Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kompresorem klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim nowym kompresorze nie słychać nic jak kręcę kołem a stary zatarty hałasował ale nie stawiał oporów. Obecnie jest też znacznie ciszej w środku podczas jazdy. Aby sprawdzić wydajność kompresora to w specjalistycznych warsztach są urządzenia, które potrafią to zrobić. Ewentualnie rozbierać samemu i sprawdzić stan w środku.

Opublikowano

gregson, no teraz temperatury masz jak z fabryki.

co do kompresora to niestety widać ze ten stary miał za soba ciężkie życie. Może złym olejem zalany a może jakiś czas jeździł bez czynnika, nie dojdziesz już teraz do tego.

kolego leklerk3 kupno używanego kompresora to troche wywalanie kasy w błoto szansa ze będzie działał jak trzeba jest bardzo mala.

Opublikowano

Mateo85 a dlaczego tak uwazasz? wydaje mi sie ze jezeli kompresor bylby sprawny przed demontazem powiedzmy z auta po dachu lub cos w tym stylu, to nie ma nic zlego z wykorzystaniu go w swoim aucie. 

Opublikowano

warunek ze był sprawny, i po demontażu przechowywany w odpowiednich warunkach, do tego umiejętnie założony w nowym aucie.

każdy robi i kupuje wedle własnego uznania, ja osobiście nie kupił bym używki do a4 wiedząc ile niespodzianek może mnie czekać.

Opublikowano
11 godzin temu, MaTeo85 napisał:

gregson, no teraz temperatury masz jak z fabryki.

co do kompresora to niestety widać ze ten stary miał za soba ciężkie życie. Może złym olejem zalany a może jakiś czas jeździł bez czynnika, nie dojdziesz już teraz do tego.

kolego leklerk3 kupno używanego kompresora to troche wywalanie kasy w błoto szansa ze będzie działał jak trzeba jest bardzo mala.

W tamtym roku jak jechałem po autostradzie to przestała mi działać klimatyzacja. Co się okazało rozszczelniła się chłodnica. Wydaje mi się, że wtedy też wyciekła znaczna ilość oleju co doprowadziło do jej zatarcia. Po wymianie chłodnicy klimatyzacja zadziałała dosłownie na kilka sekund. Trzeba było się zatrzymać i ściągnąć pasek z kompresora, ale kto wiedział :(

Opublikowano

Czy można jeździć bez sprężarki, niestety moja używka padła po 3 miesiącach :((przed zmiana czyszczony układ + nowy dławik,skraplacz,osuszacz) aktualnie koło zblokowane, co spowodowało pękniecie paska. Mechanik powiedział, że klima chodzi na oddzielnym pasku i można śmigać z wykręcona sprężarką. Prawda to ?

Opublikowano

Zależy jaki masz silnik. Są z dwoma i są z jednym paskiem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

1.9 TDI 131 AWX model 2002

Opublikowano

Możesz jeździć, masz osobny pasek na klimę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...