Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVANTador S4/LINE GTB 2260VZK 19' Pompei S5 STYLING 132 BIX INTEMO Koito Q5 continue by KoJ@K


KoJ@K

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, a potrzeby są od tego by je zaspakajać :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować skompletować 4x 10j stylingi i  je przemalować i już będzie coś innego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tjaaaaa :wink: gdyby bylo powietrze to bym tak zrobil, ale tak jak teraz na gwincie to bym musial podniesc przod, zeby bez przycierkowo sie jezdzilo. Mi tam jakos zbytnio nie zalezy, zeby bylo cos innego, wyjatkowego, ma sie poprostu przede wszystkim mi podobac :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty piszesz![emoji32] Masz tu na forum duze grono obserwatorow,ktorzy podziwiaja Twoje auto,to dla nich je modzisz i im ma sie podobac,Ty nim tylko jezdzisz([emoji14]),wiec bez oficjalnej zgody wiekszosci zmiana felg nie wchodzi w gre![emoji6][emoji23]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O żesz Ty orzeszku, nie wiedziałem, że aż tak :dance2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2017 o 21:49, KoJ@K napisał:

ma sie poprostu przede wszystkim mi podobac :whistling:

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Śrubki do pokrywy i uszczelka swoje odleżały i w końcu się doczekały wymiany :wink:

 

PCRKX2n.jpg

 

szgTWz6.jpg

 

Stara śrubka vs nowa - widac różnice w wysokości gumek

 

jCB0OhB.jpg

 

uo8iqss.jpg

 

Tutaj numery śrubek, jakby ktoś potrzebował.

 

FGB2Nlh.jpg

 

I po :whistling:

 

McZBAbP.jpg

 

Pozdrowienia dla Rudego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie a kto tak nasmarkał tego czerwonego :P ? Dynamometrem chociaż dokręciłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No...w koncu ,jak tak mozna bylo jezdzic[emoji27]
Kamil on ma dyno...w rece ?,chyba [emoji23] zrob zdjecie za tydzien tej pokrywy


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam takiego klucza. Zawsze bralem sobie z pracy do takich robót, ale jakis czas temu ktoś go zayebal i nima :/ 

 

Co rudy watpisz, ze teraz nie bedzie ciekło ? Teraz tam jeszcze musze kerszerem i pedzelkiem wjechac ...

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz, cała zagadka uszczelki pokrywy to dobre wyczyszczenie/odtłuszczenie powierzchni przylegającej, wyczyszczenie dokładnie rowka w pokrywie pod uszczelkę , no i równomierne dokręcenie śrub by na całości pokrywa dociskała uszczelkę tak samo :P Wtedy to nawet ta ORI starcza na długie lata :) Mam nadzieję, że dyno masz dobre w rękach i będzie sucho :thumbup1: A nie myślałeś kupić sobie takiego klucza ? Powiem Ci, że od kiedy ja mam to dość często mi się przydaje... a miał być tylko do dźwigienek i pompowtrysków. 

P.S a gdzie EGR ? ? ? Oj nie ładnie, nie ładnie :P

Hehe, dobrze Ci to ktoś zrobił, że klapę zostawił...  gdybym nie pomykał czasami do DE to też bym dawno poszedł w taki mod ;)

 

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem myslalem o takim kluczu i z tego co sie orientowalem to z Neo jest za okolo 260zl... Miejmy nadzieje, ze moj dynamometr ręczny zda egzamin :eusathink:

Egr jest out - tak jak widac i wspawana zostala klapa gaszaca z 2.5 tdi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiosna jest to i pewnie w Lidlu niedługo pojawią się oferty motoryzacyjne i klucz dyno za 80 zeta. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak juz brac dyno to taki bardziej sprecyzowany zakres, a nie od 0 do 800Nm :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.05.2017 o 05:18, KoJ@K napisał:

Niestety nie mam takiego klucza. Zawsze bralem sobie z pracy do takich robót, ale jakis czas temu ktoś go zayebal i nima :/ 

 

Co rudy watpisz, ze teraz nie bedzie ciekło ? Teraz tam jeszcze musze kerszerem i pedzelkiem wjechac ...

to ci dranie,tez ma w robocie taki fajny od5 do 80nm patrzyłem do katalogu 370Euro kosztował:whistling: na razie nikt nie zajumał to korzystam

czas pokaze jak to poskręcałeś:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z obietnicą fotki silnika po tygodniu - jak narazie susza i oby tak caly czas :whistling: :cool1:

 

xLhgYv3.jpg

 

MdlJ4Rx.jpg

 

sma9Sv6.jpg

 

IP8P98r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pięknie :thumbup1: 

Ogólnie na wycieki bardziej jest narażona strona przy kolektorze/egr :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam juz tez jest narazie suchutko :cool1:

Na chwile obecną jedynym miejscem wyciekowym (chyba wyciekowym, bo zauwazylem to bedac pod autem, ale wtedy tez w sumie wszystko bylo zarzygane spod tego dekla) jest uszczelniacz walu...od strony skrzyni ... :facepalm:  jak bede znowu pod spodem to zobacze, jak wyglada sytuacja, ewentualnie podoczyszczam i bede obserwowal... 

Patrząc od góry jest suchutko, a narazie jakoś za bardzo nie chce mi sie zrzucac skrzyni dla samego uszczelniacza ... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wczoraj w garażu zastała mnie tęcza :kox:

 

g5x8ffY.jpg

 

HQ30xRq.jpg

 

Pasowałoby się nauczyć od Frost-a i mieć lustrzane zawsze przy sobie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...