Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B6 BBK "S"pokojny rodzinny Avant Milltek Sport by Kacza.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wspomaganie i klima? ;-)

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Wspomaganie razem z maglownica nowe :) klima sprawdzona:)
Opublikowano

Co do awaryjności to w naszych silnikach około 300 tys km zaczyna się coś dziać (głównie rozrząd). Poza tym to praktycznie są bezawaryjne :-) dla porównania ubóstwiane 2.7T częściej stoi w warsztacie z awarią niż jezdzi ;-)

Opublikowano

Ładnie ladńie. Kiedy porównujemy?:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bieniek a Twój się nie popsuje jak raż strzelisz ze sprzęgła? ;)

W samą porę :decayed:

poxipolem nie dało rady skleić? :kox:

Super, ze kolejne V8 ogarnięte jak trzeba :)

a nie tylko wkoło narzekania jakie to okropne i awaryjne :facepalm:

Słyszałem ze wystraczy "kropelka" i trzyma na następne 250 tys ;)

Gratuluje! :) dużo osób pie***li mało robi z v8 a tutaj proszę, tak jak było powiedziane tak zrobione :) teraz tylko jeździć i lac 98 :)

5f0a73c42958.jpg

Rozrusznik i alternator tez zregenerowany w profi firmie. Szczotek z alternatora za dużo już nie zostalo

Wrócę z urlopu to sprawdzimy :))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Bieniek specjalnie dla Ciebie wjedzie tez nowe sprzeglo do S4 co by wstydu nie bylo;)

No to jestesmy po dosyc sporym serwisie w VAG BAUER.

Wymienione:

-kpl rozrzad(napinacze, lancuchy, sruby, podkladki itd)

-regeneracja rozrusznika, alternatora, sprezarki klimy

-odgrzybianie i nabicie klimy

-nowy osuszacz

-masa nowych uszczelniaczy, oringow itd

-nowa poduszka silnika prawa(obawiam sie ze jeszcze prawa bedzie do wymiany)

-nowe zaworki olejowe x2

W koncu spokoj z halasami przy odpalaniu :) w koncu Vka chodzi jak powinna.

Opublikowano

To gratki :-) teraz już tylko cieszyć się bezawaryjną jazdą :-)

Opublikowano

Pytanie do ogarniętych..

Czy felgi 8.5 et 35 wejdą do B6?

Opublikowano

Wejdą spokojnie.

Opublikowano

za***iste S4 :thumbup1:

Opublikowano

Fajna maszyneria :) Dobry krok z tymi czarnymi ramkami i relingami. :)

Opublikowano

Witaj,

Felgi o szerokości 8,5 z ET 35 spokojnie wchodzą do B6/B7.

Na forum są auta z felgami 8,5 i ET 32 i podobno nic nie obciera,

Pozdrawiam!

Opublikowano

W Audiku zostało wymienione kpl sprzeglo z kołem dwumasowym LUK. Skończyły mnie dręczyć wibracje na budzie...dwumas wytrzepany jak zawieszenie w 30 letnim zuku... tarczy tez za dużo nie zostało.

Opublikowano

Ładniutka Esa :thumbup1: i gratuluję prawidłowego podejścia do tematów eksploatacji Eski.

Opublikowano (edytowane)

Ładniutka Esa :thumbup1: i gratuluję prawidłowego podejścia do tematów eksploatacji Eski.

Dzięki dzięki. Pewien znajomy powiedział ze używanej S4 B6/B7 nie da się w 100% uzdrowić, i tak chyba jest bo zawsze jest jakiś pierdół / zaworek / etc

...ale zawsze można się postarać o 99%;)

Smialo mogę dodać że mój pakiet startowy zakupu UŻYWANEJ S4 przekroczył juz 10 000pln mimo że sprzęt kupiony z pewnych rąk. Takie uroki Ski...niestety po ponad 200 tys km trzeba już zainwestować żeby przez kolejne kilkadziesiąt km cieszyć się bezawaryjnoacia:)

Edytowane przez Kacza
Opublikowano (edytowane)

Całkowicie się z Tobą zgadzam. Koszty "uzdrawiania" są duże, ale przyjemność z posiadania zadbanego egzemplarza bezcenna ;)

Napisane z Note EDGE

Edytowane przez mariusz-jagi
Opublikowano

Dzis kolejna inwestycja: wymiana dwóch czujników wałków rozrządu oczywiscie na ori. Zamowiony zawor podcisnieniowy PCV. Climatronic zdemontowany do renowacji(mial male ubytki) takze nastepny weekend znow bedzie grzebane a to dopiero kropla w morzu tego co chce zrobic :)

Opublikowano

Lubie czytać takie tematy. Konkretnie podchodzisz do serwisu. Trzymam kciuki i wrzucaj więcej fotek z napraw :)

Apropos posiadania S4 to kiedys na audizine znalazłem zabawne zdjęcie. Wrzucam w formie żartu, mam nadzieje, że się nie obrazisz :)

S4fun_zpstnqpavbf.jpg

Opublikowano

Z ta stabilnością finansowa to się zgadza... w S4 niestety zazwyczaj nie kończy się to w setkach a w tysiącach. .. i tak kocham to auto... czas na MILTEK'a

Jaki gwint polecacie do S4? I skąd? Najlepiej ze regulacja twardości?

Opublikowano

Regulacja twardosci nie koniecznie, prawda jest taka, ze uzyjesz tego pewnie ze 2-3 razy - raz jak kupisz to na probe, zeby sie pobawic, potestowac, a drugi to zeby go ustawic i pewnie od tej pory juz tak zostanie. ;)

Opublikowano

No właśnie o to chodzi żeby ustawić pod siebie :) ogólnie z dostępnością gwintów do S4B6 słabo. Ktos coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...