uzytkownik12 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Witam. Nie mam za bardzo pojęcia o tym więc wolę zapytać was w końcu od tego jest te forum proszę nie pisać poszukaj siebie w Google czy coś takiego bo nie mam na to czasu przejdźmy do tematu posiadam audi a4 1.9 tdi avg ze zrobiony programem na 128km chciałbym zmienić wtryskiem na te 216 i moje pytanie jest takie czy po ich zmianie trzeba będzie ingerować w komputer czy to wystarczy wymień je sobie i pojechać na hamowanie sprawdzić jak rezultat ? Z góry dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
carloss17 Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Najlepiej byłoby zrobić program pod wtryski 216 , po zmianie wtrysków dawka paliwa i kat wtrysku do ustawienia
Mozgu Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Bez ustawienia kata wtrysku i dawki oraz korekty softu bedziesz mial co najwyzej chmure dymu za soba.
Hezen Opublikowano 8 Lipca 2016 Opublikowano 8 Lipca 2016 Kąt wtrysku spadnie o jakieś 20 jednostek, bo 216 będą miały ustawione inne (większe) ciśnienia. Dawka wiadomo że do zmniejszenia, bo przez większe otworki w końcówkach będzie się lało więcej wachy. Korekta softu obowiązkowa. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Michał RdoM Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Panowie a powiedzcie jaką korektę trzeba zrobić przy zmianie ori wtrysków w AHU na wtryski z AFN. Chcę zrobić chip i jeden z forumowiczów podpowieedzial że lepiej zmienić wtryski jak wyżej i dopiero wgrać nową mapę dzięki czemu uzyskam nie 115KM a 130! Oczywiście nim wezmę się za to, to zrobię dokładną diagnozę silnika i turbo. P.S. jak takie zmiany mogą wpłynąć na auto?? Pomijając że będzie "zapieradalało" w porównaniu do obecnej dynamiki Edytowane 9 Września 2016 przez Michał RdoM
Hezen Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Nie wiem czy wtryski od AFN mają takie same ciśnienia? Jeśli mają większe to opóźni Ci się kąt wtrysku. Przez większe otworki będzie się lało więcej wachy, jeśli będzie poddymiał to dawka do korekty. Chyba że założysz te wtryski, ustawisz kąt wtrysku i pojedziesz na program. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 9 Września 2016 przez Hezen
baca2309 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 wtryski afn 190bar na 300 , wtryski ahu 190 bar na 300 , kat taki sam tyle ze dawka spadnie:) co do 216 to zalezy jakie cisnienie ustawione jak 220 to kąt do poprawy, jak nie to tylko dawka korekte trzeba zrobic bo program na mniejsza ilosc paliwa chyba ze nie bedzie za duzo dymił to luz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się