The Viru5 Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Ostatnio odkręcałem zacisk w tylnym hamulcu i zauważyłem że dolny stworzeń/tuleja w jarzmie ma luzy i mam pytanko czy wystarczy wymienić te tulejki czy trzeba całe jarzmo. Pewnie to jest przyczyna pojedynczego stuknięcia przy hamowaniu (słychać to gdy auto już się zatrzyma) Luzy pokazane jak na początku tego filmu: https://www.youtube.com/watch?v=M9hrQz7VFbo
veron Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 Spróbuj najpierw same sworznie wymienić. Są takie zestawy naprawcze. Najlepiej weź jarzmo ze sobą do sklepu i dobierz sobie tak żeby luzów nie było.
Tobike Opublikowano 1 Lipca 2016 Opublikowano 1 Lipca 2016 A ten drugi porusza się swobodnie bez luzów?
iparts Opublikowano 5 Lipca 2016 Opublikowano 5 Lipca 2016 Zdecydowanie nie może być takich luzów. Przez to właśnie mogą też występować stuki o których piszesz. Zrób tak jak Ci kolega "veron" napisał - kup zestaw naprawczy i wymień same sworznie. Jeżeli nie pomoże to niestety trzeba będzie zatroszczyć się o nowe/używane jarzma.
tsluszniak Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Odkopię trochę temat. U mnie także pojawia się stuknięcie w momencie naciśnięcia mocniej hamulca. Sworznie dla jarzma pod heble 288 mm są o numerze 251 615 219? Podejrzewam, że to przez nie te stuki.. Polecacie jakieś konkretne zestawy naprawcze? ATE, BOSCH? coś innego/tańszego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się