. Internet zaprowadził mnie TU. Po przeczytaniu wymontowałem więc sprawnie licznik odpiąłem - kolejne pudło - to nie to, drzwi nie trybią. Demontaż zajął mi 10 minut, montaż z godzine. Kto kuu wymyślił żeby tak głęboko te śrubki wsadzać ?! Dzisiaj przyjechał do mnie Michał, po zamianie modułu wszystkie szybki nagle działają Łotaaa fak. Co się okazało - za przednią szybę odpowiedzialny był sterownik - walnięty przekaźnik lutowałem już 2 razy, daje za wygraną kupuje inną używkę a ten idzie głeboko do niebieskiego kosza. A czemu nie działało wszystko ?! Okazało się, że tuż obok modułu powstała druga awaria, nie łączy coś we wtyce albo w samym gnieździe już sam nie wiem. Więc mamy 2 awarie prawie w jednym miejscu - a ja już myślałem, że padł moduł komfortu... Po tym jak już nowy moduł do mnie dojdzie dam znać czy sterowanie żyje. Sterowanie sprawne Wpadły w końcu ramki klubowe: No i mała przymiareczka 18", dzisiaj już nie miałem możliwości ich przymierzyć, ale postaram się to zrobić jutroo Zdjąłem też sam hak, instalację zostawiłem na pewno kiedyś się przyda. Koniec na dziś 18-09-2016 Dawno tutaj mnie nie było, dużo także się pozmieniało. Akurat nie w samochodzie, a w planach na życie. Niestety albo i stety dla niektórych osób, w samochodzie będą robione tylko rzeczy niezbędne, aby był w pełni sprawny mechanicznie. Na razie z modami koniec, no może tylko zmienię te dekory, bo przyprawiają mnie o ból głowy. W aucie od ostatniego czasu zbyt wiele się nie działo. Byliśmy nim w Chorwacji i we Włoszech - 3 tysiące kilometrów. Auto nie zawiodło mnie, droga bezproblemowa. W związku z taką wyprawą auto zawitało na stację diagnostyczną i po diagnozie zostały wymienione następujące elementy: - końcówki kierownicze przód kpl - wahacz lewy tył (ten na dole) W związku z wymianą końcówek zawinąłem się na serwis - zrobiona zbieżność przód. Po powrocie z wakacji standardowy zestaw: 29-09-2016 Walka z napędami od sterowania nawiewem Szwankował jeden, do serwisu poleciały wszystkie. Do zamontowaniu problem z głowy. 25-11-2016 Autko dostało nową osłonę silnika i skrzyni biegów. Z powodu drażniącego mnie dźwięku wymienione zostało koło pasowe pompy wspomagania wraz z paskiem klinowych na oryginalnych częściach. Dodatkowo została wykonana płukanka płynu wspomagania jednym litrem płynu. Po płukance układ zalany drugim litrem płynu. Użyty oczywiście płyn z ASO 30-01-2017 Nowe obszycie kierownicy, skóra 1 gatunek Troszkę większy serwis niż zawsze. Termostat, czujnik temp, płyn chłodzący (trochę słabo się grzał, uznałem, że wymienie komplet) - zestaw oryginał ASO, plus olej i filterki. A no i kupiłem jeszcze luqui moly do pompowtrysków Wszystko założone śmiga elegancko. Po wlaniu specyfiku do pompowtrysków wykręciłem najniższe spalanie odkąd chyba mam samochód ~4.5l w trasie bez autostrady, bez mułowatej jazdy. Chyba dlatego, że specyfik w baku hehe. Auto jakby żwawsze i bardziej elastyczne. Osobiście polecam. Dodatkowo sprawdzono wszystkie pozostałe płyny w samochodzie, dolano płynu hamulcowego do poziomu max. 21-02-2017 Na pokład wjechał wideorejestrator Xiaomi Yi Dash. Jakość nagrań mega. Kilka chwil i montaż zakończony 26-05-2017 Ogólnie to coś tam się przez ten czas pozmieniało i dołożyło, tylko nie było czasu tutaj tego zaktualizować. - Moduł Q z b7 pod multi (na przyszłosć), tempomat - Nowe ori dekory również z b7: 2s1 (rybia łuska) na popielniczce oraz ramce zmiany biegów, 1nk (szczotkowane alu) na reszcie. W końcu wygląda to za***iście. - Felgi oem audi 17' 43et do tego opony 235/45/17, dwie nówki continentala, dwie pneumanta po 6mm (fotki dalej) - Zbieżność przód i tył po wymianie opon Za niedługo zmiana producenta oleju i płukanka silnika. Dałem się w końcu przekonać. 17-06-2017 Mycie, woskowanie auta woskiem z formula 1 wax carnauba. Prawie cała pucha poszła na audiczke Do tego pranie tapicerki samochodowej odkurzaczem piorącym plus sprzątanko. Teraz to wygląda Plus wspomniana już zmiana producenta oleju - super różnicy nie zauważyłem, ale na sercu lżej po takich hejtach Moja babcia z trójeczką z przodu (ciekawe który to już raz ), 60kkm zrobione przeze mnie od listopada 2014. 18-07-2017 Wymiana zdechniętego już mojego licznika z b6 na tego z b7 Plus korekta licznika o to co przekręcił poprzedni właściciel (40kkm) Dzięki Domin 14-08-2017 Wymiana wycieraczek na denso, czyszczenie klimy oraz samego parownika. Do wymiany również linka w drzwiach, ale zrobię to kupieniu właściwego modułu szyby, bo ten który mam nie obsługuje składanych lusterek Nowy kluczyk z B7 - chyba jeden z najbardziej dających radość modów Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez eryczek93
eryczek93 Opublikowano 22 Września 2017 Autor Opublikowano 22 Września 2017 Zmieniam sposób prowadzenia tematu, bo niestety edytując ciągle jednego posta nie ma wcale ruchu w temacie Trochę słabo to motywuje do zmian... Mimo wszystko przygotowuję moda, o którym nawet nie śniłem. Przejście na 2din, andek 7.1 plus kiera multi, kamera cofania i przejście na 1BE.
Aleq Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 (edytowane) Witaj, Przeglądnąwszy i przeczytawszy posty w wątku jestem pełen podziwu nad ogromem pracy jaką wykonałeś. Doprowadzenie Twej "Audiczki" do tego stanu to powód do dumy i nie tylko. Takiego progresu i wyglądu można Ci tylko pozazdrościć kolego. Jestem ciekaw dalszych prac i modów. Pozostaje mi życzyć Ci bezawaryjności i powodzenia, a także nowych pomysłów w modach. P.S. Jestem ciekaw co za "geniusz" zrobił tą lepianke makaronową w okablowaniu. Urwał bym mu to co nie odrasta. Edytowane 22 Września 2017 przez Aleq
eryczek93 Opublikowano 23 Września 2017 Autor Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) W dniu 23.09.2017 o 00:58, Aleq napisał: Witaj, Przeglądnąwszy i przeczytawszy posty w wątku jestem pełen podziwu nad ogromem pracy jaką wykonałeś. Doprowadzenie Twej "Audiczki" do tego stanu to powód do dumy i nie tylko. Takiego progresu i wyglądu można Ci tylko pozazdrościć kolego. Jestem ciekaw dalszych prac i modów. Pozostaje mi życzyć Ci bezawaryjności i powodzenia, a także nowych pomysłów w modach. P.S. Jestem ciekaw co za "geniusz" zrobił tą lepianke makaronową w okablowaniu. Urwał bym mu to co nie odrasta. Kolego posiadając wiedzę, gdzie do elektryka jeździł poprzedni właściciel audi to był to najlepszy elektryk w okolicy. No... I właśnie dlatego odkąd mam samochód to sam wszystko w nim naprawiam jak tylko potrafię... @edit 25.09.2017 Wizyta na stacji diagnostycznej w Kozienicach. Amory przednie nieoryginalne (jakieś czarne może kyb nie mogłem znaleźć producenta od dołu...). Przód 63/64 na 50% dopuszczalne, tył 66/64 na 40% dopuszczalne. Teraz dylemacik co w tym temacie robić.... Wahacze z tyłu sprawdzone, tam akurat wszystko gra Edytowane 25 Września 2017 przez eryczek93
pezet202 Opublikowano 29 Września 2017 Opublikowano 29 Września 2017 Widze ze kolega szaleje :-D Powodzenia dalej w modach :-)
eryczek93 Opublikowano 4 Października 2017 Autor Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) @up dzięki Automatyczne otwieranie klapy na sprężynkach niebieskich. Fajny gadżet, ale jakby się samo chciało składać to by było perfekcyjnie... https://www.youtube.com/watch?v=oSK_GkvQxNU&feature=youtu.be Plus udało się zakupić po taniości brakujący moduł w drzwi i tak oto składane lusterka powróciły. Czekają na przypływ siana na moduły od kkam https://www.youtube.com/watch?v=AwC75PML21U&feature=youtu.be Plus wymianka. 10kkm w 3miechy Edytowane 13 Maja 2018 przez eryczek93
eryczek93 Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Kolejny mod zawitał do A4 Zaczęło się tak: I zakończyło sukcesem: Dla zainteresowanych montażem kiery z b7 w b6 mam wszystkie zdjęcia z każdego etapu montażu Ruszamy z kopyta z kolejnymi modami. Jutro ma dojść radio więc zmontujemy kamerkę cofania i komplet 2din w najbliższym czasie. A w tym momencie pobawiłem się w detailing i ratowanie nowych foteli kupionych prawie za darmo Grzanie, pakiet światło, czujniki niezapiętych pasów. Dwie fotki na zachętę, resztę wrzucę po montażu na swoje miejsce... Lewa po szorowanku, prawa przed. Chyba widać różnicę... Edytowane 13 Maja 2018 przez eryczek93
tazman Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Ładnie działasz, fotele świetne, od razu wnętrze zyska na prezencji o komforcie jazdy nie wspominając [emoji6]
Damjan Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 (edytowane) Ładnie modzisz. Fotele od razu zmienią wnętrze na plus . Mi też się marzy kiera z B7, ale ryzyko nieodpalenia poduchy mnie wstrzymuje. A tak z ciekawości jakie radio 2din chcesz zamontować? Ps. Jakbyś nie chciał jeździć z otwartym wizytownikiem to puszka pasuje też w lukę pod podłokietnikiem. Edytowane 17 Października 2017 przez Damjan
eryczek93 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) W dniu 17.10.2017 o 21:40, Damjan napisał: Ładnie modzisz. Fotele od razu zmienią wnętrze na plus . Mi też się marzy kiera z B7, ale ryzyko nieodpalenia poduchy mnie wstrzymuje. A tak z ciekawości jakie radio 2din chcesz zamontować? Ps. Jakbyś nie chciał jeździć z otwartym wizytownikiem to puszka pasuje też w lukę pod podłokietnikiem. Wypytałem sporo osób i poducha ma normalnie strzelić. Z resztą świadczy o tym fakt, że można usunąć błąd airbaga. Radio wpadnie takie. Co do car scents w miejsce podłokietnika to jakoś według mnie się to nie sprawdzi i wole trzymać przy nawiewie, bo zawsze ładnie rozprowadzi nawiew ten zapach po samochodzie -- Wczoraj jeszcze udało mi się za pomocą nowego nabytku VCDS zakodować w końcu procedurę automatycznego przewietrzania. Co prawda na zimę to raczej lipa, ale uważam, że w lato zda egzamin Edytowane 13 Maja 2018 przez eryczek93
Damjan Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Dobry wybór jeśli chodzi o radio choć pewnie będziesz miał brak info na FIS. RNS-E jest za drogie w porównaniu do tego co oferuje. Jego jedyny plus to wygląd. Na ali chcesz kupić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się