Łukasz13 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Dokładnie tak, niech poprawiają sztange i będzie ok.
Łysyrally Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 A jaka wartosc maja konkretnie ustawic? I czy poza tym wszystko ok? 16 sierpnia jade na strojenie, ale rozumiem ze to nic nie zmienia bo sztanga ma byc ustawiona jak seria?
Łukasz13 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 A jaka wartosc maja konkretnie ustawic? I czy poza tym wszystko ok? W serii powinno być 0,3 bar. 16 sierpnia jade na strojenie, ale rozumiem ze to nic nie zmienia bo sztanga ma byc ustawiona jak seria? O to zapytaj już swojego tunera.
Łysyrally Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Dzieki za konkretne info! :-) A pozostale wartosci ok? Tzn przeplyw masowy powietrza, czasy wtryskow itp.?
sous1111 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) Witam, znów mam problem ze swoim samochodem. Po przejechaniu 1500km na benzynie nie było żadnych błędów. Potem założyłem LPG i na nim mam przejechane około 2tyś. Wczoraj pokonałem długą trasę z różnymi prędkościami i było wszystko ok, chociaż czasem jadąc spokojnie i mocno przyspieszając pojawiało się pojedyncze szarpnięcie. Podłączyłem dziś vaga i zapisane są 3 błędy. Od spalania stukowego i wypadania zapłonów. Zresztą zobaczcie screena. :http://www.fotosik.pl/zdjecie/5b7dd700e6c920a3 Dodam, że od razu po kupnie wymieniałem świece na NGK PFR6Q (jeśli dobrze pamiętam numer) . Co może być przyczyną ? Co trzeba posprawdzać ?Cewki ?Moduł ?Kompresje ?Jakieś czujniki? P.S Jestem akurat na wczasach i nie wiem czy mogę w takim stanie użytkować samochód, Ktoś pomoże? Edytowane 5 Września 2016 przez sous1111
Guns88 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Na początek sprawdziłbym cewki - miałem to samo jak jedna już się 'kończyła'. Na LPG są bardziej wyczulone bo to paliwo potrzebuje mocniejszej iskry...
sous1111 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Sadzisz zeby np. Zamienic miejscami 1 z 3,a 2 z 4 i zobaczyc czy sie bledy przeniosa ?
sous1111 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Teraz pojezdzilem troche delikatniej i zadnego bledu na vagu nie ma. Moze to cos wina lpg....... Od przełożenia cewek i skasowania błędów, przejechałem około 1000km. Jest tylko jeden błąd na vag-u.16712 - Knock Sensor 1 (G61) : Signal too High P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Co mogę teraz posprawdzać, aby znaleźć przyczynę błędu ?Ktoś pomoże ? ?? Edytowane 12 Września 2016 przez sous1111
krzysiekml Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 zerknij w opis http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16712.html a swoją drogą to tylko na lpg ten błąd wywala ? lpg zakładałeś tam gdzie myślę?
sous1111 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Nie mam pojęcia czy tylko na LPG, wiem tyle, że przed montażem LPG zrobiłem tylko 1500km na benzynie i żadnego błędu nie było. Wczoraj robiłem logi kanału 020 na LPG, i niezależnie od obrotów, obciążenia stylu jazdy itp itd, ciągle były same " 0 " na wszystkich 4 cylindrach, więc skąd pojawia się ten sporadyczny błąd to nie mam pojęcia. Po zamienieniu cewek miejscami błąd missfire też już nie powrócił. Tylko dodam, że wyskoczył on po zrobieniu trasy 700km po autostradach, może dopiero po ostrym rozgrzaniu pojawia się problem.Nie podoba mi się tylko jedna rzecz, mianowicie 4 wtryski barracuda zostały zamontowane na listwie, a listwa jest przymocowana na kolektorze dolotowym przy ścianie grodziowej, co powoduje różne długości wężyków LPG między dyszą w kolektorze ssącym a wtryskiwaczem LPG. Analogicznie wężyk na 1 cyliner jest 2 razy dłuższy niż wężyk na 4 cylinder. Może to właśnie w tym leży problem. Waszym zdaniem, długość wężyków ma znaczenie czy też nie ? 17/09/2016 Dzisiaj wykonałem parę logów : 115 / 118http://vaglog.pl/log_278562.html 003 / 020http://vaglog.pl/log_278563.html 002 / 033 / 032 - benzyna http://vaglog.pl/log_278564.html 002 / 033 / 032 - LPG http://vaglog.pl/log_278565.html 033 - LPG na postoju (od razu po jeździe) http://vaglog.pl/log_278566.html 020 - a tutaj jechałem dość długo z logiem na LPG, tylko zapomniałem dodać kanału z obrotami ........ http://vaglog.pl/log_278567.html Prosiłbym kogoś kto zna się na interpretacji powyższych logów, aby je ocenił i napisał ewentualne spostrzeżenia. Z góry dziękuje. Edytowane 17 Września 2016 przez sous1111
Łukasz13 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 (edytowane) Co do logów to jest ok, po za problemem ze słabo wstajacym turbo, przepływka ok, reszta też ok, lpg ustawione w miare dobrze więc tu nie ma problemu. Trzeba sprawdzić dlaczego turbina tak wolno wstaje, może być poluzowana klapka w turbinie, lub popękane jest żeliwo koło klapki, dobrze by było zdjąć kata i tam zajrzeć, na początek możesz zrobić loga 118 z odpiętą wtyczką od n75, może to coś pokaże. Edytowane 17 Września 2016 przez ?ukasz13
sous1111 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) 1. Dzięki za odpowiedź. 2. A czy przypadkiem czasy wtrysku nie są zbyt duże ? 3. Dziś zrobię loga z odpiętą wtyczką od n75 4. Wczoraj gdy robiłem te wszystkie logi było dobrze, ale wieczorkiem jechałem trochę mocniej przyspieszyłem i wyskoczył "check" i mrugał przez 10 sekund, dziś podłączyłem kompa i odczytałem błędy, i są znów takie same tzn wypadanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze, a zmieniałem miejscami cewki wcześniej więc błąd się nie przeniósł. http://www.fotosik.pl/zdjecie/edb345488d241645 Czy ktoś się już spotkał z taką sytuacją ? Co może być przyczyną moduł zapłonu czy może już coś z głowicą ? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT : 11.11.2016r. Sprawa z LPG i wypadaniem zapłonów została rozwiązana. Została kwestia turbo bo mało pompuje i późno wstaje. Dziś zrobiłem logi :normalnie - 002/032/115http://vaglog.pl/log-002_032_115_Om02iY5.htmlz odpiętą wtyczką od N75 - 002/032/115http://vaglog.pl/log-002_032_115_bvPozgB.html Prosiłbym, aby ktoś na te logi zerknął. Ktoś coś ?? Edytowane 11 Listopada 2016 przez sous1111
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Zdejmij kata i zobacz w jakim stanie muszla turbo i sama klapka czy nie luźna, ewentulanie jak nie chcesz zdejmowac to można podkręcić troche sztange i powinno być lepiej.
sous1111 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 A jak się tam dostać, żeby podkręcić sztangę ? Bo z tego co patrzyłem to ani z jednej ani z drugiej strony nie ma dojścia. Jedynie udało mi się palcem po dotykać tego ramienia od kapki to jest luźne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się