abw Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 Pwiedzcie mi koledzy, jak to jest, ze raz w tygodniu, po przejechaniu około 250 - 300 km zapala mi się check i w sterowniku silnika jest błąd ubogiej mieszanki 1 Fault Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded podczas gdy korekty długoterminowe w bloku 032 są na poziomie 0,0 - -3,5 ( podkreślam minus 3,5 ) czyli bogato... O co tu może chodzić????? kasuje co tydzień i sytuacja się powtarza. Nikt mi nie pomoże?
radi88PL Opublikowano 31 Maja 2016 Opublikowano 31 Maja 2016 U mnie problemem był padnięty MAF. Po wymianie jest git.
mbedi Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Witam, podpinam się pod temat, mam tylko jeden błąd ten sam czyli 1 Fault Found: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded też kasuję go co kilka dni, auto nie ma mocy bo mam drugie BFB tylko w manualu to tamto mnie wciąga na starcie przez dolot i wyrzuca w tyle wydechem. A od jakiegoś tygodnia po każdym porannym odpaleniu na zimnym silnik szarpie gaśnie albo ma około 500-800 obrotów i po około 30 sek się uspokaja i zaczyna chodzić normalnie. Ten efekt już mnie dobija bo jeszcze kilka dni i wyrwie mi poduszki silnika. Jak trochę dodam gazu po odpaleniu to mniej nim szarpie i szybciej dochodzi do siebie. Założony mam BLOW OFF i wyraźnie słyszę że od tamtej pory syczy ciszej i krócej jakby mniejsze ciśnienie wytwarzała turbina. Mam trzy pytania. 1. Jaki parametr w VCDS powinien pokazywać podczas przyspieszania w pozycji ciśnienie w kolektorze ssącym bo w dieslu jak pokazuje 1800-2300 to jest ok 2. Zastanawia mnie czy nie mam pękniętego zbiorniczka w lewym nadkolu do którego idzie cienki przewód podciśnienia to jest chyba akumulator podciśnienia bo kiedy go odepnę od silnika i dmucham lub ssę to z oporami ale da się bez efektu napełnienia i koniec. 3. Patrząc na silnik za przepustnicą są dwa wężyki od ssącego idące w tył jeden wyżej drugi zaraz pod nim takie o średnicy około 10mm. ten wyżej jak się dmuchnie lub zassie to ewidentnie ma zawór jednokierunkowy i powietrze idzie w jedną stronę ale ten poniżej który jest chyba połączony z odmą czy dmucham czy zasysam to powietrze leci a w głębi słychać taki dźwięk jakby jakiegoś plastiku jakiegoś zaworka który coś próbuje ale nie umie. Co to może oznaczać czy jest ktoś w okolicy Katowic kto jest w stanie posłuchać mojego silnika popatrzeć na logi parametry i się wypowiedzieć??? Pomóżcie. Sam prowadzę warsztat ale ten silnik mnie przerasta a bardzo lubię swoje auto mimo wszystko. Wymieniony rozrząd świece olej MOTUL sonda 1 i ciągle ten błąd ubogiej mieszanki. Miałem kilka razy dwa błędy SYSTEM TOO LEAN i SYSTEM TOO REACH i zgłupiałem bo jak można mieć jednocześnie mieszankę za ubogą i za bogatą ale ten drugi już się nie pojawia. Edytowane 5 Lipca 2016 przez mbedi
Łukasz13 Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Musisz sprawdzić szczelność dolotu bo to podstawa, błąd może wskazywać na to że jest gdzieś nieszczelność w podciśniach lub odmie, blow off jak to jest zwykły atmosferyczny to do wywalenia i włożyć org. dv. Po za tym logi statyczne i dynamiczne trzeba zrobić na pb, nie piszesz czy problemy pojawiają się na pb i lpg czy tylko na lpg a tyo ważne. Ten węzyk o którym piszesz co idzie do odmy to może byćuszkodzony zaworek w trójniku odmyhttp://www.partz.home.pl/allegro/od012.jpgi on też może powodować takie problemy.
mbedi Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Nie wiem co to znaczy atmosferyczny, jest sterowany podciśnieniem jak oryginalny tyle że upust nie idzie w rurkę do filtra pow tylko na zewnątrz, posiada też regulację twardości sprężyny i jak był mocno skręcony to faktycznie błąd był częściej bo więcej powietrza dostawało się do kolektora, ale mimo wszystko mam go od około 2 m-cy a błędy były wcześniej i mocy też nie było. Zabrałem się za temat dopiero jak auto zaczęło głupieć przy odpalaniu. Mam multitronica i on nie ruszy póki silnik nie pracuje normalnie, a boje się tak od razu dać D ponieważ jak silnik ma za niskie obroty to skrzynia nie zapina biegu a znowu jak dodam gazu to strach że ukręci półośki więc grzecznie czekam kilka sekund aż się sytuacja unormuje. Jak mogę sprawdzić ten zawór co mi pokazałeś Łukasz??????? Wymontować go i co dalej? Mam drugie Audi z BFB więc jak to nie kłopot to je zamienię bo ten drugi chodzi dobrze i nie ma żadnych błędów.
otis89 Opublikowano 6 Lipca 2016 Opublikowano 6 Lipca 2016 Mario tak jak Łukasz pisze ori dv, szczelność, logi no i czy na pb jest ok, jak chcesz jestem teraz w kato to mogę ci pomóc z ogarnięciem tego.
mbedi Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Mario tak jak Łukasz pisze ori dv, szczelność, logi no i czy na pb jest ok, jak chcesz jestem teraz w kato to mogę ci pomóc z ogarnięciem tego. Dziś wymieniam skrzynie jutro powinien zjechać z podnośnika i jak tylko zacznie jeździć to zapraszam do mnie na kawę to może razem coś uradzimy bo właśnie potrzebuję kogoś kto umie weryfikować logi i ma jakieś pojęcie na temat benzyny turbo. No i problem rozwiązany dzięki koledze otis89 teraz auto śmiga aż miło. Przyczyną był faktycznie zaworek na odmie i pęknięty trójnik w którym siedzi ten zaworek. Otis89 jesteś wielki dzięki za pomoc logi i ogólnie poświęcony czas. Odwdzięczę się.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się