Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T ANB Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 26.12.2020 o 04:22, Marcin.gta napisał:

Zastanawiam sie nad tymi ledami, daj znac pozniej Jak wrazenia z jazdy. 

Założyłem i efekt był ok ale coś mi tu nie pasowało więc zajrzałem w odbłyśnik i o to odbłyśnik rok po regeneracji ? na szczęście lecą na gwarancję 

IMG_20210102_151641.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, przemolll napisał:

Masz oznaczenie tej skrzyni może??  Bo w tej lekko torsen się odzywa ?

Mam ta skrzynie, bo auto sprzedalem z tą co wyszla z fabryki.

Skrzynia jest zdrowa, z chlodzeniem oleju, trzeba wyprowadzic przewody do przodu i dac małą chlodnicę.

Opublikowano
3 godziny temu, przemolll napisał:

Masz oznaczenie tej skrzyni może??  Bo w tej lekko torsen się odzywa ?

Jak objawia się u ciebie ten torsen ? Ja u siebie wymieniłem torsen na inny, zregenerowalem dyfer tylny i jak stukało i szarpało tak zostało.zostal mechanizm różnicowy przód i tam pewnie jest problem 

Opublikowano
W dniu 2.01.2021 o 21:27, hunter91 napisał:

Jak objawia się u ciebie ten torsen ? Ja u siebie wymieniłem torsen na inny, zregenerowalem dyfer tylny i jak stukało i szarpało tak zostało.zostal mechanizm różnicowy przód i tam pewnie jest problem 

U mnie wyje na 2 biegu z niskich obrotów i myślę że to torsen w dodatku jest metaliczne puknięcie pod lewarkiem zmiany biegu. Myślałem że poduszki czy coś ale wszytko było nowe 

 

W dniu 2.01.2021 o 21:27, hunter91 napisał:

 

Opublikowano
W dniu 2.01.2021 o 18:49, Dev napisał:

Mam ta skrzynie, bo auto sprzedalem z tą co wyszla z fabryki.

Skrzynia jest zdrowa, z chlodzeniem oleju, trzeba wyprowadzic przewody do przodu i dac małą chlodnicę.

Odezwę się na pewno. Pytanie czy siada P&p zamiast dtq?? 

Pewnie trzeba będzie włożyć stałe przegłuby 

Opublikowano
46 minut temu, przemolll napisał:

Odezwę się na pewno. Pytanie czy siada P&p zamiast dtq?? 

Pewnie trzeba będzie włożyć stałe przegłuby 

Fakt, zmienialem półosie, mam je gdzies jeszcze

Opublikowano (edytowane)

Cisza w temacie ale blok 06A pojechał na rozwiert na 82.5mm? będzie 2l?

Jeszcze cały czas myślę czy zostawić korby z S3 czy dać kute ?

IMG_20210128_164242.jpg

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

Już jak rozebrałes to dołóż kasy na kute 

Opublikowano

Tylko czy warto? Ogólnie to wszystkie korby są kute, wszystko sprowadza się tylko do materiału, z którego zostały wykute. Jaką moc planujesz?

Opublikowano

Piekne ?

Opublikowano

W temacie cicho a w garażu się dziej ?

Chińskie korby Primsa z sworzniem Ori 20 przerobiony na sworzeń 21mm

Ori wał.z S3 256km po przebiegu 40tys km 

Aktualnie wał oddany do wyważania w dodatku okazyjnie za 1k  kupiłem kpl silnik awt z wiązka komputerem i całym osprzętem ?

Cały czas jeszcze myślę czy odprężyć tłoki czy dać przekładkę 2.5mm

 

 

 

 

IMG_20210316_203009.jpg

IMG_20210222_195530.jpg

IMG_20210222_195534.jpg

IMG_20210325_140535.jpg

received_2928094880809937.jpeg

received_2796677020585741.jpeg

IMG_20210427_192653.jpg

Opublikowano

W jaką moc celujesz?

Opublikowano
W dniu 28.04.2021 o 08:31, Langista napisał:

W jaką moc celujesz?

Na razie chcę wycisnąć Max hybrydy jako mam k03 

A później jakaś turbina tak by wziąć taką okolice 500/600

Opublikowano

To dobrze byłoby wał razem z kołem zamachowym wyważyć, chyba, że już to zrobiłeś :D

Opublikowano

Kur...az mi stanoł??

Opublikowano (edytowane)

Źle to nie wygląda nawet ?

Po za tym przyszła głowica z ADR na szerokim kanale, na zaworach wydechowych +1mm paradowkich o zwiększonym przepływie, sprężynach z S3 

 

 

 

 

 

 

IMG_20210531_211619.jpg

IMG_20210531_204043.jpg

IMG_20210525_212944.jpg

IMG_20210525_212923.jpg

FB_IMG_1622055547525.jpg

FB_IMG_1622539885090.jpg

IMG_20210429_211903.jpg

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

Te zdjęcia to okład na moje zmęczone oczy?

Opublikowano
8 godzin temu, przemolll napisał:

Źle to nie wygląda nawet ?

Po za tym przyszła głowica z ADR na szerokim kanale, na zaworach wydechowych +1mm paradowkich o zwiększonym przepływie, sprężynach z S3 

 

 

 

 

 

 

IMG_20210531_211619.jpg

IMG_20210531_204043.jpg

IMG_20210525_212944.jpg

IMG_20210525_212923.jpg

FB_IMG_1622055547525.jpg

FB_IMG_1622539885090.jpg

IMG_20210429_211903.jpg

To ile planujesz mocy że szerokie kanały ? 350+ ?

Opublikowano
2 godziny temu, hunter91 napisał:

To ile planujesz mocy że szerokie kanały ? 350+ ?

Eski kanał wystarcza do 400 więc szeroki trochę więcej. Najprawdopodobniej będzie siedzieć docelowo gt28 gen 2 lub jakieś efr lub gt30 + coś małego by z dołu pompowało ?

Opublikowano
12 godzin temu, george napisał:

B5 FL w eSce ma swój urok. :)

 

11 godzin temu, przemolll napisał:

Źle to nie wygląda nawet ?

Po za tym przyszła głowica z ADR na szerokim kanale, na zaworach wydechowych +1mm paradowkich o zwiększonym przepływie, sprężynach z S3 

 

 

 

 

 

 

IMG_20210531_211619.jpg

IMG_20210531_204043.jpg

IMG_20210525_212944.jpg

IMG_20210525_212923.jpg

FB_IMG_1622055547525.jpg

FB_IMG_1622539885090.jpg

IMG_20210429_211903.jpg

 

W dniu 23.05.2021 o 20:13, michcio28810 napisał:

Aaa. To nie znam

 

27 minut temu, przemolll napisał:

Eski kanał wystarcza do 400 więc szeroki trochę więcej. Najprawdopodobniej będzie siedzieć docelowo gt28 gen 2 lub jakieś efr lub gt30 + coś małego by z dołu pompowało ?

A to fajnie ale szeroki kanał i szybkie wstawanie w silniku 1.8 to raczej abstrakcja ale zobaczymy co będzie . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...