Wolf1991 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Witam wszystkich Silnik B8 CAHA ostatnio na kompie wyskoczyl mi komunikat zeby dolac oleju zagladam pod maskę w celu jego uzupełnienia a w zbiorniczku płynu chłodniczego jest ponizej kreski minimum. Pomyslalem ze uzupełnienie ale przy odkrecaniu korka zaczelo bulkac w zbiorniczku i wskoczył pod max. Silnik był gorący. Węże nie wiem czy jakos specjalnie twarde. Czym to moze byc spowodowane bo to chyba nie jest normalna sytuacja? W b7 BRD Niczego podobnego nie było.. Autko nam nie długo jeszcze na miękkim dowodzie
strikerrr11500 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) wyskoczyl mi komunikat zeby dolac oleju zagladam pod maskę w celu jego uzupełnienia a w zbiorniczku płynu chłodniczego jest ponizej kreski minimum Co ma olej do płynu chłodzącego? Stać na równym, zimny silnik i dolej płynu chłodzącego pomiędzy minimum a maximum. Na gorącym silniku odradzam odkręcanie gdyż panuje tam ciśnienie i płyn jest gorący a wiadomo różne przypadki chodzą po ludziach Jeżeli nie masz wycieków oleju a zauważysz że poziom oleju się podnosi to gdzieś nastąpiła nieszczelność i płyn chłodzący wlatuje do miski olejowej. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez strikerrr11500
Wolf1991 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 To ma olej do plynu ze przy okazji jego uzupełniania rzucił mi sie w oczy niski stan plynu chłodniczego również. Co mam dolac?? Przecież jak odkrece korek to plyn wraca do maximum spowrotem? Źle sie wyrazilem w poście na początku bo nie rozumiem
MikelA4 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zobacz jaki stan jest na zimnych silniku, bo kolega strikerrr11500 też się w tej kwestii jasno wyraził.
Wolf1991 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 Stan rano na zimnym w garażu był niewiele pinad mininum po odkrecenuiu korka bulgota i wraca na max. Oleju nie przybywa raczej skoro musialem dolac a plynu nie musze dolewac bo gdy popuszcze korek to wraca na pelny stan Stan rano na zimnym w garażu był niewiele pinad mininum po odkrecenuiu korka bulgota i wraca na max. Oleju nie przybywa raczej skoro musialem dolac a plynu nie musze dolewac bo gdy popuszcze korek to wraca na pelny stan
MikelA4 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 To po nocy cały czas masz ciśnienie takie w zbiorniczku?
Wolf1991 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 Praktycznie malo co sie wróci sam właśnie. Moze to być korkiem od zbiorniczka?
M4ssive Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mam podobnie w b6 awx. Czy zimny, czy ciepły w zbiorniczku jest stale ciśnienie i gdy odkrece korek to poziom płynu podnosi się do góry. Też nie mogę dojść co może być przyczyną.
Wolf1991 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mam podobnie w b6 awx. Czy zimny, czy ciepły w zbiorniczku jest stale ciśnienie i gdy odkrece korek to poziom płynu podnosi się do góry. Też nie mogę dojść co może być przyczyną.Ile juz z tym jeździsz?
M4ssive Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Odkąd pamiętam. Nic niepokojącego się nie dzieje, lecz daje do zastanowienia.
Wolf1991 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2016 Trochę grzebałem po internecie i wyczytałem ze przy takich objawach moze ponoc byc to uszczelka.. Auto niedawno kupilem i troche mnie to martwi
M4ssive Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Innych objawów nie mam. Także na razie się nie przejmuję.
piotrsob1 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Wszystko wskazuje na dostawanie się spalin do układu chłodzenia Przyczyn może być kilka, nieszczelna chłodnica spalin, dmuchnięta uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, bloki silnika raczej nie pękają ( chyba że od mocnego przegrzania motorówki bez płynu chłodzącego w układzie ) Do zrobienia test na obecność spalin w układzie chłodzenia , pomiar szybkości narastania i ciśnienia maksymalnego w układzie chłodzenia podczas mocnego przyspieszania Edytowane 6 Czerwca 2016 przez piotrsob1
skotmen Opublikowano 6 Czerwca 2016 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Tak jak wyżej kolega pisze uszczelka lub głowicą ?
Wolf1991 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2016 Umowilem sie z mechanikiem na wtorek przyszły zobaczymy co to będzie
Mattib8 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 I co tam kolego wiesz już co to bylo? Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Wolf1991 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Jeszcze nie zrobilem tego gdyz jestem za granicą ale wkrótce umowie sie z mechanikiem.Zdazylem zrobić test na obecnosc spalin w płynie i wyszedł pozytywnie. Tak wiec nic nowego nie bedzie procz tego co opisał kolega Piotr wyżej w swojej wypowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się