Mandal Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Witam! zakończyłem moją passe z dieslami i przerzuciłem się w końcu na benzyne 1.8T AVJ 150km z mapą na 190km z poprzedniego małysza 1.9TDI AVF. Zamierzam się do założenia instalacji gazowej, a że jestem w tym całkowicie zielony chciałem się was zapytać o zdanie. Zrobiłem rozeznanie i złapałem kontakt z gazownikiem którego najbardziej chwalili. Powiedziałem mu jaki silnik chodzi i przysłał mi propozycje części jakie mogą zastosować. Chciałem poznać wasze opinie, i czy jest sens dokładać poprostu pieniądze i jakie są różnice? Wiadomo, że chce wydać możliwie jak najmniej, ale może opłaca się dorzucić troche do czegoś wyższego. Gazownik mówił mi, że wytłumaczy mi na mijescu jeszcze jakie są różnice pomiędzy tymi zestawami, ale chce się posilić jeszcze informacjami od kogoś innego. Dzięki i Pozdrawiam! Sterownik / Reduktor - dopasowany do mocy auta / Wtryskiwacze - dopasowane do mocy auta STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / AC W01 --- 2700 złotych STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / AC W02 --- 2800 złotych STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / AC W03 --- 2900 złotych STAG 200 GOFAST / AC R01 RED 250KM / BARRACUDA 130nl/min --- 3000 złotych TECH 224/ AC R01 RED 250KM / BARRACUDA 130nl/min --- 3000 złotych STAG 4 QBOX BASIC / AC R01 RED 250KM / BARRACUDA 130nl/min --- 3100 złotych STAG 4 QBOX PLUS / AC R01 RED 250KM / BARRACUDA 130nl/min --- 3300 złotych LANDI RENZO OMEGAS / LI02 lub LI10 / MED --- 3500 złotych PRINS VSI-2.0/ REDUKTOR VSI / KEIHIN KN9 --- 4500 złotych Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego (ceny obowiązują do pojemności zbiornika 55L przy większym litrażu dopłata uzależniona od wielkości zbiornika) Zawór tankowania pod klapkę Wielozawór TOMASETTO EXTRA Węże gazowe PARKER Przewód elastyczny FARO fi 8 Edytowane 3 Czerwca 2016 przez Mandal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...