moglaj80 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 też tak raz miałem z szybami jak wymieniali mi silnik i aku było odcięte , spróbuj na oddalonym aucie sposcic pokoleń szyby i je pozamykac z guzika w drzwiach , u mnie pomogło
petrosdbz20 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2016 (edytowane) Zrobiłem kodowanie szyb i jest ok. Tylko szyberdach się nie zakodował. Może źle z nim coś robię? Macie jakieś sugestie? Cze za każdym razem muszę kodować wszystkie szyby od nowa? Opuściłem wszystkie po kolei. Podniosłem szyberdach. Potem w tej samej kolejności zamknąłem szyby i dach z przytrzymaniem przycisku jeszcze 5s. No i na koniec zamknięcie kluczykiem z przytrzymaniem. Szyby zakodowało, dach nie. W drugiej próbie otworzyłem tylko dach chowając go i potem zamknąłem (potem kluczyk), ale też nic nie dało. Edytowane 27 Sierpnia 2016 przez petrosdbz20
arek_cccp Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Ale co chcesz osiągnąć, szyberdach otwierać z pilota ? Bo pilotem go nie otworzysz tylko można zamknąć u mnie tak jest .
petrosdbz20 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Opublikowano 23 Października 2016 pilotem go nie otworzysz Wydawało mi się, ze też się otwierał xD Może chcecie mi pomóc w pierwszym modem? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/370006-montaz-uchwytu-na-trojkat-sedan/ Dzisiaj zamontowałem podgrzewane spryskiwacze mgłowe, ale chyba nie ma co zdjęć wrzucać Muszę przyznać, że z prawej strony kabel od podgrzewania ledwo sięgnął. Zrobiłem pierwszy pomiar oleju i wyparował 1 litr na niecałe 1500km :/ Nie podoba mi się to. Chyba za następny tysiąc zrobię przedterminową wymianę oleju i dam jakiegoś Motula lub Liqui Moly
jarek920 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 No to wciągnął tyle co mój na 15tys km nie wiem czym to spowodowane ze jedne czasem biorą a inne nie.
BeyerBrown Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Wlej Motula X-cess, dobry i tani
jaguaro Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Wlej Motula X-cess, dobry i tani Potwierdzam. Kolejny raz wymieniałem na X-Cess i nie zamienię na żaden inny. Charakterystyka pracy silnika na najwyższym poziomie. Do tego między interwałami 0,5l dolewki. Nic tylko jeździć i pamiętać o terminie wymiany. tąpnięte z iPhone
petrosdbz20 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Wlej Motula X-cess Z tego, co widzę, to on jest 5W-40. Dotychczas lałem 5W-30. Nie będzie problem? Zrobić jakąś płukankę?
jaguaro Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Płukanka zawsze wskazana choć nie jest konieczna. Ja przesiadałem się z Mobila 5W30 i miałem ten sam problem co Ty. Jestem już po trzeciej wymianie i Teraz wiem ze to była najlepsza decyzja. Odczujesz bardziej kulturalną prace silnika, będzie cichszy i o niebo lepiej zacznie pracować turbina, tąpnięte z iPhone Edytowane 24 Października 2016 przez jaguaro
petrosdbz20 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Płukanka zawsze wskazana Jakaś konkretna jest polecana?
pksmlody Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Płukanka zawsze wskazana Jakaś konkretna jest polecana? Liqui Moly Engine Flush / Engine Flush Pro-Line 2662
jarek920 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Ja jeżdżę od 30tys km na valvoline vr1 5w 50 i tez polecam od zmiany do zmiany może z 0.5 litra weźmie .Osobiście polecam ,ale z drugiej strony castrola tez nie brał aż tak dużo wątpię aby olej rozwiązał twój problem.
jaguaro Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Płukanka zawsze wskazanaJakaś konkretna jest polecana? Liqui Moly Engine Flush Pro-Line 2662Dokładnie zastosowałem taką samą.A tak swoją drogą, każdy myśli ze trzeba płukankę robić nie uwzględniając przebiegu. Panowie do rzeczy, bo nikt tego nie pisze jeśli masz na budziku mniej niż 200tyś to zapomnij o płukance bo po co. Efekt płukanki uzyskuje się nie po to żeby wyczyścić stary olej tylko zalegający syf na dnie michy. Równie dobrze zrzucasz michę czyścisz w benzynce montujesz i nie myślisz o płukance. tąpnięte z iPhone Edytowane 24 Października 2016 przez jaguaro
jarek920 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Nie tylko zalegający w misce, ja zrzucaem miskę przy 200 tys km i było czysciutko choć był lany castrol od nowości. Płukanie zrobiłem zapobiegawczo choć silnik jej nie wymagał.
petrosdbz20 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 No właśnie boję się, że olej nic nie da, bo niby rekomendowany Castrol, który lany jest od poprzedniego właściciela, a dopiero 150k przebiegu. Poprzedni właściciel upierał się, że robił jedną dolewkę pomiędzy wymianami, ale jakoś wątpię, żeby coś się schrzaniło przy ostatniej wymianie, że nagle zaczął więcej brać.
jarek920 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 No co ci miał powiedzieć ze chleje olej przecież by nie sprzedał ,mój ma 230tys orginalego przelotu i nie dolewam oleju, 150 tys km a jesteś pewny ze nie 300.?
jaguaro Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) 150 tys km a jesteś pewny ze nie 300.?Jarek nie strasz Piotrka bo się chłop załamie[emoji15] chociaż może być w tym prawda. Jeśli przy tak niskim przelocie bierze blisko liter to zastanowiłbym się nad tym głębiej. U mnie od 230tyś cały czas 5W40 i zasysa max 0,5l oleju. Obecnie mam 279tyś i nic się nie zmieniło. Piotrek a nie poci Ci się gdzieś pod uszczelką głowicy bo cholercia trochę dużo. Nie namawiam do złego ale jak masz możliwość sprawdź na zimnym motorze poziom oleju, dobrze go rozgrzej i przeleć kawałek z prędkością 160-200km. Niech ostygnie i sprawdź miarkę ponownie. Chyba ze masz blisko hamownie to zaoszczędzisz na "miśkach"[emoji1] tąpnięte z iPhone Edytowane 24 Października 2016 przez jaguaro
arek_cccp Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) Spory pobór oleju. U mnie 212tys i problemu nie ma z poborem. 5w40 ma lepsze parametry, od siebie polecę LM 5w40 SHT. Do sprawdzenia turbo- dolot odma jak puszcza to tez sporo w dolot zza przepustnica w kolektor ssacy oraz wycieki. Chyba ze w nowszych zmienili pierścienie stąd problem bo jesteś następna osoba co oleju ubywa z rocznikiem auta 2006-2007 i nowszym oznaczeniem silnika sprawdź to co wyżej wymieniłem. Ten litr to z bagnetu mierzyles? Bo bagnet w tfsi ma 0.7l i polecam utrzymywać stan po środku mniej więcej na tej "kropeczce" nie na Max. Edytowane 25 Października 2016 przez arek_cccp
BeyerBrown Opublikowano 25 Października 2016 Opublikowano 25 Października 2016 Polecam X-cess'a, mam go w drugim aucie i spisuje się tam bez zastrzeżeń (spadek poziomu oleju jest niezauważalny), acz do A4 zalałem w tym roku Liqui Moly SHT 5W40 i niestety go trochę ubywa, jakieś ~0,5l/2000km. Następnym razem wleję Motula. Cudów nie oczekuję, ale przynajmniej za te same pieniądze kupię więcej oleju. Na dolewki
petrosdbz20 Opublikowano 25 Października 2016 Autor Opublikowano 25 Października 2016 Jarek nie strasz Piotrka bo się chłop załamie Niech ma i 500k, byleby jeździł poprawnie Ten litr to z bagnetu mierzyles? Zaświeciła kontrolka, potwierdziłem na bagnecie, że minimum. Zalałem na oko pół litra, za jakiś czas resztę, a następnie wziąłem stan licznika przy kolejnymi minimum. Bo bagnet w tfsi ma 0.7l A wcześniej ktoś mi mówił, że litr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się