STTRacings Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Witam, Chciałbym się dowiedzieć ponieważ troche się pośpieszyłem z mojej niewiedzy przy moim zawieszenie 1BA kupiłem felgi 18 i nie wyglada to dobrze więc odpuściłem zakładanie 18. Teraz do was pytanie co mam zrobić żeby to miało ręce i nogi w stopniu minimalnym przy 18 Czy w gre wchodzi wymiana samych sprężyn czy całego zawieszenia na BE czy co? Nie chce mega gleby chce żeby tylko weszły 18 i wyglądało to OK i nic nie obcierało przy maksymalnym dociążeniu itp. Mam teraz Felgi ori z oponami 205x55 i tutaj 17 raczej nic nie zmienia w wygladzie?. z góry dzięki za pomoc
black4 Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Witaj, Przeszukaj forum, podobnych wątków było wiele. Żeby taki setup miał ręce i nogi to przynajmniej wymień sprężyny na obniżające 20 lub 30 mm (np. progresywne) Możesz pokusić się o oryginalne np. używane zawieszenie sportowe audi 1BE (-20 mm + amortyzator komfort) lub 1BV (-20 mm + amortyzator sztywniejszy) Pamiętaj o doborze odpowiednich klas wagowych dla wersji silnika i napędu. Niestety nie napisałeś na jaki rozmiar opon planujesz włożyć 18" no i jaką masz szerokość i ET tych 18" dlatego nie odpowiemy czy będzie przycierać. Pozdrawiam!
STTRacings Opublikowano 24 Lipca 2016 Autor Opublikowano 24 Lipca 2016 (edytowane) w przypadku moich to 18 ET34 8,5J (bez opon) dlatego i tak bede zmieniał na inne 18 bo już na start przesadziłem z szerokością dlatego planowałbym opony 225x40, a ET max żeby było na równi lub troche się chowało w nadkole EDIT: ostatecznie jak wyglada sprawa gdy bym założył 17 ? z oponami 235x45? Edytowane 24 Lipca 2016 przez STTRacings
nitroo Opublikowano 24 Lipca 2016 Opublikowano 24 Lipca 2016 Na 17 w tym rozmiarze i ET35 będzie git malina.
STTRacings Opublikowano 25 Lipca 2016 Autor Opublikowano 25 Lipca 2016 Na 17 w tym rozmiarze i ET35 będzie git malina. masz na myśli bez zmiany juz zawieszenia tak? tylko same 17 ?
tygrysek83 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Jak masz u siebie 1ba i założysz 17 cali, te będzie wysoko stał... wahlujac wielkością Koła nie zmienisz efektu kozy. zostaw już te 18 (tylko sprawdź czy szer i et będą ok) a zmień sprężyny na eibacha. Potem z czasem jak wykonczysz ori amory założysz amorki o krótszym skoku i tyle.
STTRacings Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 Niestety 18 nie zostawie bo i tak wystają po za karoserie, ale patrząc na to wszystko i jakie mamy drogi to nie wiem czy nie zmienie na 17 i będę myslał co dalej...tak samo na komforcie mi też zależy.
MAT1000 Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 To jakie w końcu masz parametry tych felg ? Napisałeś wcześniej: 18 ET34 8,5J, takie felgi w życiu nie będą wystawały.Moja rada. Dokup opony 225/40 lub 235/40 i zakładaj te 18", tylko wcześniej zmień sprężyny na Eibach ProKit.
STTRacings Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Opublikowano 26 Lipca 2016 (edytowane) To jakie w końcu masz parametry tych felg ? Napisałeś wcześniej: 18 ET34 8,5J, takie felgi w życiu nie będą wystawały. Moja rada. Dokup opony 225/40 lub 235/40 i zakładaj te 18", tylko wcześniej zmień sprężyny na Eibach ProKit. tak jest jak napisałem Edytowane 26 Lipca 2016 przez STTRacings
Garet Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Czy jak na amortyzatory 1BA włożę eibahy pro kit nie będzie jakiegoś problemu? Odbijania? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
nitroo Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Czy jak na amortyzatory 1BA włożę eibahy pro kit nie będzie jakiegoś problemu? Odbijania? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281744-zawieszenie-1ba-i-30-eibach-pro-kit/
Qbazulu Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Moim zdaniem poszukaj na forum kto chce sprzedać zawieszenie (amortyzatory i sprężyny) 1BE w bdb stanie (czerwone) i wymień całość. Ja tak zrobiłem przy poprzedniej B6 - óstce (ten sam model co Twój), koszt z wymianą to około 900 złotych dwa lata temu. Jazda uległa gigantycznej zmianie również na laczkach 18 calowych. Zawieszenie 1BV moim zdaniem jest już za bardzo sztywne i ciut za niskie jak na wojaże po mieście. Niech Cie nie zdziwi efekt, ponieważ przód bedzie mieć ciut większy jednakże zauważalny prześwit pomiedzy oponą a nadkolem niz tył. A i jeszcze jedna uwaga kupując zawieche zwróc uwagę czy pochodzi ona od ośki czy też od Quattro. Polecam sprawdzony sposób.
pezet202 Opublikowano 27 Października 2016 Opublikowano 27 Października 2016 Ja mam u siebie 1BA 18cali 8J ET43, i szału niema z wyglądem. Na wiosnę musze odpalić kita:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się