Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty LRY - odwołane


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ehhh siostra kupiła tydzień temu :disgust:

No mi dzisiaj przyszła własnie i musze sie jej pozbyc wiec jak ktoś chetny to pisać napewno sie dogadamy :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mów, że będziesz próbował się wepchać do Kazimierza? Ja to omijam te rejony. Korek mnie przeraża._________________________________________________

Pany, a nie wiecie gdzie u nas można napompować koła azotem?

W Puławach na Składowej - Autokompleks

Klikawa na Radom po lewej chyba firma Mado

Boczna Słowackiego nie kojarze ulicy - też Tam napełniałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za stosowaniem azotu przemawia to, że jest gazem obojętnym chemicznie. Nie wchodzi w reakcje z materiałami, z których jest zbudowana opona, ogranicza korozję, a także utlenianie obręczy kół. Opona napompowana azotem jest mniej podatna na małe ubytki ciśnienia przez mikroszczeliny w ogumieniu. Ponadto azot nie zmienia swojej objętości pod wpływem temperatury. Gwarantuje to, że ciśnienie w oponie jest cały czas stałe (właściwe), co przekłada się na wolniejsze zużycie opon i oszczędność paliwa.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t7875.0.html;highlight=azot

_________________________________________________

Nie mogę sobie w pracy sprawdzić dolotu/turbo bo się sępy zlecą :angry: Dopiero po 15.

To wiadomość przede wszystkim dla Kowiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to nie wiem ile to kosztuje, brat mi to zawsze załatwiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy używam azotu nie musze uzupełniać powietrza w kołach stałe ciśnienie przez sezon, mniejsze ryzyko zapłonu opony podczas "wystrzału" azot nie jest palny. Azot nie wchodzi w reakcje chemiczne z metalami w wyniku czego znacznie spada ryzyko korozji i utleniania się felg w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armistead i ja tam sprawy wyglądają?? patrzyłeś na oferte z linka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh tam. Mechanik przyjmie mnie dopiero jutro a ja dostaję szału. Nic nie wiem, na moje oko z turbiną wszystko ok, węże posprawdzałem i nic nie znalazłem. A świst jest dalej. Nie podobają mi się te wycieki:

ml0213.jpg

ml0174.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

armistead a sprawdzałeś czy ta guma jest cała? na moje oko to ona jest pęknięta :naughty: I na niej traci się moc itd. itd. Jedź do jakiegoś sklepu dla rolników i kup za 5 zeta taka gumę :wink4: o identycznej średnicy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle Ci sie poci ta guma, dla spokoju moze ją wymień, moze akurat to bedzie przyczyna tych gwizdów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

armistead a sprawdzałeś czy ta guma jest cała? na moje oko to ona jest pęknięta :naughty: I na niej traci się moc itd. itd. Jedź do jakiegoś sklepu dla rolników i kup za 5 zeta taka gumę :wink4: o identycznej średnicy :wink4:

A która guma jest wg Ciebie pęknięta? Mam nadzieję, że to tylko guma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kawałek rurki pomiedzy kolektorem ssącym a rurą plastikową, taki najmniejszy element gumowy na dwie opaski :good: Ja zobacze u siebie czy czasem nie wcisne tam kawałka tej niebieskiej rury co Ci wczoraj pokazywałem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A która guma jest wg Ciebie pęknięta? Mam nadzieję, że to tylko guma.

Chodzi o tą, którą pokazałeś na pierwszej fotce, tak jak Kowi napisał :good: można ją zastąpić tanim zamiennikiem z ciągnika :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział, że to NIE turbina :dance: Najprawdopodobniej wąż przy IC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział, że to NIE turbina :dance: Najprawdopodobniej wąż przy IC.

To dobrze :good:

Ja dzisiaj ogarnałem temat tego tylnego wachacza, toszto masakra była od 12 do 18:30 u mechaniora, tym razem u Lesisza w Dęblinie :gwizdanie: na zbierzności miałem 13mm róznicy miedzy ustawieniem wymaganym :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział, że to NIE turbina :dance: Najprawdopodobniej wąż przy IC.

To dobrze :good:

Ja dzisiaj ogarnałem temat tego tylnego wachacza, toszto masakra była od 12 do 18:30 u mechaniora, tym razem u Lesisza w Dęblinie :gwizdanie: na zbierzności miałem 13mm róznicy miedzy ustawieniem wymaganym :wallbash:

Trzeba było powiedzieć to bym Ci potowarzyszył, w końcu to moje rejony :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik powiedział, że to NIE turbina :dance: Najprawdopodobniej wąż przy IC.

To dobrze :good:

Ja dzisiaj ogarnałem temat tego tylnego wachacza, toszto masakra była od 12 do 18:30 u mechaniora, tym razem u Lesisza w Dęblinie :gwizdanie: na zbierzności miałem 13mm róznicy miedzy ustawieniem wymaganym :wallbash:

Trzeba było powiedzieć to bym Ci potowarzyszył, w końcu to moje rejony :naughty:

hehe całkiem zapomniałem, bo robota nie szła zgodnie z planem, musieli uciać mimośród trzymajacy wachacz bo z zardzewienia nie szło go wykręcić z tulei, dorobili śrube i o 17:45 wjechałem dopiero na zbierzosć :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...