moro99 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Witam. Mam problemik taki iz przy hamowaniu ( nie zawsze 1na 10 - 20 hamowań ) po warunkiem iz kola sa mocniej skręcone (na łuku) nie gra roli w którą strone spychać jakby ocieranie - bardzo wyraznie i gloso. Gdy hamuje na prostej wszystko jest ok. Sila hamowania jest ok. Czasami włączy mi sie kontrolka czerwona (kolko i wykrzyknik w środku). Z tego co przeczytalem na forum mogą mi sie kończyć klocuszki i np może ocierać juz ta części która trzyma klocek o tarcze. Chciałbym uzyskać potwierdzenie mojej teorii . Czy polecacie jakieś Firmy które produkują klocki ? Pozdrawiam
nike21 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 klocki sprawdzisz tylko wzrokowo... przy okazji zerknij czy kolo nie ociera o nadkole w ktoryms miejscu... a klocki polecam TRW
moro99 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 zastanawialem sie nad ferodo i tarczami brembo - co myslicie ? czy to jest jak z np telewizorami sony - placisz za marke a produkt jest jednakowy z oferta konkurencji ? a co do ocierania to nie zawsze je slychac - tak jak pisalem czasami przy hamowaniu slychac a czasami nie - i tylko prze hamowaniu przy skrecie kolami nawet do oporu nic nie trze jutro sprawdze nadkola ale nie wydaje mi sie zeby to bylo to ... Opony zu=imowe i letnie mam w tych samych rozmiarach wiec to tez nie to
nike21 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 jak kupisz z dobrego zrodla to beda lepsze niz konkurencja... tylko zastanow sie czy chcesz wydawac tyle kasy?? 3 razy takiego przebiegu na komplecie i tak nie zrobisz
Marek12 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ja wiem że Brembo jest przereklamowane! Brembo w wyczynowym sporcie to inna bajka niż dla amatorów! Rozmawiałem z kolesiami z Brembo w Częstochowie i Dąbrowie (tam są fabryki) Nie lubię przepłacać za samą markę
moro99 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2008 Klocki bede brac napewno z polcar bo mam dobre wejscia tam a jakie to jeszcze nie wiem. tylko to szorowanie mnie czasem wkurza...
nike21 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 mozliwe ze jest tak jak mowisz ze skonczyla sie okladzina na klocku i szoruje blacha o tarcze... ale jesli by tak bylo to tarlo by caly czas a nie tylko na skreconych kolach i jeszcze raz na jakis czas...
tympy_rykin Opublikowano 8 Grudnia 2008 Opublikowano 8 Grudnia 2008 podnieś auto, zdejmij koło, pooglądaj nadkola. może pojawił się luz na zawieszeniu i przy hamowaniu w skręcie ociera opona o nadkole
moro99 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2008 co do obcierania to napewno nie jest tarcie gumy o nadkole tylko bardziej metal o metal. Juz coraz czesciej sie pojawia. Zauwazylem tez ze klocki mi zaczynaja piszczec przy delikatnym hamowaniu. Wg mnie wszystkie znaki na niebie i ziemi mowia ze koncza sie klocki - mam racje ?
spetsnaz Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 co do obcierania to napewno nie jest tarcie gumy o nadkole tylko bardziej metal o metal. Juz coraz czesciej sie pojawia. Zauwazylem tez ze klocki mi zaczynaja piszczec przy delikatnym hamowaniu. Wg mnie wszystkie znaki na niebie i ziemi mowia ze koncza sie klocki - mam racje ? Chyba najprościej będzie zdjąć koło.. prawda??
nike21 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 ale racje chyba masz tak czy siak zwal kolo i bedzie wiadomo na 100%
moro99 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2008 nie mam gdzie chyba bede musial sie do jakiegos fachowca przejechac
nike21 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 jak nie masz gdzie? wszedzie... popuszczasz 5 srub, lewarkiem w gore, zwalasz kolo i widzisz wszystko jak na dloni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się