Kacza Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2016 A wspomaganie i klima? ;-) Wysłane przy użyciu Tapatalka Wspomaganie razem z maglownica nowe klima sprawdzona:)
niebieski708 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Co do awaryjności to w naszych silnikach około 300 tys km zaczyna się coś dziać (głównie rozrząd). Poza tym to praktycznie są bezawaryjne :-) dla porównania ubóstwiane 2.7T częściej stoi w warsztacie z awarią niż jezdzi ;-)
Bieniek Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Ładnie ladńie. Kiedy porównujemy? Sent from my iPhone using Tapatalk Bieniek a Twój się nie popsuje jak raż strzelisz ze sprzęgła? W samą porę poxipolem nie dało rady skleić? Super, ze kolejne V8 ogarnięte jak trzeba a nie tylko wkoło narzekania jakie to okropne i awaryjne Słyszałem ze wystraczy "kropelka" i trzyma na następne 250 tys Gratuluje! dużo osób pie***li mało robi z v8 a tutaj proszę, tak jak było powiedziane tak zrobione teraz tylko jeździć i lac 98 Rozrusznik i alternator tez zregenerowany w profi firmie. Szczotek z alternatora za dużo już nie zostalo Wrócę z urlopu to sprawdzimy )Sent from my iPhone using Tapatalk
Kacza Opublikowano 11 Września 2016 Autor Opublikowano 11 Września 2016 Bieniek specjalnie dla Ciebie wjedzie tez nowe sprzeglo do S4 co by wstydu nie bylo;) No to jestesmy po dosyc sporym serwisie w VAG BAUER. Wymienione: -kpl rozrzad(napinacze, lancuchy, sruby, podkladki itd) -regeneracja rozrusznika, alternatora, sprezarki klimy -odgrzybianie i nabicie klimy -nowy osuszacz -masa nowych uszczelniaczy, oringow itd -nowa poduszka silnika prawa(obawiam sie ze jeszcze prawa bedzie do wymiany) -nowe zaworki olejowe x2 W koncu spokoj z halasami przy odpalaniu w koncu Vka chodzi jak powinna.
niebieski708 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 To gratki :-) teraz już tylko cieszyć się bezawaryjną jazdą :-)
Kacza Opublikowano 21 Września 2016 Autor Opublikowano 21 Września 2016 Pytanie do ogarniętych.. Czy felgi 8.5 et 35 wejdą do B6?
KoJ@K Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Fajna maszyneria Dobry krok z tymi czarnymi ramkami i relingami.
black4 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Witaj, Felgi o szerokości 8,5 z ET 35 spokojnie wchodzą do B6/B7. Na forum są auta z felgami 8,5 i ET 32 i podobno nic nie obciera, Pozdrawiam!
niebieski708 Opublikowano 3 Października 2016 Opublikowano 3 Października 2016 Ja mam et29 i jest dobrze ?
Kacza Opublikowano 8 Października 2016 Autor Opublikowano 8 Października 2016 W Audiku zostało wymienione kpl sprzeglo z kołem dwumasowym LUK. Skończyły mnie dręczyć wibracje na budzie...dwumas wytrzepany jak zawieszenie w 30 letnim zuku... tarczy tez za dużo nie zostało.
mariusz-jagi Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Ładniutka Esa i gratuluję prawidłowego podejścia do tematów eksploatacji Eski.
Kacza Opublikowano 13 Października 2016 Autor Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Ładniutka Esa i gratuluję prawidłowego podejścia do tematów eksploatacji Eski.Dzięki dzięki. Pewien znajomy powiedział ze używanej S4 B6/B7 nie da się w 100% uzdrowić, i tak chyba jest bo zawsze jest jakiś pierdół / zaworek / etc...ale zawsze można się postarać o 99% Smialo mogę dodać że mój pakiet startowy zakupu UŻYWANEJ S4 przekroczył juz 10 000pln mimo że sprzęt kupiony z pewnych rąk. Takie uroki Ski...niestety po ponad 200 tys km trzeba już zainwestować żeby przez kolejne kilkadziesiąt km cieszyć się bezawaryjnoacia:) Edytowane 13 Października 2016 przez Kacza
mariusz-jagi Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Całkowicie się z Tobą zgadzam. Koszty "uzdrawiania" są duże, ale przyjemność z posiadania zadbanego egzemplarza bezcenna Napisane z Note EDGE Edytowane 13 Października 2016 przez mariusz-jagi
Kacza Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Dzis kolejna inwestycja: wymiana dwóch czujników wałków rozrządu oczywiscie na ori. Zamowiony zawor podcisnieniowy PCV. Climatronic zdemontowany do renowacji(mial male ubytki) takze nastepny weekend znow bedzie grzebane a to dopiero kropla w morzu tego co chce zrobic
wampir Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Lubie czytać takie tematy. Konkretnie podchodzisz do serwisu. Trzymam kciuki i wrzucaj więcej fotek z napraw Apropos posiadania S4 to kiedys na audizine znalazłem zabawne zdjęcie. Wrzucam w formie żartu, mam nadzieje, że się nie obrazisz
Kacza Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 Z ta stabilnością finansowa to się zgadza... w S4 niestety zazwyczaj nie kończy się to w setkach a w tysiącach. .. i tak kocham to auto... czas na MILTEK'a Jaki gwint polecacie do S4? I skąd? Najlepiej ze regulacja twardości?
KoJ@K Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Regulacja twardosci nie koniecznie, prawda jest taka, ze uzyjesz tego pewnie ze 2-3 razy - raz jak kupisz to na probe, zeby sie pobawic, potestowac, a drugi to zeby go ustawic i pewnie od tej pory juz tak zostanie.
Kacza Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 No właśnie o to chodzi żeby ustawić pod siebie ogólnie z dostępnością gwintów do S4B6 słabo. Ktos coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się