Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI 225KM tuning


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serwus :)

Panowie ile da się bezpiecznie wyciągnąć z tego silnika na skrzyni S-tronic ??

Opublikowano

To zależy ile masz kasy na to :decayed: Pamiętamy ze za DSG kasują exta :kox: Z turbina od aktualnej S3 :naughty: Tylko czapka w tym silniku ponoć słabsza jak w IG i IIG. Siemian ma 350 w IG. Czyli potencjał spory. Dzwonić, pytać, informować :wink:

Opublikowano

max 15kpln :)

Opublikowano

Na graty od biedy powinno wystarczyć. :) Pewnie najlepiej wyczuć moment kiedy czarodzieje maja więcej czasu i negocjować. Wiadomo ze lepiej mieć 15 jak nie mieć. :wink: Do takich projektów to chyba lepiej manual. Stronic jest bardzo ciężki, sprzęgła i dwumas jest do tego silnika(trzeba porównać w etce nr-y) i w serii strasznie obcina na gorze niuta... :kwasny:

Opublikowano

Serwus :)

Panowie ile da się bezpiecznie wyciągnąć z tego silnika na skrzyni S-tronic ??

Lajtowy soft daje okolice 265-270KM

http://gregor10.pl/audi-a4-b8-lift-2-0tfsi-cpmb-quattro-220km-usa-267km-413nm/

Mocniejszy nawet 280KM. A na 100oktanach + 280KM można zrobić

Opublikowano

Gregor, ale kolega wyraźnie pisze o 225KM(CNCD) czyli IIIG. CPMB(224KM)to IIG...


O stronicu nie wspomnę...

Opublikowano (edytowane)

III gen ma lepsze walnięcie na paliwie.

znajomy robił dwa i każdy + 70ps

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Gregor, ale kolega wyraźnie pisze o 225KM(CNCD) czyli IIIG. CPMB(224KM)to IIG...

O stronicu nie wspomnę...

Dokładnie tak. Silnik ma oznaczenie CNCD

To dobrze?

Czy po programie różnica jest znacząca?

Opublikowano

Tak, te silniki jeszcze mocniej wychodzą po chipowaniu.

Podstawowa różnica jest taka, że moim zdaniem fabryczne mapy w niesportowych modelach Audi są zbyt spokojne - po chipie czuć trochę "pazur" :)

Opublikowano

http://www.turbosprezarki-nowe.pl/s3/turbosprezarka_ihi_20_tfsi_06k145702n_06k145722a_06k145702m_06k145702j.html

Taka sprężarka i pod 350 można by....

Nie wiem czy p&p, ale podobna bardzo ;-)

IIIG ma Rail + MPI. Logo że "jak dołoży więcej do pieca to będzie lepiej grzać":-) :-) Tylko czapka w tym silniku ma w sobie kolektor wydechowy... Niewiadomą jak to "grzanie" zniesie :-?

Opublikowano (edytowane)

A więc tak:

Seria "wypluła" 239KM ( Patryk powiedział że nawet trafiali na te silniki które w serii miały 250KM )

Po programie 297 KM i muszę przyznać że auto duuużo lepiej się zachowuje :D jednym słowem WARTO!

Zastanawiam się czy nie zmienić jeszcze intercoolera ?

Edytowane przez Bristol
Opublikowano

Pojeździj trochę, potem intercooler + dp i jeszcze się coś wyciśnie.

Strojenie na 98?

Opublikowano

U kogo robiłeś?

Opublikowano

Strojenie było na paliwie shell 100 oktanów ( zawsze je tankuję chociaż zdaję sobie sprawę że wiele nie "daje" )

Patryk na początku powiedział że najlepiej stroi się na paliwie 98 ale na tym też da radę i będzie można tankować bez wpływu również 98


U kogo robiłeś?

Compsport - Bielsko

Opublikowano

Patryk masz na myśli Compsport?

Opublikowano

Patryk masz na myśli Compsport?

Zgadza się.

Konkretny człowiek.

Opublikowano

Drodzy koledzy a ktos robił takie cuda w okolicach Warszawy bo do Bielska nie bede jechał. Zależy mi tak na 260-280 km zeby wyciągnąć za rozsądne pieniądze w Wawie :)

Opublikowano

Dobrą, czyli ile?

Ja się ceną nie sugerowałem w sumie, ale w R-Performance i tak było swego czasu taniej (1200).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...