black4 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Witaj, Oprócz zderzaka z otworami na spryski potrzebujesz jeszcze układ (przewody, pompa) od zbiorniczka płynu do sprysków. Spryskiwacze do zderzaka S-line są inne niż do zwykłego zderzaka i są drogie. Możesz "przeszczepić" spryski od zwykłego zderzaka do S-line bez sprysków (tańsza opcja) lub zastosować spryski z A3 z dystansami (np. nakrętki śrub). Info znajdziesz na forum, podobnie jak instruktaż jak zainstalować układ spryskiwania xenonów. Pozdrawiam!
Karasik2 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dnia 20.01.2017 o 18:29, petrosdbz20 napisał: Po wielu przygodach w końcu udało mi się dorobić drugi pilot (przypłynął używany ze stanów) . Przy okazji dorobiłem zwykły klucz, bo po co ryzykować Już się bałem, że nie obejdzie się bez ASO, ale jednak znalazłem fachowca, do tego tanio Teraz przydałoby się jakoś zdjąć w końcu starą gałkę z tiptronica Tanio? tzn ile PLN? ja mam 1 kluczyk i tez musze dorobić tzn przyuczyć go a sam nie podołam
petrosdbz20 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Karasik2 napisał: tzn ile PLN? 200zł za wyjęcie licznika, odczytanie immo, zakodowanie pilota i dorobienie grotu Edytowane 26 Stycznia 2017 przez petrosdbz20
Karasik2 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) kurde mi krzyknęli 360 pln a mam swoja obudowę i grot.. Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Karasik2
petrosdbz20 Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Opublikowano 2 Lutego 2017 Zaczynam ostatnio się bać o silnik. Po wymianie na Motula, przy odpalaniu po dłuższym postoju słychać przez ułamek sekundy takie metaliczne brzęczenie, może chrobotanie. Nie miałem tego przed wymianą oleju, ale w sumie wymiana zbiegła się ze spadkiem temperatur. Olej jest za gęsty? Ktoś coś może domyślać się? Jutro postaram się nagrać ten dźwięk (o ile wystąpi), ale mogę mieć za słaby mikrofon w telefonie.
jarek920 Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Po dłuższym postoju może wariator chwile w tfsi zachrobotac bo chodzi bez oleju chwilkę. Ja wlalem motul tylko raz więcej nie wlej.
petrosdbz20 Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 14 godzin temu, jarek920 napisał: więcej nie wlej To co teraz lejesz?
cinkers Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Co człowiek to opinia... Mi na Motulu 5W40 w A3 z 1.8T jeździło się dobrze. Nie było żadnych problemów. Teraz w A4 i także 1.8T leję Liqui Moly 5W40 i też chodzi ładnie. Może to placebo ale miałem Motula także w A4 i nieraz miałem podobnie że w zimne dni po postoju jak odpaliłem to czasami zachrobotało przez ułamek sekundy. Teraz na Luqui Moly tego nie ma. Nie wiem, czy to zasługa oleju ale może być milion innych rzeczy...
petrosdbz20 Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Opublikowano 3 Lutego 2017 Liqui Moly 5W40 mam w planach sprawdzić przy następnej wymianie
maksio200 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Przedzwoń do Czarka z Janowszczyzny tel. 509-676-680. Powiedz że masz numer od Michała z Sokółki co przyciemnia szyby (będzie wiedział o co kaman) i wytłumacz mu sprawę, ewentualnie podjedź do niego i opowiedz o swoim problemie i Ci dobrze doradzi. On ten silnik zna na pamięć bo ma taką samą B7 z tym motorem pomodzoną i ma RS6 C5 pomodzoną.
afroo. Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Dnia 2.02.2017 o 20:12, petrosdbz20 napisał: Zaczynam ostatnio się bać o silnik. Po wymianie na Motula, przy odpalaniu po dłuższym postoju słychać przez ułamek sekundy takie metaliczne brzęczenie, może chrobotanie. Nie miałem tego przed wymianą oleju, ale w sumie wymiana zbiegła się ze spadkiem temperatur. Olej jest za gęsty? Ktoś coś może domyślać się? Jutro postaram się nagrać ten dźwięk (o ile wystąpi), ale mogę mieć za słaby mikrofon w telefonie. Trzeba zajrzeć do pompy oleju/smoka. Może to się skończyć komunikatem o niskim ciśnieniu oleju, a wtedy to już tylko laweta.
petrosdbz20 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Opublikowano 10 Lipca 2017 Drugi dzień bez mojego skarbu Tęsknię W trakcie wymiany rozrządu, termostatu i osłon amortyzatorów Przy okazji do sprawdzenia, gdzie wsiąka olej. Na parę dni wróciłem do B5 i muszę przyznać, że nie wiem, jak dałem rady ją jeździć Jednak wspomnienia wracają
petrosdbz20 Opublikowano 13 Lipca 2017 Autor Opublikowano 13 Lipca 2017 Jeeee, znowu w B7 Rozrząd wymieniony, termostat wymieniony (stary nie chciał się otwierać). I "najlepsza" wiadomość - w intercoolerze było od groma oleju. Został wyczyszczony i za jakiś czas zobaczę, co się tam dzieje. Wstępnie turbinka do regeneracji, więc jest szansa, że olejowy problem wkrótce zniknie
petrosdbz20 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 Nadszedł czas pożegnać się z autem na jakiś tydzień. Postanowiłem spróbować zregenerować turbinę. Już dostałem info, że jest z nią źle, w IC mnóstwo oleju, a do tego pęknięty kolektor wydechowy
black4 Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Witaj, Może przy "okazji" zrób z niej hybrydę? Gdzie regenerujesz turbo? Pozdrawiam
petrosdbz20 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 Godzinę temu, black4 napisał: Może przy "okazji" zrób z niej hybrydę? Co masz na myśli? Nie pamiętam o kim mówił mój mechanik, ale zobaczę na fakturze
petrosdbz20 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 Ok, już doczytałem o tej hybrydzie. Spasuję
petrosdbz20 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Opublikowano 23 Listopada 2017 W dniu 14.11.2017 o 18:37, black4 napisał: Gdzie regenerujesz turbo? http://www.autokarambol.pl/ W końcu odzyskałem samochód. Niestety ciężko mi stwierdzić różnicę, bo przez 2 tygodnie bujałem się B5. Pozostaje czekać i sprawdzić, jak będzie wyglądać branie oleju
black4 Opublikowano 24 Listopada 2017 Opublikowano 24 Listopada 2017 Witaj, Dzięki za info Daj znać jak się sprawuje po dłuższej jeździe i testach, Pozdrawiam
petrosdbz20 Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Opublikowano 25 Listopada 2017 Na razie przez parę dni nie będę katować, żeby się dotarła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się