Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bieniek co nie tak z nim, a co Ci do gustu przypadlo?

Opublikowano

Tak jak w temacie, dla świeżaka :naughty:

Zamierzam pierwszy raz nałożyć wosk na auto i szukam czegoś niedrogiego i łatwego do nałożenia. Oczywiście rozumiem, że kolejność: mycie szamponem, kropki asfaltu itd. glinka, cleaner i wosk. Tutaj główne pytanie tego postu, czy takie coś na "pierwszy raz" może być i będzie się przez trochę trzymało? Kolega właśnie odświeża tym czarny lakier i bardzo sobie chwali. Ja mam "szary delfin"

FORMULA 1 CARNAUBA KREM WOSK DO POLEROWANIA (3157384554) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Jeżeli nie to co powyżej to co? I czy jest to dostępne w jakiś hipermarketach czy tylko sklepach moto i w necie?

Opublikowano

Papier wszystko przyjmie.

Opublikowano

Powiem tak, lepiej dodać trochę pieniędzy i mieć produkt sprawdzony. Proponuję zakupić classic z Meguiar's Deep Crystal Carnauba Wax dostępny tutaj ALCARVE autokosmetyki: Meguiars Deep Crystal Carnauba Wax - Zabezpieczenie lakieru lub wersję z cleanerem ALCARVE autokosmetyki: Meguiars Cleaner Wax Liquid - Zabezpieczenie lakieru To są podstawowe wersje kosmetyków firmy Meguiar's w budżetowej cenie a przynajmniej sprawdzone.

Opublikowano

mam zapytanie jeśli mam szampon z woskiem to czy muszę kupować szampon bez wosku jeśli chce wyczyścić potem lakier Tar&Glue Remover ValetPro i glinką ?

Opublikowano

Jeżeli masz szampon z woskiem a potem zaczniesz używać środków czyszczących to usuniesz warstwę wosku, chociaż produkty typu 2 w 1 to są produkty, których używa się jak nie ma czasu na nic w tym na czyszczenie lakieru. Dlatego polecam najpierw wymyć auto potem wyczyścić lakier i na końcu kolejny raz użyć szamponu z woskiem chociaż zdecydowanie bardziej zalecam każdy preparat używać osobno czyli szampon a potem wosk.

Opublikowano

Dobra pany zestaw dla swiezaka czyli co?

po kolei .....

bo sie rozpisujecie a co kupic dalej nie wiem ma byc dobrze i tanio :polew:

Opublikowano

Chyba kpisz, na trzeciej stronie tego tematu jasno i klarownie napisane, podane na tacy.

Opublikowano

Czytanie nie boli, poświęć z łaski swojej trochę swojego cennego czasu... a nie czekaj na kolejny taki sam post, który był w tym dziale pisany już chyba 100 razy:doh:

Opublikowano
oj coś czuje ze ja chyba sobie dam z tym spokój zeby nic nie zje...narazie kupie jakis dobry szampon i wosk no i rękawice CarPro:wink:

Panowie a ten ręcznik to serio taki dobry jest,jak na tym filmie czy ściema?

Tak ręczniczek za***isty, ładnie zbiera wodę, nie zostawia smug :P

Polecam w 100% te reczniki, koszt okolo 30zl ale zdecydowanie ułatwia wycieranie reszty wody po myciu z lakieru :) szczególnie jak ktos ma czarny lakier :decayed:

a gdzie go można dostać super sprawa :slina:

ja kupiłem na allegro.. dosłownie taki sam jak na filmie i dałem chyba 36zł

Opublikowano

Panowie potrzebuję rady

Postanowiłem odnowić lakier w mojej czarnej B7 akryl

Dzisiaj juz kupiłem

1 Polerkę power up - POLERKA 1400W POWER UP! GRATIS NAKŁADKA i TARCZA (3167652647) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

2 mikrofibrę

3 GLINKA DO LAKIERU ValetPRO

4 Pasty Menzerna FG400, PF 2500, SF 4000.

5 IPA

Teraz potrzebuję rady jakie pady kupić do tych past, jakiej firmy i czy gąbki czy wełna. Ktoś pracował na tych pastach.

Teraz jaki cleaner jest tani a dobry przed woskiem.

Wosk - jaki jest dobry do czarnego koloru. czy np ( Collinite 476 ) bedzie ok.

Czy zamiast wosku zainwestować w powłokę polimerową - np Diamondbrite LacroeŽ, 199.00 PLN - Kosmetyki samochodowe - auto kosmetyka do samochodu Warszawa - Ochrona lakieru i woski, Diamondbrite lub coś innego.

Będę wdzięczny za rady i opinie

Opublikowano

Pady zestaw Flexipad pomaranczowy, zolty i bialy. Polerka bez stabilizacji obrotow bedzie ciezko. Welne sobie odpusc. Cleaner moze byc np popularny Dodo Juice Lime Prime. Colli jest ok, jeden z tanszych dzialajacych. ta powloke sobie daruj z kilku powodow. Po kazdej pascie dobrze zmywaj elementy IPA, zwlaszcza po F400.

Opublikowano

OK Griffe

Tak jak radzisz zakupiłem flexipads, cleaner Dodo, i wosk Colli

Na masce i przednim zderzaku mam pare odprysków od kamieni. Dzisiaj kupiłem u lakiernika odpowiednią zaprawkę (akryl)

Teraz moje pytanie

czy robić zaprawki przed samym polerowaniem pastami - oczyścić lakier, wyglinkować, zamalować odprysk -poczekać aż wyschnie i przeszlifować papierem wodnym np 1500 i 2500, i dopiero wtedy zacząć polerować pastami Menzerna 400,2500,4000 dobry będzie efekt zaprawek- czy będzie widać że coś było peciane farbą

Jeszcze do obrotów polerki podczas polerowania - jak ma ty wygladać, ile obrotów przy kolejnych przejściach i ile przejść.

Ja przestudiowałem Polerowanie maszynowe lakieru z użyciem polerki obrotowej. Autor-DaveKG-Poradnik Detailing World. | Detailer.pl - Kosmetyki samochodowe i wyczytałem żę najlepiej jest aż 18 przejśc na jednej paście da najlepszy efekt.

W ten sposób pasta przejdzie przez szereg etapów ścieralności opisanych wcześniej:

* 2 przejścia z 600rpm aby rozprowadzić pastę

* 2 przejścia z 1200rpm aby rozpocząć pracę ścierniwa

*4 przejścia z 1500rpm aby ścierniwo pracowało usuwając defekt

*4 przejścia z 1800rpm aby kontynuować pracę ścierniwa usuwając defekt

*4 przejścia z 1500rpm aby usunąć lekkie zarysowania pozostawione wcześniej

przez ścierniwo, którego cząsteczki są teraz mniejsze

* 2 przejścia z 900rpm aby nadać wysoki połysk

Jakieś rady

Opublikowano

Jesli lakier masz jednoskladnikowy akryl i dobrales na zaprawki taki lakier i kolor to ok. Miejsce odprysku bardzo dokladnie oczywscic. Polozyc farbe i dobrze wygrzac suszarka najlepiej, zeby dala sie szlifowac. Jesli dobrze wykonasz powyzsze kroki zaprawki powinny byc albo ledwo widoczne alb w ogole.

Co do ilosci przejsc i przejazdow od czegos trzeba zaczac, opisany poczatek nie jest zly, ale kazdy lakier reaguje inaczej, pasta, pad to wszystko ma wieksze lub mniejsze znaczenie. Wazne aby pilnowac temperatury zwlaszcza na obrotach 1500 i w gore i pastach mocno tnacych. Pasty bardzo malo kilka kropli doslownie. Poogladaj filmy na temat polerowania. Co jakis czas sprawdz dlonia temp lakieru. Pamietaj aby po danej pascie dokladnie przemyc element IPA (roztwor 50:50 z woda zdemineralizowana) i sprawdzic czy nie pojawily sie rysy. Pasty maja spora tendencje do zapychania/maskowania rys.

Powodzenia.

Opublikowano

Witam taki zestaw bedzie dobry?

Microfiber Wash Mitt megsa

Auto Clay Soft 200g bilt hamber

wosk 476s

Ultimate Compound

Fluffy Drying Towel recznik do osuszania

NXT Generation Car Wash megsa

Even-Coat Applicator Pad (2-pack) megsa

Pro Applicators Yellow/Red/Black x2 Tricolor

IPA

Opublikowano

Osobiscie bym zmienil Colli 476 na megsa #16 i szampon zdecydowanie jesli megsa to Gold Class poza tym ok.

Opublikowano

Colli można zmienić na lato na POORBOY'S WORLD Natty's Paste Wax Blue ale nie na megsa... nie opłaca sie cena=jakość. Aczkolwiek Colli tez będzie git trochę mniejszy połysk za to dłuższa trwałość

Opublikowano

OK

Panowie mogę opowiedzieć o polerowaniu swojego samochodu, robiłem to po raz pierwszy.

Materiały:

Polerkę power up - Polerka jest całkiem spoko - tylko jednak brak stabilizacji obrotów daje się we znaki ( polerka znacznie zwalnia przy docisku, i nie wiadomo do końca jakie obroty ma na jakim biegu)

2 mikrofibra

3 GLINKA DO LAKIERU ValetPRO

4 Pasty Menzerna FG400, PF 2500, SF 4000.

5 IPA

6 Flexipads pomaranczowy, zolty i bialy

7 cleaner Dodo Juice Lime Prime

8 wosk POORBOY'S WORLD Natty's Paste Wax Blu

Polerowanie jest czasochłonne i trzeba się przyłożyć do tego, mi to zajęło prawie całe dwa dni. Na początku było nie co ciężko, utrzymanie polerki, ustawienie obrotów ile przejść na paście itp. Z każdym elementem było już znacznie lepiej, a pod koniec to już była raczej przyjemność z polerowania.

Efekty są zaskakujące Wszystkie rysy zostały usunięte poprzez polerowanie a czasami papierem wodnym 2500. Lakier wygląda jak nowy (można powiedzieć jak lustro) nabrał koloru i czarnej głębi. Jednak zostało z 10% kółeczek jak patrzymy pod światło.

Nie wiem czym to zostało spowodowane:

-czy trzeba by jeszcze z raz czy dwa przejechać pastą Menzerna 4000

-czy warunki gdzie obywało się polerowanie nie były wystarczająco sterylne ( garaż z glazurą) może te wirujące pyłki to zrobiły.

Polerowanie polecam każdemu kto chce odnowić swój samochód, mi to się udało samemu i to w bardzo dobrej cenie.

Kto mi podpowie z tymi 10% kółek na lakierze jaki błąd popełniałem że nie zostały usunięte w 100%

Opublikowano

Przyczyn moze byc kilka, pokaz pzede wszystkim efekty pracy. jakies przed i po.

Opublikowano

Zdjęć prawie nie robiłem ale kilka mam

PRZED:

20130417_152812.jpg 20130417_152819.jpg

20130417_152822.jpg 20130417_152835.jpg

20130427_162527.jpg 20130427_162530.jpg

20130427_162534.jpg 20130427_162537.jpg

A teraz po, zdjęcia robiłem dzisiaj

20130509_112735.jpg 20130509_112752.jpg

20130509_112756.jpg 20130509_112815.jpg

20130509_112824.jpg 20130509_112858.jpg

20130509_112905.jpg 20130509_112917.jpg

20130509_112926.jpg 20130509_112929.jpg

Tak jak widać trochę tych kółek jest, robiłem zdjęcia w słońcu, bo nie mam mocnej lampy halogenowej do inspekcji lakieru.

co mam zrobić aby pozbyć ich się na 100% jakieś rady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...