pimpas Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Witam po pierwszym odpaleniu silnika (zimny silnk) obroty wskakują mi na 1800 obr. gdy przejadę kilka metrów lub odpalę drugi raz silnik obroty wskakują na 1000 obr . Co może być przyczyną tego zjawiska i czy to jest normalny objaw ??? https://www.youtube.com/watch?v=MV8RziNN4lc
Fido Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 1800 po rozruchu to nie jest normalne. VAG coś podpowiada ?
kawowy19 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 zobacz vagiem bo przeciez check wali. Może czujnik temp fiksuje albo zaworek odmy coś
pimpas Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 Mam prośbę jak odczytać błędy z VAGA mam program VAG-com pl i kabelek może ktoś mi poda instrukcje albo link do instrukcji ??
kawowy19 Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) podlączasz kabel, odpalasz vaga, właczasz zapłon, łaczysz się z silnikiem i wybierasz błędy Edytowane 9 Czerwca 2016 przez kawowy19
SebolA4 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Sprawdź zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej ( schemat na jednym ze zdjęć): http://auto-truck3.pl/product.php?id_product=9126
poeG Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Zgadza się trzeba zacząć od zaworu zwrotnego odmy w 1,8T znajduje sie pod kolektorem ssącym, trzeba najpierw odkręcić śruby zbiorniczka płyny chłodniczego i odchylić go w stronę przodu samochodu. Jak zaglądniesz pod kolektor zobaczysz kolanko wychodzące z silnika obok a następnie trójnik na trójniku będzie opaska należy ją rozkręcić i zdjąć wtedy zaworek uda się wyjąć z trójnika (do zaworka będzie prowadzić wąż który jest podłączony do kolektora ssącego. Cena zaworka to 14,50 zamiennik, oryginał w serwisie 43. W 1,8 to typowa usterka - membrana zaworu uszkadza się i zawór przepuszcza powietrze z kolektora do skrzyni. U mnie objawem była nierówna praca silnika po odpaleniu, po rozgrzaniu silnika utrzymujące się obroty na poziomie 1000-1200 obr, podwyższonym spalaniem, paleniem się lampki check-engine, błąd ubogiej mieszanki.
Repik Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Ja miałem podobnie, tyle tylko, że po odpaleniu obroty nie były aż tak duże, ale dopóki auto chodziło na saniu silnik pracował równo, potem przebierał lub miał podwyższone obroty/falowały. Kolejnym objawem było to, że obroty wolno (zdecydowanie za wolno) opadały. Zawór ten możesz w bardzo łatwy sposób sprawdzić, bez podłączania komputera. Odpal samochód i w momencie gdy wystąpi problem ściśnij gumowy wężyk, który idzie od kolektora do odmy - jeżeli praca silnik się ustabilizuje i będzie działał poprawnie na 100% do wymiany zawór. Przy wymianie zaworka nie polecam zamienników - efekt jest kiepski i dosyć szybko padają. Ja kupiłem w serwisie we Wrocławiu za 48 złotych oryginalny i śmiga aż miło.
mamut1993 Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Witam mam ten sam problem.chcialem się dowiedzieć coś więcej na temat wymiany jakieś zdj tego jak ktoś może podesłać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się